MUID, MSPTC
Bing - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://learn.microsoft.com/en-us/microsoftsearch/security-for-search
retargeting, euconsent-v2, KADUSERCOOKIE, ftxt_geo, APNUID, udid, WeatherLocality, __gfp_64b, sid, ftxt, ftxt_pref, csrf-token, lps, szncmpone
Seznam - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://napoveda.sklik.cz/zpracovani-osobnich-udaju/
guest_id*, personalization_id
X - sociální síť používaná jako nástroj pro distribuce reklamních sdělení
https://help.x.com/en/rules-and-policies/x-cookies
xnpe_#, __exponea_time2__, __exponea_etc__
Bloomreach - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://documentation.bloomreach.com/engagement/docs/security-gdpr
_ttp, _pangle
TikTok - socialní síť / marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://ads.tiktok.com/help/article/using-cookies-with-tiktok-pixel?lang=cs
_pinterest*, ar_debug, _auth
Pinterest - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://policy.pinterest.com/en/cookies
C, CM#, uid
Adform - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://site.adform.com/privacy-center/gdpr/
s_*, gpv_pn, _uetvid, lidc, li_*, lang, bcookie, _uetsid, AMCVS_*
LinkedIn - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://cz.linkedin.com/legal/privacy/eu
IDE, CONSENT, __Secure-*, *SID*, 1P_JAR
Google Ads - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://policies.google.com/privacy?hl=cs
wd, m_ls, sb, datr, usida
Facebook - marketingová platforma pro distribuci reklamních sdělení
https://www.facebook.com/business/gdpr
Tady si můžete upravit nastavení parametrů, které využíváme zejména pro marketingové účely. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
ad_user_data
Google – tento parameter vyjadřuje, zda mohou být neanonymizovaná datapoužita v reklamních systémech a zda mohou být v rámci reklamních systémů spojována a předávána
https://support.google.com/google-ads/answer/13802165?hl=cs
ad_personalization
Google – parameter vyjadřuje, zda může být uživatel zahrnut do publik pro účely remarketingu, tj. k personalizované inzerci
https://support.google.com/google-ads/answer/13802165?hl=cs