„Vybírejte srdcem, plaťte hlavou,” vyzývá v nové kampani Mallpay

04.11.2021

Srdce by chtělo impulsivně nakupovat, ale mozek ho od toho často zrazuje. Přesně tento rozpor rozpracovává fintech Mallpay ve svém novém komunikačním konceptu. Největší kampaní letošního roku, která bude propagovat Mallpay karty i službu jako takovou, tak nové zákazníky budou provázet maskoti značky Mozek a Srdce. Novým klientům v účtu Plus představí možnost zaplatit za dárky nakoupené s Mallpay až v lednu 2022.

<strong>Srdce by chtělo impulsivně nakupovat, ale mozek ho od toho často zrazuje. Přesně tento rozpor rozpracovává fintech Mallpay ve svém novém komunikačním konceptu. Největší kampaní letošního roku, která bude propagovat Mallpay karty i službu jako takovou, tak nové zákazníky budou provázet maskoti značky Mozek a Srdce. Novým klientům v účtu Plus představí možnost zaplatit za dárky nakoupené s Mallpay až v lednu 2022.</strong>

&nbsp;

Za novým konceptem kampaně „Vybírejte srdcem, plaťte hlavou” stojí dvojice Lubor Tůma a Jakub Mach z agentury LuckyU, kterou kreativně vede Jan Holeček. Výtvarnou podobu hlavních hrdinů – bezstarostného Srdce a racionálního Mozku pak ztvárnila ilustrátorka Beata Mitrenga. O produkci animovaných spotů se s týmem postaral Radovan Surý z CVCenter.cz. Ze strany Mallpay pak spolupráci zaštítil marketingový tým pod vedením Adama Bílka.

&nbsp;

Největší kampaň letošního roku bude propagovat především samotný koncept Mallpay – tedy jednoduché nakupování s možností platit pouze za zboží, které si zákazník ponechá. Zároveň představí nedávno uvedenou Mallpay kartu, která ke každému nákupu zdarma zajistí prodlouženou záruku a pojištění proti krádeži či rozbití.

&nbsp;

Těžiště kampaně se bude nacházet v online a zákazníci se s ní budou setkávat ve formě videí a brandových formátů, v menší míře pak také v printech a outdooru. Spoty budou využity v rámci reklamy na YouTube a setkávat se s nimi budou také zákazníci na výdejnách MALLu nebo u dalších partnerů Mallpay.

&nbsp;

<em>“Rozpor mezi chutí utrácet a nakupovat a racionálním hlasem, který nás zrazuje od vložení dalších věcí do košíku, má v hlavě asi každý z nás. A vzhledem k tomu, že Mallpay přináší odpověď jak pro impulzivní srdce, tak zdrženlivý rozum, vybrali jsme si právě tyto dva maskoty do komunikačního konceptu pro následující období,”</em> zmiňuje <strong>Adam Kolesa, CEO Mallpay.</strong>

&nbsp;

Jedním z prvních úkolů, kterého se Mozek a Srdce zhostí, je promo odkladu platby za dárky až po Vánocích. Všichni stávající nebo noví uživatelé s ověřeným účtem plus dostanou automatický odklad plateb až do ledna 2022. Noví klienti Mallpay zároveň dostanou bonusový kredit ve výši 1000 korun na nákup v e-shopu MALL.cz.

<em> </em>

<em>“Tradičně pro klienty připravujeme prodlouženou splatnost v době Vánoc. A protože závěr letošního roku může být pro celou řadu domácností perný, věříme, že trochu času navíc zaplacení dárků opravdu ocení,” </em>zakončuje <strong>Adam Kolesa. </strong><em>“A kdo by potřeboval ještě nějaké týdny navíc, ten může posunout alespoň část vyúčtování až na únor.”</em>

&nbsp;

Nové spoty Mallpay:

<a href="https://youtu.be/Fe59OdQGhuA">https://youtu.be/Fe59OdQGhuA</a>  (20s)

<a href="https://youtu.be/-jsciJ7KNnI">https://youtu.be/-jsciJ7KNnI</a>  (15s)

&nbsp;

&nbsp;

<strong>Co umí nová Mallpay karta</strong>

<em>Kartu vydává Mastercard</em>

&nbsp; <ul> <li>Založení přes BankID je otázkou několika minut</li> <li>Virtuální karta, kterou je možné začít používat okamžitě</li> <li>Jednoduchá správa v aplikaci s možností potvrzovat transakce otiskem prstu nebo pomocí FaceID</li> <li><a href="https://mallpay.cz/pojisteni-ke-karte/prodlouzena-zaruka">Pojištění</a>: při nákupech prodlužuje standardní dvouletou záruku nakoupenému zboží o jeden rok a zároveň ho pojistí proti krádeži nebo rozbití</li> <li>Výběry z bankomatu v Česku v síti ČSOB zdarma, ve světě bezplatně kdekoli</li> <li>Možnost přidání do Google Pay / Apple Pay</li> <li>Vysoká bezpečnost – veškeré funkce karty se dají ovládat v aplikaci</li> <li>Snadný přístup k vyúčtování – možnost sledování aktuální útraty na dvě ťuknutí</li> <li>Je krásně modrá!</li> </ul> &nbsp;

Více na: <a href="https://mallpay.cz/ucty">https://mallpay.cz/ucty</a>

&nbsp;

<strong>Jak si Češi představují ideální kartu</strong>

<em>Výzkum provedla agentura Behavio na vzorku 1000 respondentů.</em> <ul> <li>Karta by měla jít zřídit bez nutnosti podepisovat smlouvy</li> <li>Veškeré údaje by mělo být možné měnit na pár ťuknutí v mobilu</li> <li>Karta musí být bezpečná s možností okamžité deaktivace bez nutnosti “někam volat”</li> <li>Určitě by měla být “fyzická” kvůli výběrům z bankomatu. Ty by měly být zdarma v Česku i zahraničí</li> <li>Musí podporovat možnost nakupování pomocí NFC, Google Pay nebo Apple Pay a skvělá je i ve virtuální podobě</li> <li>Benefity karty by měly být spojené s nakupováním – prodloužená záruka, pojištění nebo cashback</li> <li>Karta musí být zdarma</li> </ul>

O Skip Pay

Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy