Trenýrkárna.cz promuje v TV platby se Skip Pay. Novým zákazníkům dá 100% slevu na první nákup do výše 1500 korun

20.02.2023

Objednej, prohlédni a plať, až když budeš spokojen. A navíc se 100% slevou na první nákup do 1500 korun. Trenýrkárna.cz se spojuje s fintechem Skip Pay a společně promují výhodné nákupy s odloženou platbou v rámci mediální kampaně. Do konce února se s ní budou setkávat televizní diváci i posluchači hlavních rozhlasových stanic, celkový zásah půjde do milionů.

Akční sleva na veškeré zboží do patnácti stovek platí pro všechny zákazníky, kteří si v průběhu února zařídí novou platební kartu Skip Pay. Sleva se jim při nákupu odečte zcela automaticky. Trenýrkárna.cz zároveň zákazníkům nabídne další 30% slevu a dopravu zdarma, Skip Pay pak díky své spolupráci s Retino umožní jednoduché vracení nevhodně zvolené velikosti, pokud nebude v rozporu s podmínkami.

Komunikaci společného zákaznického benefitu se obě značky rozhodly podpořit patnáctivteřinovým televizním spotem. O místo v něm se poměrně netradičně rozdělily rovným dílem: samotný Skip Pay tak má šanci v rámci kreativy vizuálně odprezentovat ikonickou modrou „skipovačku“ – tedy svoji platební kartu pro chytré nakupování.

Výrazný spot, za kterým tradičně stojí dvorní kreativka obchodu Trenýrkárna.cz BlueGlue, bude nasazen na všech kanálech Prima Group a AT Média (Eurosport, Filmbox apod.), a to v prime time i mimo něj. Do konce února dosáhne více než desetitisícové rotace. A s ohledem na nezaměnitelnou zvukovou stopu obchodu Trenýrkárna.cz bude nasazen ještě v rozhlase po celé ČR – konkrétně na stanicích Fajn Rádio, Hitrádio Černá Hora, Express rádio, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio FM Plus a dalších.

Samozřejmostí je pak online kampaň v síti Googlu, Seznamu a dalších a sociální sítě v čele s YouTube. Ty doplní interní kanály – push notifikace, mailingy, web nebo zákaznická zóna. Spolupráci pak podpořil také Skip Pay, který ji aktivně komunikuje na více než čtyřsettisícovou bázi svých klientů. A do trenýrek z obchodu Trenýrkárna.cz pochopitelně oblékl i své maskoty – racionální Mozek a impulsivní Srdce.

Proč Trenýrkárna.cz šla do spolupráce se Skip Pay? „Platbě až po doručení nákupu jednoznačně fandíme. Díky našim kampaním máme řadu nových zákazníků a je fajn, že jim můžeme nabídnout platbu za nákup až ve chvíli, kdy jsou stoprocentně spokojení. Pro bourání alespoň části nákupních bariér to dělá opravdu hodně. Stále ještě máme skupiny zákazníků, pro které je nákup spodního prádla online úplnou novinkou,“ říká Ruslan Skopal, CEO a spoluzakladatel obchodu Trenýrkárna.cz. „Chtěli jsme navíc pro Čechy zůstat viditelní i po Vánocích a tohle je hezká cesta, jak se připomenout těm, kteří se k nákupu doposud nerozhoupali.“

Podle Tomáše Krásného, marketingového ředitele Skip Pay, dává spolupráce smysl i jim. Podobný způsob promování společné akční nabídky si rád vyzkouší i v budoucnu. Zejména ve chvíli, kdy sám Skip Pay investuje do propozice průvodce chytrým nakupováním, k čemuž patří i schopnost přinášet své komunitě pravidelně prémiové nabídky.

„Na spojení se silnými e-shopy, jako je Trenýrkárna.cz, naše komunita reaguje skvěle. Skip Pay už dávno není jen fintech nebo platební metoda – za poslední roky se z nás stal nákupní guru všech pravidelně nakupujících Čechů, k čemuž patří i schopnost domlouvat perfektní spolupráce tohoto střihu,“ vysvětluje Tomáš Krásný, marketingový ředitel Skip Pay. „E-shop se na nás pak pochopitelně může spolehnout – od momentu platby a doručení přebíráme zodpovědnost za spokojenost zákazníka. Pokud se s nákupem netrefil, umožníme mu produkt jednoduše vrátit, konkrétní kategorie zboží pak automaticky pojistíme proti krádeži nebo rozbití. A zároveň automaticky prodloužíme záruku o rok déle, než stanoví zákon.“

Společné spoty Trenýrkárna.cz a Skip Pay

Spot 15s, varianta 1: https://www.youtube.com/watch?v=M6PyFDyyAxI&ab_channel=Tren%C3%BDrk%C3%A1rna

Spot 15s, varianta 2: https://www.youtube.com/watch?v=3d3D0l2K5Qw&ab_channel=Tren%C3%BDrk%C3%A1rna

O Skip Pay

Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy