Informace pro novináře a média
Rádi zodpovíme všechny vaše otázky.
„Nejčastější obavou při online nákupech je strach, že mi to nesedne a přijdu o peníze kvůli platbě předem. Proto stále více lidem umožňujeme zaplatit až po rozbalení a prohlédnutí zboží.”
Richard Kotrlík
CEO Skip Pay
Kontakt pro média
Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.
Kontakt pro média
Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.
Tiskové zprávy
Nejspokojenější klienti napříč bankovními produkty, kteří Skip Pay využívají pro veškeré pravidelné placení v Česku i v zahraničí. A spokojené e-shopy, které benefitují z toho, že prostřednictvím Skip Pay proběhne platba vždy hladce a ke spokojenosti jejich zákazníků. A hlavně – získávají díky tomu vysoké hodnocení. To všechno má přinést nová strategie Skip Pay, která podřizuje většinu interních procesů zákaznické spokojenosti. Tu začíná měřit kontinuálně ve velkém množství na více než desítce klíčových míst.
Česká e-commerce se zotavuje z historicky prvního propadu, stále však ještě nemá vyhráno – potvrzuje to další jarní meziroční pokles obratu e-commerce o 13 %. Řada e-shopů tak začíná bojovat s poklesem osvědčenými způsoby v podobě slevových akcí. Jenže jak ukazuje průzkum fintechu Skip Pay, Češi začínají být vůči slevám rezistentní a pro lepší cenu nemají problém jít na marketplace nebo dokonce do zahraničí. O jejich pozornost i loajalitu je třeba bojovat jinak.
Ještě před dekádou bychom si nedovedli představit život bez plastové platební karty v peněžence. Jenže časy se mění, a přestože celosvětově počet vydaných karet nadále roste, jejich využívanost nikoli. Díky svým virtuálním protějškům, které je možné jednoduše nahrát do telefonu nebo chytrých hodinek, tak v peněžence plní spíše formální funkci. Vyplývá to z výzkumu platební služby Skip Pay, který realizovala na více než 1800 respondentech z řad svých klientů.
Loga a fotografie ke stažení
Potřebujete do článku naše logo, grafiku nebo fotku? Pak jste tu správně.
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy