Informace pro novináře a média

Nakoukněte nám pod pokličku.
Rádi zodpovíme všechny vaše otázky.
Informace pro novináře a média
Richard Kotrlík

„Nejčastější obavou při online nákupech je strach, že mi to nesedne a přijdu o peníze kvůli platbě předem. Proto stále více lidem umožňujeme zaplatit až po rozbalení a prohlédnutí zboží.”

Richard Kotrlík
CEO Skip Pay

Kontakt pro média

Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.

František Brož
František BrožTiskový mluvčí Skip Pay
Stáhnout fotku

Tiskové zprávy

PORADNA: Jak koupit elektrokolo a dá se na něm něco ušetřit?

Češi jsou národ cyklistů a stále více se z nich se poohlíží po elektrokole, se kterým na vyjížďkách už nehraje takovou roli věk, fyzická kondice nebo třeba zdravotní omezení. Oblíbenost cyklistiky podporuje i její dostupnost – jednorázová investice do kola je sice vysoká, ale průběžné náklady přece jen o něco nižší než třeba permanentka do fitka. Jak koupit elektrokolo, ušetřit nějakou tu korunu a na co dát při nákupu pozor, radí Skip Pay.

06.05.2025
PORADNA: Jak si užít eurovíkend a ušetřit peněžence eurovýplach?

Prodloužený víkend v Římě, Seville nebo třeba Dublinu. Oblíbené eurovíkendy lákají každoročně desítky tisíc Čechů – přejí jim dostupné letenky i ubytování na pár kliknutí. Peníze ušetřené na výlet se ovšem mohou velmi rychle rozkutálet. V turisticky oblíbených destinacích totiž čeká i řada „pastí“, které vás mohou stát vybílený účet nebo zbytečné poplatky navíc. Jak se jim vyhnout a užít si eurovíkend na maximum? Skip Pay, fintech od ČSOB, přináší praktické cestovatelské tipy.

16.04.2025
Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se změnil i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli v rámci celého nákupního procesu – stále se jedná o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Trh se proto vydává cestou udělat placení nejen pohodlné a bezpečné, ale požadovat ho ve vhodný moment – ideálně až ve chvíli, kdy je zákazník se zbožím spokojený. Sedm zásadních platebních trendů popisuje za fintech Skip Pay ze skupiny ČSOB jeho CEO Richard Kotrlík.

01.04.2025
Další tiskové zprávy

Loga a fotografie ke stažení

Potřebujete do článku naše logo, grafiku nebo fotku? Pak jste tu správně.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy