Cvičenci Mallpay promují před otevřením obchodů skipovací platební karty s Košíkem nebo Slevomatem

29.04.2021

Objednej, vyzkoušej, až pak zaplať. V nové kampani fintechu MALL Pay "Šetřete, kudy brouzdáte", která má být největší před nadcházející sezonou, tentokrát cvičenci promují skipovací platební karty. Sází na cashback se silnými partnery a setkáte se s nimi především v digitálních formátech.

<strong>Objednej, vyzkoušej, až pak zaplať. V nové kampani fintechu MALL Pay "</strong><a href="https://promo.mallpay.cz/?promo=cashback"><strong>Šetřete, kudy brouzdáte</strong></a><strong>", která má být největší před nadcházející sezonou, tentokrát cvičenci promují skipovací platební karty. Sází na cashback se silnými partnery a setkáte se s nimi především v digitálních formátech.</strong>

Kampaň MALL Pay bude probíhat do poloviny května. Hlavní lákadlem je cashback až 500 korun, který mohou při prvním nákupu uplatnit noví majitelé skipovací platební karty. Pro partnerství MALL Pay získal silné hráče jako Slevomat, e-shop Košík.cz nebo Patro.cz. S kampaní se budou Češi setkávat především v digitálních formátech, kde budou sjednocujícím prvkem takzvaní cvičenci Matěj a Pavlína, kteří současné i budoucí klienty MALL Pay seznamují s přeskakováním starostí při nakupování. Za jejich konceptem stojí agentura Brainz Disruptive.

<em>"Protože se skipovací kartou zaplatíte úplně všude – tedy na internetu i v běžných obchodech – zvolili jsme pro načasování kampaně dobu před opětovným otevřením kamenných prodejen. Moc dobře víme, jak se na něj Češi těší a právě naše skipovací karta jim pomůže nakoupit nejvýhodněji a zároveň nejbezpečněji,”</em> zmiňuje za <strong>marketing MALL Pay</strong> <strong>Adam Bílek</strong>. <em>“Cvičenci a kampaň ‘Šetřete, kudy brouzdáte’ by nám měla přivést tisícovky nových zájemců o skipovací kartu,"</em> zakončuje.

První skipovací kartu vydal MALL Pay v říjnu loňského roku. Jedná se o platební karty propojené s chytrou aplikací, které umožní prodloužit čas na zaplacení všech nákupů z internetu i kamenných obchodů až o 50 dní do výše až 50 tisíc. Pořízení karty i díky využití ověření totožnosti pomocí bankovní identity výrazně jednodušší. V současnosti platí skipovací kartou první tisícovky klientů.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy