• Účty
  • Kde nakupovat
  • Slevy
  • Pro e-shopy
  • Přihlásit se
    Vyzkoušet Skip Pay zdarma

David Filippov je novým obchodním ředitelem fintechu Skip Pay, chce posilovat partnerství s největšími e-shopy

  • Pro média
  • Tiskové zprávy
29. března 2023
Filippov má bohaté zkušenosti s fintechy, do sektoru ostatně vstoupil hned po ukončení studia mezinárodního obchodu na VŠE. Pro Leadsor – mezinárodní lead generation společnost – se podílel na expanzi do Španělska, která vyústila v akvizici 90 % hráčů na místním trhu. V MBA Consult, mezinárodní společnosti zabývající se správou úvěrů v selhání, měl jako šéf obchodu na starost největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky. V Dateio, průkopníkovi CLO marketingu v Česku, zajišťoval jako Head of Strategic Relationships business development globálních bankovních skupin jako Santander nebo ING.
Po krátké zastávce v globálním etalonu odložených plateb, společnosti Klarna, nyní nastupuje právě do Skip Pay. Tam chce zúročit své zkušenosti při budování klíčových partnerství s těmi největšími subjekty na české e-commerce scéně.
„Aktuální dění nám přináší perfektní příležitost ukázat české e-commerce scéně, jak moc může získat partnerstvím s námi – jako jedním z nejdůležitějších nástrojů na placení v e-commerce. A to v době, kdy segment poprvé v historii zaznamenal celkový propad tržeb. Probíhající ochlazení ekonomiky s sebou však nese narůstající tlak na zefektivnění procesů a zavádění inovativnějších řešení. I pro ty největší e-shopy to je zcela nová situace. Snaží se pracovat se zákazníky, kteří sice mají peníze, ale je výrazně složitější přimět je k nákupu. My jim nabízíme cestu, jak ‚roznakupovat‘ i ty nejopatrnější, a dáváme jim příležitost díky naší platební metodě a zákaznickému zážitku předehnat konkurenci. To vše s win-win rovnováhou mezi potřebami e-shopů i zákazníků,“
Podle Filippova je klíčem takzvaný „outsourcing problémů“. Skip Pay totiž dokáže zásadním způsobem ovlivnit zákaznický zážitek od momentu platby. A to se ve výsledku projeví ve dvou rovinách – loajalitě a hodnocení a případném doporučení e-shopu.
David Filippov naskočil do rozjetého vlaku. Za rok 2022 Skip Pay meziročně provedl čtyřnásobek transakcí, více než ztrojnásobil objem realizovaných plateb a překonal miliardový obrat. A růst chce i nadále:
„Největší příležitostí v oblasti odložených plateb je navýšení frekvence využívání koncovými zákazníky. Myslím, že trendy v USA, západní či severní Evropě nám ukazují, že jdeme správnou cestou. Navíc připravujeme řadu novinek, se kterými by měli uživatelé začít využívat Skip Pay skutečně na denní bázi,“
O Skip Pay
Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Ke stažení

Tisková zpráva (.docx)