Informace pro novináře a média
Rádi zodpovíme všechny vaše otázky.
![Informace pro novináře a média](/_next/static/chunks/images/images/sections/forJournalists/hero/cs/hero_1920.webp)
![Richard Kotrlík](/_next/static/chunks/images/images/sections/forJournalists/ceo_1080.webp)
„Nejčastější obavou při online nákupech je strach, že mi to nesedne a přijdu o peníze kvůli platbě předem. Proto stále více lidem umožňujeme zaplatit až po rozbalení a prohlédnutí zboží.”
Richard Kotrlík
CEO Skip Pay
Kontakt pro média
Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.
![František Brož](/_next/static/chunks/images/images/sections/forJournalists/spokenPerson_1200.webp)
Kontakt pro média
Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.
Tiskové zprávy
Na pozici CFO, CRO a jednatele nastupuje Michal Kročil. Přichází v době, kdy je Skip Pay v cílové rovince řízení o licenci platební instituce od ČNB. Přináší s sebou bezmála dvě dekády zkušeností, mimo jiné i od někdejšího konkurenta Skip Pay – platformy Twisto. Jeho hlavní misí je zajistit, aby se Skip Pay nad rámec skvělého produktu pro zákazníky stal i službou, která doručuje silné výsledky svým akcionářům z ČSOB. Dosáhnout toho chce nejen zdokonalením procesů řízení rizik, ale také důrazem na jednotkovou ekonomiku a efektivním řízením portfolia.
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba 6 % obratů od českých zákazníků do zahraničí. Ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“. Výrazně větší roli v ní podle Skip Pay bude hrát odložená platba: Objevují ji běžné domácnosti, kterým stále častěji slouží jako ochrana před podvody nebo nástroj k vyrovnanějšímu hospodaření.
Až 27 % Čechů letos přehodnotilo plány na dovolenou kvůli cenám a dvě třetiny z nich si vyšších cen přinejmenším všimly. Zvažují, jestli neoželet týden na horách a nevyjet za srovnatelnou cenu raději na all-inclusive dovolenou k moři. Českému sněhu navíc zbývá posledních pár týdnů a lyžaři tak vyhledávají termíny mimo hlavní sezonu a mimo mainstreamové cestovní kanceláře, aby ušetřili – třeba velikonoční lyžovačkou. Nástrahy ale nečíhají jen na lyžích, ale i při placení. Bezpečně vychytávat akční nabídky, zvládnout nárazové výdaje, a dokonce i vyřešit zlomenou lyži či snowboard pomůže odložená platba. Jak vám na sněhu poslouží platební karta od Skip Pay?
Loga a fotografie ke stažení
Potřebujete do článku naše logo, grafiku nebo fotku? Pak jste tu správně.
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy![](/_next/static/chunks/images/_next/static/media/brain-doesnt-know.b6d22a37_828.webp)
![](/_next/static/chunks/images/_next/static/media/heart-muscles.a00dc3e4_750.webp)