Informace pro novináře a média
Rádi zodpovíme všechny vaše otázky.


„Nejčastější obavou při online nákupech je strach, že mi to nesedne a přijdu o peníze kvůli platbě předem. Proto stále více lidem umožňujeme zaplatit až po rozbalení a prohlédnutí zboží.”
Richard Kotrlík
CEO Skip Pay
Kontakt pro média
Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.

Kontakt pro média
Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.
Tiskové zprávy
Rostoucí ceny školních potřeb, elektroniky i mimoškolních aktivit letos ještě více zatížily rodinné rozpočty. Výdaje navíc nekončí se začátkem školního roku – nákupní seznamy budou děti nosit v průběhu celého září, ať už jde o výbavu, nebo o učebnice a pracovní sešity. Rozpočet rodin tak dostává intenzivně zabrat až do října. Jak mohou i rodiny s více dětmi zvládnout bez nutnosti sahat do úspor? Pomoci mohou slevy ze slev i odložená platba – více tipů přináší Skip Pay.
Jak se na konci jara změnil běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay, provedená na 664 Češích pravidelně nakupujících online, ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou.
Více času na splácení – Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování
Loga a fotografie ke stažení
Potřebujete do článku naše logo, grafiku nebo fotku? Pak jste tu správně.
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy
