Platí to jak pro nákupy v e-shopech, tak kamenných obchodech. Papírové účtenky je možné jednoduchým způsobem vyfotit pomocí fotoaparátu mobilního telefonu a přiřadit k provedenému nákupu, elektronické vložit jako běžnou přílohu a propojit s realizovaným nákupem. Výrazně to urychlí následovné hlášení pojistné události.
Prodlouženou záruku zdarma nebo bezplatné pojištění proti krádeži či rozbití je možné u nákupů většiny běžného zboží nad 1500 korun realizovaných v rámci platebního ekosystému Skip Pay. Tedy při platbě Skip kartou, tlačítkem Skip Pay, platebním příkazem a do budoucna i při nákupu pomocí Třetiny. Jakmile bude chtít zákazník pojištění uplatnit, nahlásí ho pojišťovně přímo z aplikace doslova za pár sekund. Skip Pay a ČSOB Pojišťovna si totiž předají veškeré informace o nákupu i zákazníkovi automaticky.
„Kdo má zkušenosti s uplatňováním prodloužené záruky nebo připojištěním, ten ví, jak složité to dnes je. V podstatě vyplňujete standardní pojistnou událost, zapisujete znovu celou řadu informací a celkový zážitek není zrovna dvakrát příjemný,“
Podle
„Opět chceme dokázat, že jsme nejjednodušší cesta pro pohodlné nakupování. Dáváme k většině nákupů nad 1500 korun zdarma produkt, který má hodnotu několika stovek nebo dokonce tisícikorun. Pokrýváme nejen rizika spojená s nákupem, ale i užíváním produktu. Myslíme si, že právě takto by měl vypadat nový standard českého nakupování,“
Skip Pay ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou ochránil zboží za stovky milionů
Za první rok fungování služby zajistil připojištění více než 46 tisíc produktům v celkové hodnotě více než 220 milionů korun. Samotná hodnota zprostředkovaných prodloužených záruk by v případě separátního zajišťování přímo přes e-shop byla téměř 23 milionů korun, v případě pojištění proti rozbití a krádeži 22 milionů korun. Dohromady tedy Skip Pay zákazníkům ušetřil na pojistném takřka 45 milionů korun.
Přestože na vyhodnocení celého produktu je ještě brzy (první prodloužené záruky začnou být uplatňovány až na konci letošního roku, kdy doběhne zákonná záruka prvních nakoupených produktů), čísla ukazují, že jednoduché pojištění nebo automatické poskytnutí záruky delší než zákon zákazníky zajímá. Jako jeden z hlavních důvodů pro pořízení Skip karty ho dlouhodobě uvádí asi třetina nových zákazníků.