• Účty
  • Kde nakupovat
  • Slevy
  • Pro e-shopy
  • Přihlásit se
    Vyzkoušet Skip Pay zdarma

Trenýrkárna.cz promuje v TV platby se Skip Pay. Novým zákazníkům dá 100% slevu na první nákup do výše 1500 korun

  • Pro média
  • Tiskové zprávy
20. února 2023
Akční sleva na veškeré zboží do patnácti stovek platí pro všechny zákazníky, kteří si v průběhu února zařídí novou platební kartu Skip Pay. Sleva se jim při nákupu odečte zcela automaticky. Trenýrkárna.cz zároveň zákazníkům nabídne další 30% slevu a dopravu zdarma, Skip Pay pak díky své spolupráci s Retino umožní jednoduché vracení nevhodně zvolené velikosti, pokud nebude v rozporu s podmínkami.
Komunikaci společného zákaznického benefitu se obě značky rozhodly podpořit patnáctivteřinovým televizním spotem. O místo v něm se poměrně netradičně rozdělily rovným dílem: samotný Skip Pay tak má šanci v rámci kreativy vizuálně odprezentovat ikonickou modrou „skipovačku“ – tedy svoji platební kartu pro chytré nakupování.
Výrazný spot, za kterým tradičně stojí dvorní kreativka obchodu Trenýrkárna.cz BlueGlue, bude nasazen na všech kanálech Prima Group a AT Média (Eurosport, Filmbox apod.), a to v prime time i mimo něj. Do konce února dosáhne více než desetitisícové rotace. A s ohledem na nezaměnitelnou zvukovou stopu obchodu Trenýrkárna.cz bude nasazen ještě v rozhlase po celé ČR – konkrétně na stanicích Fajn Rádio, Hitrádio Černá Hora, Express rádio, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio FM Plus a dalších.
Samozřejmostí je pak online kampaň v síti Googlu, Seznamu a dalších a sociální sítě v čele s YouTube. Ty doplní interní kanály – push notifikace, mailingy, web nebo zákaznická zóna. Spolupráci pak podpořil také Skip Pay, který ji aktivně komunikuje na více než čtyřsettisícovou bázi svých klientů. A do trenýrek z obchodu Trenýrkárna.cz pochopitelně oblékl i své maskoty – racionální Mozek a impulsivní Srdce.
Proč Trenýrkárna.cz šla do spolupráce se Skip Pay?
Podle Tomáše Krásného, marketingového ředitele Skip Pay, dává spolupráce smysl i jim. Podobný způsob promování společné akční nabídky si rád vyzkouší i v budoucnu. Zejména ve chvíli, kdy sám Skip Pay investuje do propozice průvodce chytrým nakupováním, k čemuž patří i schopnost přinášet své komunitě pravidelně prémiové nabídky.
„Na spojení se silnými e-shopy, jako je Trenýrkárna.cz, naše komunita reaguje skvěle. Skip Pay už dávno není jen fintech nebo platební metoda – za poslední roky se z nás stal nákupní guru všech pravidelně nakupujících Čechů, k čemuž patří i schopnost domlouvat perfektní spolupráce tohoto střihu,“
Společné spoty Trenýrkárna.cz a Skip Pay
Spot 15s, varianta 1:
Spot 15s, varianta 2:
O Skip Pay
Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Ke stažení

Tisková zpráva (.docx)