MALL Pay boduje na Hotovkách od Košík.cz. Svým uživatelům nabízí dopravou zdarma

30.04.2020

Fintech MALL Pay testuje svoji odloženou platbu v celé řadě nových odvětví. Jedním z nich jsou food delivery služby, které v době koronavirové krize zažívají nebývalý boom. MALL Pay se proto spojil s nejrychleji rostoucím rozvozem hotových jídel HotovkyKošík.cz a všem zákazníkům, kteří odloženou platbu při nákupu využívají, dává dopravu zdarma. Výsledky prvních dvou týdnů provozu jsou skvělou zprávou pro MALL Pay i Hotovky.

Fintech MALL Pay testuje svoji odloženou platbu v celé řadě nových odvětví. Jedním z nich jsou food delivery služby, které v době koronavirové krize zažívají nebývalý boom. MALL Pay se proto spojil s nejrychleji rostoucím rozvozem hotových jídel HotovkyKošík.cz a všem zákazníkům, kteří odloženou platbu při nákupu využívají, dává dopravu zdarma. Výsledky prvních dvou týdnů provozu jsou skvělou zprávou pro MALL Pay i Hotovky.

 

Spolupráce s Hotovkami od Košíku přinesla zajímavé výsledky. Od prvních dnů možnost zaplatit až po jídle využilo přes 5 % zákazníků služby, která denně rozveze po Praze již 3000 jídel. S nasazením dopravy zdarma v případě platby přes MALL Pay počet objednávek s odloženou platbou přesáhl dokonce desetinu. Nasazení odložené platby mělo významný benefit i pro e-shop jako takový. Zákazníci, kteří ji využívají, mají výrazně vyšší frekvenci nákupů, a to zhruba o pětinu.

 

<em>„Je pro nás samozřejmě důležité umět obsloužit také ty zákazníky, kteří nemají možnost nebo nechtějí zaplatit za službu dopředu. Tím, že Hotovky jsou jako produkt navržené opravdu pro všechny, máme takových domácností celou řadu. V době, kdy nemůžeme přijímat hotovost, bychom o ně pravděpodobně přišli,“ </em>uvádí <strong>Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. </strong><em>„Je to pro nás zároveň klíčový poznatek pro jakékoliv rozšiřování služby mimo pražský region.“</em>

&nbsp;

Nabídnutím dopravy zdarma pro všechny zákazníky MALL Pay demonstruje způsob, jakým chce služba dále rozvíjet svůj ekosystém. Do budoucna by měli zákazníci u jednotlivých e-shopů dostávat v rámci transakce VIP podmínky běžně.

<em>„MALL Pay není pouze zprostředkovatel odložené platby. Snažíme se už teď rozvíjet ekosystém dalších výhod, které se k platbě vážou. Naše představa je taková, že již brzy každý zákazník platící pomocí MALL Pay bude mít na daném webu zároveň s platební službou také VIP podmínky pro nákup – například na úrovni top zákazníka nebo člena zákaznického klubu,“ </em>zmiňuje <strong>Adam Kolesa, CEO MALL Pay. </strong><em>„Osvědčilo se nám to v celé řadě případů již v minulosti a daří se nám tak pro e-shop zvyšovat loajalitu těch nejbonitnějších zákazníků.“</em>

&nbsp;

MALL Pay je zákazníky i e-shopy vyhledáván stále více. Za první kvartál tohoto roku s jeho pomocí nakoupilo přes 20 000 unikátních zákazníků, kteří udělali opakované objednávky za několik desítek milionů korun. Počet e-shopů a služeb se v posledních měsících více než zdvojnásobil – momentálně je možné s MALL Pay platit už na 46 místech. Fintech je v současné době je v závěrečných fázích jednání o přidělení licence platební instituce.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy