Tiskové zprávy
V podstatě to není nic nového a řešíme to poslední dekády. Česko se v mnoha ohledech zaseklo na „ekonomice průměrnosti“. Dokud bylo dobře, nebolelo to. Teď si ale uvědomujeme, že všichni, kteří nás varovali před nedostatečnou přípravou ve školách, nízkou motivací firem inovovat nebo nedostatečným focusem na přidanou hodnotu produktu, měli pravdu. A přesně tahle paralela teď platí i na českou e-commerce. Hustá síť e-shopů, na kterou jsme právem hrdí, totiž může brzy prořídnout. Dlouholetým odhadem je z mého pohledu přímo ohrožená podstatná část z téměř 50 tisíc e-shopů.
Nový náramek nebo značkové hodinky, večeře v luxusní restauraci nebo romantický víkend ve dvou? Svátek zamilovaných klepe na dveře, a ani letos se v nákupech určitě nebudeme držet zkrátka. I na Valentýna byste si ale měli dát pozor, za co na internetu nebo romantické dovolené utrácíte a zda platíte za zboží a služby, které opravdu chcete – a dostanete.
Black Friday skončil a vánoční nákupní kolotoč se rozjíždí naplno. Vánoční nákupy přináší znatelný zásek do rodinného rozpočtu – ať jde o dárky, nebo vánoční dekorace. V každém případě by ale Vánoce neměly vaši peněženku a účet zatížit víc, než jste schopni z pohledu financí unést. A jinak by tomu nemělo být ani po Novém roce. Jak uřídit nejen vánoční náklady a zároveň se ochránit proti problematickým vratkám zboží, které se vám po doručení třeba nelíbí? Praktické tipy přináší Skip Pay.
Platit předem, to není normální. S tímto sloganem pracují Mozek a Srdce, maskoti Skip Pay, fintechu ČSOB, v nové kampani. KUK produkce vytvořila sérii spotů, vizuálů a audiostop, ve kterých s nadsázkou prezentuje situace, kdy odložená platba ochrání zákazníka před zklamáním i komplikacemi spojenými s nevhodným výběrem zboží nebo chybným doručením. Sekačka, kterou malá holčička najde pod stromečkem místo vytouženého kočárku, tak přijede i na televizní obrazovky. Jde o zatím největší kampaň Skip Pay, celkový zásah překročí 6 milionů lidí.
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řadu naplánovaných nákupů pak ve výsledku rušíme nebo odkládáme. Slevy se zároveň opět staly běžnou součástí našeho nákupního cyklu – využíváme je tam, kde bychom stejně kupovali, ale pokud nejsou opravdu nadstandardní, samotné nás k nákupu nepodnítí. Zhruba tak vypadá aktuální rozpoložení českého zákazníka podle sondy fintechu Skip Pay, realizované v rámci pravidelného 675hlavého „panelu nakupovačů“.
Už sedmý měsíc v řadě rostou maloobchodní tržby – Češi letos pociťují příznivé dopady zkrocení zdivočelé inflace. Zároveň se ale v uplynulých dvou letech naučili více šetřit a zbytečně utrácet nechtějí ani domácnosti s vyššími příjmy. Vedle citlivosti na slevy, která vzrostla o 61 %, a nákupní opatrnosti, která vzrostla o 54 %, Češi vyhledávají i další způsoby, jak ušetřit. Skip Pay, fintech od ČSOB, proto nyní spouští cashback portál, který zákazníkům umožní ušetřit až 5 % a e-shopům pomůže oslovit zákaznickou základnu Skip Pay a získat si tak její loajalitu.
Nový batoh, vybavení, oblečení, ale také elektronika včetně notebooku nebo počítače. Začátek školního roku se dokáže významně zakousnout do vašeho rozpočtu. A čím je dítě starší, tím rostou i výdaje – u středoškoláka se snadno vyšplhají až ke 30 tisícům. Jak zvládnout zářijové nákupy, aniž byste příliš jednorázově zatížili rodinné finance?
Benzín a nafta po dvou měsících opět zdražují, a navíc období prázdninových cest je v plném proudu, takže toho Češi najezdí víc. Skip Pay proto přichází s letní nabídkou pro všechny řidiče. Až do konce září novým uživatelům balíčku MAXI pomůže nejen platit pohodlně a bezpečně, ale i ušetřit až 1 500 korun za pohonné hmoty a mýtné nebo dálniční známku v oblíbených evropských destinacích. Uživatelé s chytrou kartou Skip Pay budou moci vybírat kdekoli na světě z bankomatu zdarma a mít kdykoli k dispozici limit až 50 000 korun.
Chystáte se na vytouženou – a zaslouženou letní dovolenou? Možná řešíte i to, zda s sebou brát hotovost v cizí měně nebo se spolehnout na platební kartu a vybrat si až na místě. Placení v cizině se totiž při troše neopatrnosti může nepříjemně prodražit. Jak se vyhnout skrytým poplatkům, nenaletět podvodníkům a užít si dovolenou naplno? Několik základních rad přináší odborníci ze Skip Pay.
Zaplatit za pračku nebo počítač, ale také třeba zájezd do zahraničí třetinu ceny a zbylé dvě bez jakéhokoli navýšení uhradit v následujících měsících. Princip takzvané „platby na třetiny“, velice dobře známý z online obchodů, míří poprvé do kamenných prodejen. Skip Pay tuto možnost představil v pilotním provozu hned s několika obchodníky. Od května Třetinu v ostrém provozu spouští například Datart, který se připojí k cestovní agentuře Invia.
Čeští obchodníci se letos potýkají s velkou marketingovou výzvou – přední příčky vyhledávání vykoupil čínský gigant Temu, do Česka zároveň vstoupil i turecký marketplace Trendyol, který je také velmi aktivní v inzerci. Zejména pro malé obchodníky se tak marketingové náklady stávají neúnosnými. Skip Pay proto přichází s novým konceptem marketingové podpory. V rámci CSS programu získají obchodníci až 20% slevu na Google Nákupy a zároveň možnost konzultací s marketingovými specialisty Skip Pay. Ti pomohou co nejefektivněji zrevidovat marketingovou strategii, nastavit marketingové procesy, udělat nezávislý audit výkonnostních akvizičních kampaní i udržet loajalitu stávajících zákazníků.
Nákup, přidání karty do hodinek nebo doporučení kamaráda. Nejen za tyto věci získají klienti Skip Pay v době hokejového šampionátu (a pár týdnů po jeho skončení) body, pomocí kterých mohou dosáhnout na sen každého pravověrného hokejového fanouška: vlastnoručně podepsaný dres Jaromíra Jágra. A kromě toho také řadu dalších cen – například vouchery na jídlo od Foodory nebo nákupy z Globusu, na spodní prádlo na Astratexu či předplatné služby Telly.
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o to složitější ale pro obchodníky bude znovu získat jejich důvěru. Budou tak muset nabídnout co největší svobodu a pocit bezpečí při nakupování i při čekání, až zboží přijde.
Na pozici CFO, CRO a jednatele nastupuje Michal Kročil. Přichází v době, kdy je Skip Pay v cílové rovince řízení o licenci platební instituce od ČNB. Přináší s sebou bezmála dvě dekády zkušeností, mimo jiné i od někdejšího konkurenta Skip Pay – platformy Twisto. Jeho hlavní misí je zajistit, aby se Skip Pay nad rámec skvělého produktu pro zákazníky stal i službou, která doručuje silné výsledky svým akcionářům z ČSOB. Dosáhnout toho chce nejen zdokonalením procesů řízení rizik, ale také důrazem na jednotkovou ekonomiku a efektivním řízením portfolia.
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba 6 % obratů od českých zákazníků do zahraničí. Ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“. Výrazně větší roli v ní podle Skip Pay bude hrát odložená platba: Objevují ji běžné domácnosti, kterým stále častěji slouží jako ochrana před podvody nebo nástroj k vyrovnanějšímu hospodaření.
Až 27 % Čechů letos přehodnotilo plány na dovolenou kvůli cenám a dvě třetiny z nich si vyšších cen přinejmenším všimly. Zvažují, jestli neoželet týden na horách a nevyjet za srovnatelnou cenu raději na all-inclusive dovolenou k moři. Českému sněhu navíc zbývá posledních pár týdnů a lyžaři tak vyhledávají termíny mimo hlavní sezonu a mimo mainstreamové cestovní kanceláře, aby ušetřili – třeba velikonoční lyžovačkou. Nástrahy ale nečíhají jen na lyžích, ale i při placení. Bezpečně vychytávat akční nabídky, zvládnout nárazové výdaje, a dokonce i vyřešit zlomenou lyži či snowboard pomůže odložená platba. Jak vám na sněhu poslouží platební karta od Skip Pay?
Nejen pohodlné placení, ale především bezpečnost. Situace v české e-commerce výrazně mění vnímání funkce odložených plateb – jejich obliba meziročně opět vzrostla, a to takřka o pětinu. Z dat Skip Pay, jednoho z největších českých poskytovatelů této služby, vyplývá, že v průběhu Vánoc využívalo odloženou platbu dokonce až 47,5 % zákazníků i jako pojistku bezproblémového nákupu. Pomohlo také to, že odložená platba začíná zajímat i menší e-shopy, které si své jméno teprve budují: jejich zájem o tuto službu podle dat Skip Pay meziročně stoupl až čtyřnásobně.
V letošním roce se má otevřít rekordních 118 kilometrů dálničních úseků – osmkrát více než loni. Aby si je motoristé mohli maximálně užít, Skip Pay svým novým zákazníkům nabízí roční dálniční známku v hodnotě 1 500 Kč zdarma a k tomu jim přidá cashback až 1 200 Kč v průběhu roku třeba na pohonné hmoty. A až známka v březnu zdraží? Noví zákazníci za ni zaplatí jen 800 Kč, 1 500 Kč jim doplatí Skip Pay. Navíc získají možnost odložit si platbu až 50 000 Kč o 50 dní zcela zdarma třeba při nákupu nových pneumatik nebo při nečekaném zvýšení nákladů na servis před STK.
Ve třetím čtvrtletí 2023 zaznamenala česká e-commerce meziroční propad o 11 %. I kdyby se dočkala vánočního zázraku a tento propad smazala, k výraznějšímu meziročnímu růstu za rok 2023 nedojde. Zároveň se zákazníci přizpůsobili vysokým životním nákladům a mají některé nové potřeby, kterým musí obchodníci jít naproti, chtějí-li uspět. Prim hraje stále cena, zákazníci jsou ale nyní náročnější i na služby, zabezpečení a inovace. Obchodníci se proto více zaměřují na klíčový moment celého nákupu – placení. Skip Pay přináší ty nejzásadnější platební trendy pro rok 2024.
Podle průzkumu Skip Pay lidé letos před Vánoci hodlají ušetřit oproti loňsku na výdajích v průměru 35 %. Právě proto nakupují často u neznámých obchodníků, kteří jim nabídnou atraktivní cenu, zboží a služby. Skip Pay se proto domácnostem na vrcholu vánoční sezony rozhodl vyjít vstříc a zvýšil celkový limit pro odloženou platbu z 5 000 na 10 000 korun. Lidé si tak nebudou muset nechat utéct dobrou nabídku jen proto, že už se Skip Pay nakoupili jinde.
Čeští zákazníci budou letos šetřit – v průměru hodlají utratit o 30 % méně, což dělá těžkou hlavu obchodníkům. Proto jde Skip Pay, fintech zaměřující se na odložené platby neboli BNPL (z anglického buy-now-pay-later), naproti oběma skupinám. V rámci vánoční kampaně přidá zákazníkům 1 000 korun na první nákup s jejich Plus účtem a následně dalších 1 200 korun v průběhu roku, vždy po stovce za měsíc. Letos navíc klade důraz na osvětu o zodpovědném využívání BNPL – aby platební metoda budoucnosti rizika eliminovala, nikoli vytvářela.
Zatímco se ostatní značky předhánějí v akvizici, fintech Skip Pay od ČSOB se v předvánoční kampani zaměřil nejen na nové, ale i stávající klienty. Ve své interaktivní kampani jim totiž nabízí možnost soutěžit o dva letecké VIP zájezdy do pařížského Disneylandu. Novým klientům pak přibližuje odloženou platbu jako nástroj, se kterým mohou zvládnout konec roku a koncentrované výdaje s trochu větším klidem. Celá in-house kampaň je postavená na disneyovské grafice, pro níž získal Skip Pay grafickou licenci na využití ochranných známek.
