• Účty
  • Kde nakupovat
  • Slevy
  • Pro e-shopy
  • Přihlásit se
    Vyzkoušet Skip Pay zdarma

Nejčastější dotazy

  • Často kladené otázky
  • Vyzvednutí a vrácení

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Vrátil/a jsem zboží, které jsem již zaplatila. Co bude následovat?

Máte účet Na zkoušku:

Následovat bude e-mail, který vám od nás přistane v e-mailové schránce. Bude v něm vysvětlený celý postup. V mailu vás prosíme o zaslání čísla účtu, na které následně budeme moci přeplatek vrátit. Pokud by vám tento e-mail nepřišel, kontaktujte nás a společnými silami to vyřešíme.

Máte účet Plus:

E-shop nás bude o vrácení informovat a my vám následně snížíme vyúčtování o cenu vráceného zboží. Pokud by nás e-shop nestihl informovat včas před uzavřením měsíčního vyúčtování, přeplatek vám vrátíme nebo jej převedeme do dalšího měsíce.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

  • Vrátil/a jsem zboží, ale stále ho po mně chcete uhradit.
  • Může moji objednávku vyzvednout někdo jiný?
  • Jak se dozvíte, že jsem zboží vrátil/a?
  • Co když budu chtít zboží vrátit?

Kategorie

  • Co je Skip Pay?
  • Další časté otázky
  • Google Pay a Apple Pay
  • Investice
  • Karta
  • Limit
  • Mobilní aplikace
  • Moje údaje
  • Nákup na Třetinu
  • Nákupy
  • Odměny
  • Platba a dárkové poukazy
  • Pojištění nákupu
  • Účty

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

+420 226 288 700

Ve všední dny od 8 do 18 hodin



Napište nám e-mail

info@skippay.cz

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.