Care & Collections

Specialista zákaznické podpory

Praha, Radlice

Práce na plný úvazek

Baví tě online, e-commerce, ale i bankovní svět a jeho zvyklosti ti nejsou cizí? Chceš se s námi podílet na tvorbě unikátního projektu, který má za cíl vytvořit rychlé a jednoduché platby v e-commerce a stát se jedničkou ve světě BNPL (buy now, pay later)? Přidej se k nám a získej tak pro trh cenné znalosti a zkušenosti v oblasti poskytování platebních služeb.

Dnešní řečí bychom se mohli nazvat jako fintech startup. Děláme revoluci v nakupování, placení a bankovnictví. Pohání nás nápady, ne byrokracie. Všechno je možné jen díky tomu, že jsme odvážní riskovat. Nebojíme se selhání. Jdeme za tím nejlepším. A na prvním místě je pro nás vždy a stále spokojený zákazník.

Hledáme specialistu zákaznické podpory pro naši aktivní i pasivní linku

Kdo jsme a jak to u nás funguje?

  • Jsme menší kontaktní klientské centrum a potkávat se u nás budeš nejenom s ostatními kolegy ze zákaznické péče, ale i s kolegy, kteří zpracovávají žádosti našich zákazníků o revolvingový úvěr nebo s kolegy, kteří se věnují klientům po splatnosti.

  • Tím hnacím motorem jsou pro nás především naši zákazníci, k srdci si bereme všechny tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku, a hledáme pro ně vždy to nejlepší řešení.

  • Platí, že nápady, které realizujeme, mohou přijít od kohokoli z nás.

Co tě u nás čeká a jak bude vypadat tvůj den?

  • Budeš řešit požadavky zákazníků na naší zákaznické lince - s klienty komunikujeme primárně po telefonu a emailu, ideálně v co nejkratším možném čase a v co nejlepší kvalitě.

  • Budeš udržovat a dál rozvíjet skvělé vztahy s našimi zákazníky - budeš zpracovávat jejich zpětnou vazbu a podněty na vylepšení našich služeb.

  • S našimi zákazníky budeš komunikovat i aktivně, hovory vedeme pečující formou a primárně jde o sběr feedbacků a hodnocení spokojenosti s našimi službami.

  • Zkrátka budeš hledat cesty, jak z našich zákazníků dělat ty nejspokojenější :)

Co se ti pro tuto roli bude hodit?

  • Máš vynikající komunikační schopnosti (profesionální a příjemný hlasový projev, ale i gramaticky správný písemný projev).

  • Prozákaznické a empatické cítění je ti vlastní, čímž říkáme, že zájem a ochota pomoci zákazníkům je u tebe na první místě.

  • Zkušenosti s aktivním navoláváním jsou výhodou, aktivní linku u nás už rok máme rozjetou, ale neboj, neprodáváme hrnce po telefonu, naopak, naše volací kampaně jsou založené pouze na sbírání zákaznických feedbacků.

  • Nebojíš se aktivní komunikace se zákazníkem, máš tah na branku a vyhovuje ti pestrá náplň práce.

  • Jsi spolehlivý a zodpovědný člověk, který je otevřený novým informacím a pracovním postupům.

  • Jsi také týmový hráč, protože to je základ našeho úspěchu.

Co naopak získáš ty od nás?

  • vypiluješ a zdokonalíš svůj prozákaznický přístup

  • zdokonalíš si své komunikační dovednosti

  • pomůžeme ti se zvyšováním tvé profesní kvalifikace

  • čeká na tebe tým opravdu přátelských lidí, se kterými je o zábavu postaráno a kteří ti vždy podají pomocnou ruku

Co nabízíme my?

  • Kanceláře v supermoderní budově v Radlicích, která má kromě tělocvičny třeba taky střešní terasy se street basketbalovým hřištěm.

  • Staneš se součástí týmu nadšených lidí, kteří táhnou za jeden provaz.

  • Firemní kulturu 21. století se vším, co k tomu patří - týden volna navíc, sick days, možnost homeoffice, občerstvení v kanceláři zdarma, firemní akce, stravenkový paušál, multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění..

  • Pevná pracovní doba (8.30 – 17h, pondělí až pátek).

  • S šikovností nejdál dojdeš, máme odměny za doporučení kandidáta.

  • Vyzkoušíš nejnovější technologie a pracovní přístupy.

Zní ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli nám své CV, brzy tě budeme kontaktovat.

Proč do toho jít s námi?

Tým, který vždycky podpoří, poradí a pomůže

Rozmanitý tým plný energie (průměrný věk 33 let)

Cenné zkušenosti a osobnostní i kariérní růst

Spousta dobrot v kanceláři zdarma

Supermoderní kanceláře s vlastní kavárnou i tělocvičnou

Příspěvek na stravování a penzijko

Trvalý startupový duch v rostoucí fintech firmě

Ambiciózní cíle, kterých společně dosáhneme

Informace o pozici

Oddělení

Care & Collections

Smluvní vztah

Pracovní smlouva

Typ úvazku

Práce na plný úvazek

Délka trvání

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Sdílet pozici

Cesta výběrovým řízením

Dejte nám o sobě vědět

Dejte nám o sobě vědět

Odpovězte na některý z našich inzerátů nebo nám pošlete svůj životopis. Ozveme se vám co nevidět.
Zavoláme si a probereme možnosti

Zavoláme si a probereme možnosti

Během hovoru se seznámíme a projdeme si základní podmínky a potřeby obou stran. Pokud se shodneme, že nás to bude společně bavit, domluvíme se na dalších krocích.
Poprvé se potkáme

Poprvé se potkáme

Setkáme se online nebo rovnou v našich kancelářích. Přátelsky si popovídáme a vzájemně se lépe poznáme. Otevřeně a na rovinu probereme možnosti a očekávání.
Vzájemně se oťukáme

Vzájemně se oťukáme

Může jít o setkání s budoucím nadřízeným, společný oběd s týmem, vypracování case study nebo třeba speciální hru. Oťukávačku vybíráme tak, aby sedla na míru pozici i situaci.

Tvořte s námi budoucnost placení

Kontaktní informace

Doplňující informace

Přiložte váš životopis

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a tím, že vás v budoucnu budeme kontaktovat.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy.

Časté dotazy