E-commerce letos pokračuje v propadu – ve třetím čtvrtletí meziročně o 11 %, a tak se obchodníci s nadějí upínají k období Vánoc, tradičně největším obratovým žním. Z analýzy Skip Pay, fintech startupu ČSOB, nicméně vyplývá, že Češi budou letos na vánočních nákupech šetřit – v průměru hodlají utratit až o třetinu méně. A pak jsou tu marketplaces – aby čeští obchodníci dokázali konkurovat jejich nízkým cenám, budou muset nabídnout o to lepší služby. Jak to udělat a neinvestovat do služeb půl marže?
Přestože nás od vánočních kampaní dělí ještě několik týdnů, na straně e-shopů už jsou přípravy v plném proudu. A již nyní je jasné, že letošní sezona bude opět v mnoha ohledech unikátní. Kde se mohou e-shopy učit od předchozích let a jen vylepšovat stávající procesy a kde se naopak musí pustit do neprobádaných končin, kde štěstí přeje odvážným (ale i připraveným)? To za Skip Pay – fintech startup ČSOB – vytipoval z pozice obchodního ředitele David Filippov.
Nový školní rok klepe na dveře i na rodinný rozpočet. Neustálé zdražování se dotkne i rodičů při nákupu školních potřeb, které podle analýzy 35 typických položek ze spotřebního koše stojí průměrně o 10 % více než loni. Hledáte cesty, jak si s nastalou situací poradit a co nejvíce ulehčit rodinnému rozpočtu? Jedním z řešení můžou být odložené platby, které umožňují náklady bezplatně rozdělit do delšího časového úseku a třeba i zdarma prodloužit záruku. Letos je pravděpodobně využije výrazně víc lidí než loni. Jak se v jednotlivých typech vyznat a jak udělat, aby z odložené platby byl dobrý sluha, ale nestal se z ní zlý pán?
Přestože mezi e-shopy panuje mírný optimismus a po loňském propadu vyhlíží opět silnou sezonu, v řadách zákazníků to začíná vypadat jinak. Klesá loajalita a zásadním způsobem se mění jejich priority. A utrácet chtějí znatelně méně než v minulých letech. Jak se změnil zákazník před kritickou sezonou mapuje tradičně platební služba Skip Pay, fintech skupiny ČSOB.
Nižší ceny a větší výběr. To jsou hlavní důvody, proč se Češi stále častěji vydávají za nákupy do zahraničí. Trend už se zdaleka netýká jen kamenných obchodů – letos se výrazně zvýšil i počet běžných zákazníků, kteří objednávají zboží na zahraničních e-shopech. Podle údajů platební služby Skip Pay je počet transakcí u zahraničních obchodníků meziročně dokonce o třetinu vyšší.
Nejspokojenější klienti napříč bankovními produkty, kteří Skip Pay využívají pro veškeré pravidelné placení v Česku i v zahraničí. A spokojené e-shopy, které benefitují z toho, že prostřednictvím Skip Pay proběhne platba vždy hladce a ke spokojenosti jejich zákazníků. A hlavně – získávají díky tomu vysoké hodnocení. To všechno má přinést nová strategie Skip Pay, která podřizuje většinu interních procesů zákaznické spokojenosti. Tu začíná měřit kontinuálně ve velkém množství na více než desítce klíčových míst.
Česká e-commerce se zotavuje z historicky prvního propadu, stále však ještě nemá vyhráno – potvrzuje to další jarní meziroční pokles obratu e-commerce o 13 %. Řada e-shopů tak začíná bojovat s poklesem osvědčenými způsoby v podobě slevových akcí. Jenže jak ukazuje průzkum fintechu Skip Pay, Češi začínají být vůči slevám rezistentní a pro lepší cenu nemají problém jít na marketplace nebo dokonce do zahraničí. O jejich pozornost i loajalitu je třeba bojovat jinak.
Ještě před dekádou bychom si nedovedli představit život bez plastové platební karty v peněžence. Jenže časy se mění, a přestože celosvětově počet vydaných karet nadále roste, jejich využívanost nikoli. Díky svým virtuálním protějškům, které je možné jednoduše nahrát do telefonu nebo chytrých hodinek, tak v peněžence plní spíše formální funkci. Vyplývá to z výzkumu platební služby Skip Pay, který realizovala na více než 1800 respondentech z řad svých klientů.
Na pozici obchodního ředitele fintechu Skip Pay, člena skupiny ČSOB, nastoupil David Filippov (34). Přebírá kompletní zodpovědnost za obchodní výsledky Skip Pay a klíčovou součástí jeho mise bude posílit partnerství s největšími hráči na poli českého e-commerce, pro které by měl být Skip Pay důležitým partnerem pro zvládání turbulencí na trhu.
Fintech Skip Pay má za sebou další rekordní rok v řadě. Získal desítky tisíc nových klientů, kteří s ním pravidelně nakupují nebo platí své účty, a poprvé se v celkové hodnotě zprostředkovaných transakcí dostal přes miliardu korun. 60 % klientů ho navíc začalo využívat jako svou hlavní platební metodu. Počet e-shopů, které Skip Pay nabízí mezi svými platebními metodami, překonal hranici 13 000.
Záruka delší, než je zákon. Automatické pojištění proti krádeži a rozbití jeden rok od nákupu. A to vše zdarma. Tak vypadá podle fintechu Skip Pay od ČSOB budoucnost chytrého placení, které kromě bezpečnosti a jednoduchosti přináší také nebývalý komfort. A ten Skip Pay ještě výrazně prohlubuje. Nově je možné nahlásit pojistnou událost na pár kliknutí přímo v klientské zóně.
Objednej, prohlédni a plať, až když budeš spokojen. A navíc se 100% slevou na první nákup do 1500 korun. Trenýrkárna.cz se spojuje s fintechem Skip Pay a společně promují výhodné nákupy s odloženou platbou v rámci mediální kampaně. Do konce února se s ní budou setkávat televizní diváci i posluchači hlavních rozhlasových stanic, celkový zásah půjde do milionů.
Fintech Skip Pay přichází s další atraktivní akcí pro nové klienty – motoristy. Do konce února si mohou pomocí Skip karty online objednat roční dálniční známku v hodnotě 1500 Kč zcela zdarma a získat dalších 1000 korun na útratu v případě aktivního používání karty. Skip Pay tak v době rekordní inflace navazuje na svou sérii úsporných benefitů pro všechny.
Inflace je v Česku nejvyšší od roku 1998 a s ní se na historická maxima dostaly také ceny potravin. Mallpay proto do konce dubna spouští akci, v rámci které poskytne pětinovou slevu všem novým držitelům Mallpay karet na nákup veškerých potravin – a to v jakémkoli obchodě v Česku.
Takové změny, jaké přinesly poslední dva roky, česká e-commerce zatím nepamatuje. Chuť, ale i nutnost nakupovat online přivedla do e-shopů snad nejpestřejší skladbu zákazníků v historii. Zběsilé tempo inovace se poprvé posunulo od velkých obchodníků i mezi malé a střední. Celý trh zažil generační posun v celé řadě oblastí – od logistiky nebo mezinárodní expanze po platby. To vše dalo vzniknout novým trendům, které budou provázet internetový obchod v letošním roce. Adam Kolesa, šéf fintechu Mallpay, vybral sedm nejzásadnějších, které se dotknou světa online plateb.
Plánujete odpočinout si od náročných měsíců a dát si krátkou jarní dovolenou v zahraničí? Ať už vyrazíte zdolávat poslední sníh na sjezdovkách nebo raději zvolíte teplo u moře, čekají vás výdaje, které mohou se stavem platebního účtu nemile zamávat. Zvlášť když si nebudete dávat pozor – fíglů a nástrah, které vás mohou připravit o peníze, je totiž všude plno. Ty nejzásadnější tipy shrnuje Adam Kolesa z platební služby Mallpay.
Fintech Mallpay má za sebou nejlepší rok ve své historii. Přilákal stovky tisíc nových klientů, zdvojnásobil počet transakcí a jeho revoluční platební karty, které zdarma prodlužují záruku na koupené zboží, se začínají objevovat v peněženkách Čechů stále častěji. Počet pravidelně nakupujících poprvé přesáhl hranici 100 tisíc, báze klientů přesáhla 400 tisíc a pokrytí v síti partnerů stouplo víc než padesátinásobně.
Koronavirem poškozené dodavatelské řetězce a logistické problémy zatápí už déle než měsíc českým e-shopům. I u těch velkých totiž klesá spolehlivost v doručení objednaného zboží – zejména elektroniky. O 270 % narostly problémy s dodáním zboží, 12x pak reklamace kvůli významnému zpoždění zásilek vinou pozdního naskladnění zboží, což vede k výraznému nárůstu ve využívání platebních metod, které umožní bezpečně zaplatit až po doručení objednávky. Fintech Mallpay hlásí jen od začátku měsíce o 50% vyšší využití odložené platby. A roste mu také počet žádostí o Mallpay karty, které umožňují bezpečné placení v cizině – především díky nákupům v sousedním Polsku nebo zájmu o levné turecké zboží.
Odeslat platbu za nájem nebo energie, ale zaplatit za ně až následující měsíc? Fintech Mallpay představil novou funkci, která jeho Mallpay účty přibližuje těm běžným, bankovním. Nově totiž umožní zaslat platbu libovolné třetí straně, a to až do výše aktuálního limitu a bez jakéhokoli poplatku. Platby navíc budou odcházet jako okamžité, tedy v módu 24/7.
Rychlosti, s jakou inflace ukusuje úspory, si všímají už i běžní Češi. Stále více z nich proto hledá nové cesty, jak uložené finance bránit. Nejlepší cestou k tomu jsou investice, se kterými však 94 % dospělých stále nemá zkušenosti. Vyplývá to z průzkumu fintechu Mallpay, který vstupuje do oblasti investování pro začátečníky a ještě letos se v ní chce prosadit. Díky spojení s investiční službou Indigo od Patria Finance přináší ideální nástroj pro první kroky v investičním světě, který umožní jednoduše investovat desetikorunové částky s každým nákupem.
Rychlé odložené platby poprvé míří mimo online – konkrétně do restaurací, barů a kaváren. Fintech Mallpay totiž integroval svou platební metodu do aplikace Qerko, nejrozšířenějšího nástroje na rychlé a v současnosti i bezpečné placení. Ve více než 700 podnicích po celé republice je nově možné útratu zaplatit až po 14 dnech. Mallpay se díky tomu stává největším poskytovatelem BNPL (kup teď – plať později) plateb co do počtu partnerů a jako první v Česku následuje světový trend. BNPL platby totiž do gastronomie míří po celém světě stále častěji a přivádějí s sebou nové zákazníky.
O letošních Vánocích plánujeme poprvé po dlouhé době utratit za dárky méně, než předchozí rok. A to průměrně 12,5 tisíce korun. Důvodem je strach z neočekávaných výdajů v závěru roku. Zhruba polovina Čechů by zároveň letos uvítala možnost platit za dárky až po Vánocích. Vychází to z průzkumu, který na vzorku 500 respondentů realizoval fintech Mallpay.
Pořídit si chytrý náramek nebo hodinky s NFC funkcí – tedy funkcí bezkontaktního placení – bylo vždy otázkou minimálně několika tisíc korun. Změnu přinesl až Xiaomi Mi Band 6 NFC, který nově nastavil laťku na méně než 1300 korun. Nově je možné s jeho pomocí platit i prostřednictvím Mallpay karty od stejnojmenného fintechu. Kartu je možné do náramku nahrát přímo bez nutnosti využívat aplikace třetích stran, uživatelé s každým placením získají zdarma prodlouženou záruku, pojištění nakupovaných produktů nebo posunutou splatnost.
Srdce by chtělo impulsivně nakupovat, ale mozek ho od toho často zrazuje. Přesně tento rozpor rozpracovává fintech Mallpay ve svém novém komunikačním konceptu. Největší kampaní letošního roku, která bude propagovat Mallpay karty i službu jako takovou, tak nové zákazníky budou provázet maskoti značky Mozek a Srdce. Novým klientům v účtu Plus představí možnost zaplatit za dárky nakoupené s Mallpay až v lednu 2022.
Jak si Češi představují ideální platební kartu? Částečně to připomíná pohádku o chytré Horákyni. Karta má být jednoduchá na založení i správu, ale zároveň extrémně bezpečná. Fyzická pro výběry z bankomatů, ale také virtuální pro platbu smartphonem nebo hodinkami. Se spoustou výhod, jako je třeba prodloužená záruka na všechno nakoupené zboží, ale zároveň zcela zdarma. Fintech Mallpay se rozhodl těmto potřebám vyhovět a v rámci svého nového účtu Plus představil chytrou Mallpay kartu, která všechny tyto výhody přináší. Navíc ještě doplňuje nové produkty, jako je třeba Mallpay Třetinka nebo automatické investice.
Nejvýhodnější metoda pro platbu online, a to jak pro zákazníka, tak obchodníka. S touto propozicí chce být stále více spojován fintech Mallpay, jeden z hlavních českých poskytovatelů takzvané odložené platby. Nově nabízí obchodníkům jednotný transakční poplatek ve výši 0,5 % a stává se tak jedou nejvýhodnějších plateb v e-commerce.
4000 korun. Takovou částku většina českých domácností investovala v posledních dnech do nákupů školních pomůcek pro jednoho školáka. Pětina Čechů přiznala, že dát peníze dohromady byl problém a proto se jich víc než loni spolehlo na odloženou platbě. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu, který provedla mezi svými zákazníky služba Mallpay. Vyšší výdaje přitom přicházejí po sezoně dovolených, která v tomto roce přinesla zdražení služeb a citelný zásah do rodinných rozpočtů.
Nové služby, nové produkty, noví uživatelé. A také nové logo, které všechny tyto změny předznamenává. Fintech MALL Pay mění svou vizuální identitu. Stylizovanou platební kartu v ní nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení, odklon od společné identity MALL Group podtrhuje otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.
Benzín, nafta, LPG, CNG nebo elektřina. To vše se slevou 10 % na jakékoli čerpací stanici v Česku i ve světě. Fintech MALL Pay připravil pro řidiče letní akci, která zlevní pohonné hmoty při tankování opravdu kdekoli. Stačí jediné – platit nově aktivovanou skipovací kartou MALL Pay.
Fintech MALL Pay představil nové virtuální platební karty. Vygenerovat si je ode dneška mohou všichni klienti MALL Pay s některým z účtů, ke kterým je vydávána plastová skipovací karta – tedy Plus nebo Komplet. Už příští měsíc pak bude virtuální karta zdarma dostupná také pro ostatní ověřené uživatele. Všechny virtuální karty MALL Pay jsou plnohodnotné a fungují bez omezení.
Platební služba MALL Pay, společný fintechový podnik retailové skupiny MALL Group a banky ČSOB, je nově dostupná v největší české platební bráně ComGate. Tu využívá více než 7000 online obchodů a služeb. Všechny její e-shopy nyní dostanou možnost jednoduše zařadit odloženou platby MALL Pay do svého platebního mixu. Zákazníci tak na 14 dní odloží nákup až do 5000 korun, e-shop získá prostředky ihned po jejich nákupu, stejně jako v případě platby kartou.
Obchody jsou po několika měsících restrikcí otevřené druhý týden. Naprostá většina z nich nyní zažívá “květnové Vánoce”. Češi však doplňují nejen potřebné zboží, ale utrácí ve velkém jen tak pro radost. Zjistila to platební služba MALL Pay v rámci bleskového průzkumu. Špička bude trvat ještě několik následujících víkendů. S nákupním apetitem vzrostl také počet žádostí o chytré kreditky.
Objednej, vyzkoušej, až pak zaplať. V nové kampani fintechu MALL Pay "Šetřete, kudy brouzdáte", která má být největší před nadcházející sezonou, tentokrát cvičenci promují skipovací platební karty. Sází na cashback se silnými partnery a setkáte se s nimi především v digitálních formátech.
Fintech MALL Pay výrazným způsobem zrychluje potvrzení plateb pomocí své mobilní aplikace. SMS verifikaci nahradil push notifikací, u plateb s pomocí skipovací karty, které algoritmus vyhodnotí jako bezrizikové, nově dojde k potvrzení na pozadí bez nutnosti zásahu klienta. MALL Pay tak jde naproti pokračujícímu růstu objednávek uskutečněných přes mobily nebo tablety a snaží se spolu s e-shopy úspěšně bojovat proti jejich horšímu konverznímu poměru.
Běžné kreditní karty netáhnou. V Česku jejich počet v rukou běžných klientů bank klesl za poslední roky z řádu milionů na několik stovek tisíc. A pokud bude tento trend pokračovat, může do dvou až tří let klesnout pod deset miliard i objem zůstatků. A přestože “viníků” tohoto trendu je samozřejmě jako vždy víc, jeden z nich se vyplatí nespouštět z očí – disruptivní model odložených plateb, které roli klasických kreditek úspěšně nahrazují. Úplný konec kreditek to tedy neznamená – jen ty staré postupně nahradí „nové“.
Na jednu stranu přesvědčení, že zákazníci budou přicházet sami i po uvolnění restrikcí v retailu a že výdělky budou vyšší než loni. Na straně druhé pocit zodpovědnosti, obrovský tlak na inovaci a vědomí, že pro úspěch v tomto roce je třeba začít do byznysu výrazně investovat. A to v podstatě na všech frontách – od marketingu přes CX po logistiku, protože Češi přestali e-shopům odpouštět nedostatky. Právě to vyplynulo z průzkumu fintechu MALL Pay, který realizoval na takřka 170 svých partnerských e-shopů.
Loňské Vánoce byly z pohledu využití odložené platby rekordní. Jeden z největších poskytovatelů, platební služba Mallpay, umožnila zdarma desítkám tisíc domácností zaplatit za vánoční nákupy až v polovině ledna. Jak se nyní ukazuje, domácnosti letos dobře odhadly svoje možnosti a i přes výrazně vyšší meziroční útratu dokázaly uhradit závazky včas. Necelý měsíc po uplynutí data splatnosti, kdy dobíhají poslední upomínky, zbývá uhradit jen desítky nákupů.
Loňské Vánoce byly z pohledu využití odložené platby rekordní. Jeden z největších poskytovatelů, platební služba MALL Pay, umožnila zdarma desítkám tisíc domácností zaplatit za vánoční nákupy až v polovině ledna. Jak se nyní ukazuje, domácnosti letos dobře odhadly svoje možnosti a i přes výrazně vyšší meziroční útratu dokázaly uhradit závazky včas. Necelý měsíc po uplynutí data splatnosti, kdy dobíhají poslední upomínky, zbývá uhradit jen desítky nákupů.
Fintech MALL Pay má za sebou rekordní rok. I díky zisku licence na poskytování platebních služeb a úspěšnému uvedení nových produktů včetně platební karty se mu podařilo zprostředkovat platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrůst na zhruba dvojnásobek. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160. Tempo růstu si chce MALL Pay v příštím roce i díky celé řadě chystaných novinek uchovat.
Zatímco loni při úhradě vánočních dárků využily možnost odložení platby desítky tisíc lidí, letos jich mohou být i nižší stovky tisíc. Rekordně stoupá také počet zákazníků, kteří chtějí za dárky zaplatit až po Vánocích. Důvodem jsou především obavy, že je e-shopy nestačí doručit nebo vyexpedovat do Štědrého dne a lidé budou muset narychlo sehnat příbuzným nebo přátelům náhradu. Svou roli hrají také vyšponované rozpočty domácností. Vyplývá to z poznatků platební služby MALL Pay, která odloženou platbu na internetu i mimo něj nabízí.
Pojištění kupovaného zboží pro případ poškození a krádeže nebo prodloužená záruka sjednaná e-shopem již nebude zákaznickým benefitem pouze u největších hráčů. Platební služba MALL Pay ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou představila pojišťovací produkty určené pro online obchodníky všech velikostí. Tisícovky malých a středních e-shopů tak poprvé dostanou šanci konkurovat nabídkám těch největších a díky férovému nastavení si zajistit také další důležité příjmy. Podle MALL Pay zájem o doplňkovou službu v podobě pojištění kupovaného zboží pro případ poškození a krádeže prodlouženou záruku ze strany zákazníků dlouhodobě roste. Nabídka navíc není podmíněná využíváním odložené platby MALL Pay a e-shop ji může využít zdarma.
Rekordní tržby, rekordní počet nových zákazníků, ale také obrovská zátěž na logistiku a výzva, jaká tu v historii e-commerce snad ještě nebyla. Tak vidí postupný rozjezd vánoční sezony české e-shopy. Za nejzásadnější trend letošního roku jednoznačně považují koronavirus, který bude zásadním způsobem ovlivňovat nákupní chování do konce roku. V jeden moment se tak spojí vánoční špička se zvýšeným počtem nákupů online kvůli karanténním opatřením. Vyplývá to z průzkumu fintechu MALL Pay, který realizoval na více než stovce svých partnerských e-shopů.
Zhruba pětina lidí nakupujících online očekává, že jim e-shop umožní zaplatit za dárky až v lednu. Platební služba MALL Pay proto pro své zákazníky a partnery nově přichází s možností přeskočit platbu za vánoční nákupy až do 20. ledna příštího roku. Zákazníci tak dostanou o měsíc delší splatnost než obvykle, malé a střední e-shopy zase další z benefitů, kterým jim pomůže vyrovnat se velkým hráčům. MALL Pay je zároveň připraven aktivovat u nich svou platební metodu do 24 hodin
Platba při nákupu předem, omezování hotovosti. Ale také snaha e-shopů upozadit dobírku. Letošní vánoční sezona se díky koronaviru ponese v duchu výrazných změn v platebních metodách, které budou online hráči preferovat. Potřeba e-shopů dostat peníze co nejrychleji v protikladu s ochotou zákazníků často platit až po rozbalení zboží bude nahrávat odložené platbě. MALL Pay, jeden z největších fintechů, které ji nabízí, proto očekává až třetinový růst. Ten se projevuje už nyní – jen za posledních 6 měsíců zdvojnásobil počet zapojených partnerů, kterých nyní nabízí přes sto.
Limit na odloženou platbu, do kterého se nyní vejde i vybavení domácnosti, splatnost až 50 dní. Ale také minimalistická platební karta s vlastnostmi kreditky bez nutnosti zakládat účet v bance. Tyto nové produkty představil fintech MALL Pay dva týdny po získání licence poskytovatele platebních služeb malého rozsahu od České národní banky. Zájemce o ně dokáže prověřit online do několika minut.
Víte, co Čechy nejvíce štve při nakupování? Placení. Především kvůli tomu, že je často zbytečně složité. E-shopy vyžadují platby předem, často se neobejdete bez platební karty. Za zboží platíte často ve chvíli, kdy nevíte, zda si ho ponecháte… A přitom to jde i jinak. Dokáže to splnit MALL Pay, známý především jako poskytovatel takzvané odložené platby. Nyní přináší naprostou novinku - skipování. Díky ní mohou Češi přeskočit všechny nepříjemnosti spojené s placením na internetu i mimo něj a nakupovat jednodušeji než kdykoli předtím. MALL Pay pro ně připravil čtyři zajímavé zákaznické účty, které sjednáte online nebo přes mobilní aplikaci, trendy skipovací platební kartu a hlavně nové limity, které umožní odložit až 50 tisíc na 50 dnů.
Nová úroveň placení na internetu i mimo něj pro každého. Taková je mise fintechu MALL Pay skupiny MALL Group a banky ČSOB, který nově získal od ČNB licenci poskytovatele platebních služeb malého rozsahu. Ta mu umožní spustit zcela nový produkt v podobě prémiových účtů, které budou navázané na samostatnou platební kartu MALL Pay. Proces udělení licence byl sám o sobě unikátní – existuje totiž jen málo případů, kdy by o ni zažádal fintech s tak úzkou vazbou na e-commerce.
Český fintech MALL Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany MALL Pay využívat celou řadu marketingových subvencí. Jen za první tři dny od spuštění doplňku zažádalo o jeho aktivaci přes 150 e-shopů. Zapojením do Shoptetu nyní MALL Pay pokrývá 90 % všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb.
Fintech MALL Pay testuje svoji odloženou platbu v celé řadě nových odvětví. Jedním z nich jsou food delivery služby, které v době koronavirové krize zažívají nebývalý boom. MALL Pay se proto spojil s nejrychleji rostoucím rozvozem hotových jídel HotovkyKošík.cz a všem zákazníkům, kteří odloženou platbu při nákupu využívají, dává dopravu zdarma. Výsledky prvních dvou týdnů provozu jsou skvělou zprávou pro MALL Pay i Hotovky.
Fintechu MALL Pay ze skupiny MALL Group se daří a má za sebou rekordní čtvrtletí. Počet partnerů, kteří nabízí odloženou platbu MALL Pay jako jednu z platebních metod, stoupl za poslední kvartál na 46 a jeho nástroje využil rekordní počet zákazníků. Odložená platba MALL Pay se zároveň stále více prosazuje nejen u online obchodů, ale také služeb. Koronavirová krize, v rámci, které MALL Pay představil expresní onboarding v průběhu 24 hodin, totiž poukázala na zcela nové způsoby využití odložené platby.
Fintech MALL Pay, který nabízí nástroje pro snadné placení na internetu, rozšiřuje svůj affiliate program. Do konce dubna výrazným způsobem navyšuje platby pro zapojené partnery, zároveň přidává věcné odměny pro ty nejúspěšnější. Cílem MALL Pay je, i díky zapojení nových služeb, zdvojnásobit počet partnerů do poloviny roku.
Koronavirová krize přepisuje běžné uživatelské návyky v e-commerce a přináší všem online podnikatelům nové výzvy. Jednou z nich je zajištění bezpečné možnosti placení v případech, kdy není možné přijímat hotovost, ale zákazníci zároveň nechtějí nebo nemohou platit v předstihu kartou. To vyžadují především ti, kteří na internetu nenakupují příliš často, zároveň jich je nyní kvůli koronaviru v online prostoru rekordní množství. I z toho důvodu roste role odložené platby. Podle fintechu MALL Pay, který ji e-shopům a online službám zajišťuje, narostlo jen v posledních týdnech využívání odložené platby u nových uživatelů e-shopů na dvojnásobek.
Do roku 2003 většina e-commerce odborníků věřila, že čínský e-commerce trh bude brzy patřit hráčům s americkým kapitálem. eBay zde podporoval EachNet, zkušenosti lokálních firem s B2C e-commerce byly mizivé. Jenže pak se „něco stalo“. A pár měsíců poté se dominantním hráčem čínské e-commerce trhu stala Alibaba, původně B2B obchodní společnost, následovaná do té doby málo známou společností JD.com, která ještě nedávno prodávala cédéčka a vypalovačky. To něco byla epidemická krize způsobená první vlnou SARS. Onemocnělo jí 5000 lidí a po sobě zanechala 350 mrtvých.
Zásilku položit přede dveře, se zákazníkem se bavit s několikametrovým odstupem anebo dokonce po telefonu. A hlavně nepřijímat hotovost ani platby kartou přes terminál. Stále více rozvozů a online služeb, na které spoléhají tisícovky uzavřených restaurací a jídelen, řeší, jakým způsobem kvůli zpřísněným podmínkám rozvozu nahradit kontaktní způsoby plateb. Tedy takové, u kterých je potřeba, aby se věc z bytu zákazníka dostala do kontaktu s kurýrem nebo jeho zařízením. Pokud zákazníci nezaplatili dopředu, často vzniká dilema – buď musí zákazník zboží následně doplatit převodem z účtu nebo nedojde k jeho předání. E-shopům a online službám se tak komplikuje již složitá situace a stále častěji hledají řešení. Čekat na peníze od totiž může znamenat problém pro cash-flow – stejně jako neprodávat.
Loňský Štědrý den byl pro českou e-commerce rekordní. Nyní, po více než dvou měsících, se ukazuje, že nejen v útratách Čechů za dárky. Rekordně totiž také ubylo lidí, kteří při nákupu dárků přecenili své finanční možnosti. Asi 35% zlepšení platební morálky registruje například fintech MALL Pay. Podle něj je důvodů několik. Za zlepšením stojí hladší průběh celé sezony, větší zkušenosti zákazníků, rostoucí bohatství Čechů, ale také nové, bezpečnější platební metody, přísnější skóring nebo snaha e-shopů, obchodníků a platebních služeb o finanční osvětu.
Odložená platba bývá považována za způsob platby budoucnosti. V současnosti roste nejrychleji ze všech platebních možností – například jen pomocí MALL Pay lidé o letošních Vánocích nakoupili zboží za několik desítek milionů. Růst její popularity však provází celá řada mýtů, neznalost principu služby ze strany spotřebitelů a také zmatky kolem názvosloví. Odložená platba, která se v české e-commerce běžné využívá a která vychází ze zahraničních vzorů, totiž paradoxně funguje podle jiného principu, než jí přisuzuje zákon. Co tedy je takzvaná odloženka, kterou mohou lidé využívat při nákupech na e-shopech?
Na pozici obchodního ředitele fintechu MALL Pay, spadajícího do skupiny MALL Group, nastoupil Jan Bruder. MALL Pay by měl připravit na výraznou expanzi, která službu čeká v letošním roce. Jeho úkolem je významně posílit obchodní tým a připravit a řídit kompletní obchodn
MALL Pay, společný fintech retailové skupiny MALL Group a banky ČSOB, dokončil plnou integraci do platební brány ČSOB. Ta patří mezi dominantní hráče na českém online trhu a jen za loňský rok proběhlo přes její platební brány cca 36,8 milionů ecommerce transakcí v celkové hodnotě 32,4 miliard Kč. Možnost využívat při nákupu na internetu metodu odložené platby nově dostane až tisíc provozovatelů e-shopů. Pro ČSOB se jedná o první z kroků inovačního plánu, který má platební bránu připravit na užší propojování digitálního bankovnictví a e-commerce, pro MALL Pay to pak znamená výrazné rozšíření portfolia e-shopů, kde je možné pomocí jejich metody platit za zboží nebo služby.
Pokud by také letos rostla česká e-commerce setrvalým tempem, dočkáme se na sklonku roku až neuvěřitelné bilance 180 miliard, které na obratu vygenerují české e-shopy. Což je mimo jiné více než dvojnásobná suma oproti stavu před pěti lety. Tento skokový růst má však pro e-commerce scénu i svou stinnou stránku. Stále více e-shopů se ocitá v rizikovém pásmu a letos poprvé by se do problémů mohlo dostat rekordní množství malých a středních hráčů.
Letošní výrazně dlouhá vánoční nákupní špička v online vrcholí a teprve se začíná chýlit ke svému konci. Vyplývá to z údajů platební služby MALL Pay, která umožňuje nakupovat zboží s odloženou splatností. Podle ní objednávky nejvýrazněji vzrostly se třetí adventní nedělí a jejich hodnota a množství se stále drží. Změna s největší pravděpodobností přijde až se závěrem tohoto týdne, teprve pak začne klesat počet i hodnota objednávek a hlavní zájem zákazníků se přesune do kamenných obchodů. Hlavní dárky pro nejbližší rodinu jsou však ve většině případů již nakoupené, zákazníci nyní brouzdají především po slevových akcích a dokupují spíše drobnosti do tisícikoruny za kus. Využití odložené platby MALL Pay stouplo v průběhu špičky na dvojnásobek, meziročně by odloženku mohlo na Vánoce využít třikrát víc lidí než loni.
Největší český portál pro prodej a pronájem nemovitostí svépomocí Bezrealitky.cz zahajuje spolupráci s fintechem MALL Pay, jehož platební metodu nově integruje. Umožní tak zákazníkům zaplatit za zvolené služby až po 14 dnech od jejich využití. K aktivaci služeb navíc nebude potřeba platební karta. Portál tak vychází vstříc především opatrným uživatelům, kteří nejsou zvyklí platit kartou online nebo ji vůbec nevlastní, zároveň přináší další metodu pro okamžitou aktivaci placených služeb.
Vlakový a autobusový dopravce Leo Express začal využívat platební službu MALL Pay. Jeho zákazníci tak mají možnost nakupovat jízdenky s platbou odloženou o 14 dní, která je nestojí ani korunu navíc. Zároveň si na svůj účet připíšou 10% cashback z ceny jízdného. Lidé mohou novou službu využít už při nákupu jízdenek na adventní zájezdy a vánoční cesty.
Platební služba MALL Pay ze skupiny MALL Group slaví první rok na trhu. V jeho průběhu zaznamenala prudký růst – celkově oslovila více než 70 000 zákazníků a za posledních dvanáct měsíců narostla v počtu transakcí o 500 %. Podařilo se jí dokončit vstup strategického partnera v podobě ČSOB a chystá se na představení celé řady novinek včetně vlastní platební karty. V příštím roce cílí až na 100 000 aktivních zákazníků a stovku partnerů.
Služba MALL Pay ze skupiny MALL Group, která zákazníkům e-shopů umožňuje odložit platbu za zboží, prodlouží všem zákazníkům před vánočními svátky dobu splatnosti. Dárky nakoupené v listopadu a prosinci bude možné hromadně uhradit až v novém roce. Zákazníky o tom bude informovat kampaň „Nakupte teď, plaťte až po Vánocích“. Služba tak chce e-shopům i zákazníkům maximálně zjednodušit vracení nevhodných dárků a vyjít vstříc těm, kteří se při nákupech bojí v e-shopu platit pomocí své platební karty.
Odložená platba – tedy možnost nakoupit zboží a zaplatit za něj až po jeho rozbalení – se stává mezi zákazníky českých e-shopů stále využívanějším platebním nástrojem. Především o letošních vánočních nákupech by ji podle služby MALL Pay, která odloženou platbu nabízí, mohlo využít až třikrát více zákazníků než loni. Průměrná výše nákupu by se mohla zvýšit až na 1 700 Kč. Odložená platba se tak stává nejrychleji rostoucí platební metodou, a to především na úkor dobírky. E-shopy láká rychlým vyplacením peněz od zákazníka a skutečností, že má oproti některým jiným platbám až o 20–30 % vyšší konverzi.
Platební služba MALL Pay představila novou mobilní aplikaci. Výrazným způsobem zjednodušuje kontrolu zakoupeného zboží, zrychluje a usnadňuje platby nebo práci s věrnostními body. MALL Pay reaguje na zvyšující se oblibu odložené platby, která je momentálně nejrychleji rostoucí platební metodou. Většina uživatelských přístupů do uživatelské MALL Pay zóny navíc již dnes probíhá přes mobilní zařízení.
Vánoční sezona tradičně tvoří asi ⅓ obratu českých e-shopů. V letošním roce by si tak v posledních měsících roku měly rozdělit skoro 54 miliard korun. Bude však pokračovat trend minulých let, tedy posilování největších hráčů a naopak snižování profitability malých a středních e-shopů vinou stále nižších marží. Provozovatelé e-shopů proto hledají alternativní cesty, jak minimalizovat náklady na objednávku a zajistit pozitivní cashflow.
Silnější ověřování uživatele při online bankovních transakcích (SCA), jak ho definuje směrnice EU PSD2, dostane náhradní lhůtu na své zavedení. Původní termín 14. září, od kterého měly všechny banky závazně prověřovat, zda online platbu provádí skutečně oprávněná osoba, díky tomu vstupuje do přechodného období se zatím neurčitou lhůtou, kdy začne platit definitivně pro všechny. A to kvůli nepřipravenosti bank jako takových, které měly (jak komentuje ČNB) na implementaci nařízení málo času. Spolu s bankami si tak pravděpodobně oddechly také e-shopy, pro které byl zásah do platebních procesů před samotnou sezonou strašákem. Jen je otázka, na jak dlouho, dopadům se totiž nevyhne žádný z nich.
Mall Group a skupina ČSOB vytvářejí společný podnik pod názvem Mall Pay. Svým podpisem to potvrdili generální ředitel a předseda představenstva ČSOB John Hollows a Jakub Havrlant, CEO a spolumajitel Mall Group. Společný podnik má na strmě rostoucím trhu e-commerce uspokojit komplexní potřeby stále náročnějších zákazníků. Mall Pay již nyní nabízí odloženou platbu při online nakupování a po vstupu ČSOB bude v nákupním košíku postupně nabízet zákazníkům e-shopů financování, pojištění a investice. ČSOB bude služby Mall Pay integrovat do své platební brány.
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy
