Žijte naplno díky odložené platbě. Potěšte blízké zážitkem a zaplaťte později 

Příjemně strávený společný čas, dlouhodobou radost i krásné vzpomínky přinesou jedině zážitkové dárky. I proto po nich dnes sahá čím dál víc lidí. Možností je spousta, od luxusní večeře přes wellness víkend až po romantický výlet nebo pořádnou dávku adrenalinu. Zážitek si zkrátka můžete užít na maximum, aniž by vám pak doma zabíral místo. A je i skvělým vánočním dárkem, který se dá koupit na poslední chvíli, navíc bez nutnosti okamžité platby. 

3 jednoduché triky, jak rozdělit velký nákup bez stresu

Nová televize, sedačka nebo výbava na lyže sice udělají radost, ale jejich cena dokáže zatížit rozpočet, i když máte výdaj dopředu naplánovaný. Dobrou zprávou je, že velkou útratu můžete zvládnout, aniž by ji váš bankovní účet zaznamenal. Stačí přistoupit k nákupu chytře a rozložit si zdarma jeho platbu na několik částí. Jaké další jednoduché triky vám pomohou si z výdajů nedělat těžkou hlavu?

5 chyb, které lidé dělají, když potřebují peníze rychle 

Někdy to zkrátka nevyjde. Peněz na účtu ubývá, další výplata je v nedohlednu a do toho přijde výdaj, který se nedá odložit. V tu chvíli člověk začne hledat, jak si půjčit rychle a bez zbytečného papírování. Jenže právě tehdy hrozí, že uděláte rozhodnutí, které se vám později nevyplatí. Vyhněte se 5 chybám unáhlených žadatelů. Jaké to jsou?

Skip Pay Talks #16 – Bonmoto.cz (Dorota Havlíčková, e-shop manager)

Jak probíhala implementace Skip Pay přes platební bránu GoPay v e-shopu Bonmoto? Proč se tým vedený Dorotou Havlíčkovou rozhodl rozšířit nabídku o inovativní platební metody a jaký to mělo dopad na spokojenost zákazníků? Vedoucí e-shopu, která je nejen vášnivou motorkářkou, ale také neustále hledá nové cesty, jak zlepšit zákaznický zážitek, se s námi podělila o své postřehy a zkušenosti.

Co se stane, když nezaplatíte včas?

Naším cílem jsou maximálně efektivní a uživatelsky přívětivé služby. Děláme tedy vše pro to, abyste měli o svých závazcích neustálý přehled a nikdy vám žádná důležitá informace neunikla. Přečtěte si, co se stane, pokud k nám vaše platba i navzdory upozorněním nedorazí.

Vánoce 2025: maturita českých e-shopů

Česká e-commerce se nadechuje. Po letech krize přinesl druhý kvartál 2025 meziroční růst o 8 %. Optimismus se vrací, ale až letošní Vánoce ukážou, kdo zvládl dospět a kdo zůstane na místě. S kartami zamíchají volby, marketplaces i kamenný retail.