MALL Pay rozvíjí svůj affiliate program, navyšuje odměny pro partnery
16.04.2020
Fintech MALL Pay, který nabízí nástroje pro snadné placení na internetu, rozšiřuje svůj affiliate program. Do konce dubna výrazným způsobem navyšuje platby pro zapojené partnery, zároveň přidává věcné odměny pro ty nejúspěšnější. Cílem MALL Pay je, i díky zapojení nových služeb, zdvojnásobit počet partnerů do poloviny roku.
Fintech MALL Pay, který nabízí nástroje pro snadné placení na internetu, rozšiřuje svůj affiliate program. Do konce dubna výrazným způsobem navyšuje platby pro zapojené partnery, zároveň přidává věcné odměny pro ty nejúspěšnější. Cílem MALL Pay je, i díky zapojení nových služeb, zdvojnásobit počet partnerů do poloviny roku.
Affiliate partneři v současné době dostávají dvousložkovou provizi. Za lead nyní MALL Pay vyplácí 60 korun, provize z první objednávky je až do konce dubna navýšena na 200 korun (standardně 140 korun). Platnost cookies je nastavena na férových 30 dní. MALL Pay se přitom může chlubit vysokým konverzním poměrem kolem 8 %, a díky zapojení služeb pro běžnou denní potřebu – například gastronomických rozvozů - se u něj výrazně rozšiřuje potenciál pro akvizici nových zákazníků.
<em>„Odložená platba, kterou MALL Pay nabízí ve více než 40 obchodech a online službách, je jednou z nejrychleji rostoucích platebních metod. Její role navíc roste s příchodem nových cílových skupin na internet,“</em> míní <strong>Tomáš Krásný, marketing manager MALL Pay.</strong><em> „Pro zapojení do partnerské sítě je tedy příhodná doba, ať už pro partnery cílící na skupinu maminek s dětmi, studenty nebo vyznavače akčního zboží a slevových akcí. I proto bychom rádi počet partnerů do konce pololetí zdvojnásobili.“</em>
Affiliate program MALL Pay funguje od listopadu loňského roku v největší affiliate síti CJ provozované VIVnetworks. Momentálně je do něj zapojeno více než 60 partnerů a na provizích od začátku roku vyplatil desítky tisíc korun. MALL Pay nabízí především odloženou platbu, která odstraňuje jednu z bariér při nákupu – tedy samotnou platební transakci. Zároveň je hlavním konkurentem dobírky.
Uživatelé MALL Pay, mezi které se řadí především matky s dětmi nebo singles, nakupují výrazně častěji než běžní uživatelé e-shopů. Technologii MALL Pay využívají například e-shopy skupiny MALL Group, dopravce Leo Express, realitní portál Bezrealitky nebo třeba Košík pro svou službu HotovkyKošík.cz.
Více na: <a href="https://affiliate.mallpay.cz/">https://affiliate.mallpay.cz/</a>
O Skip Pay
Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s nákupem bezplatně získat tříletou prodlouženou záruku a roční pojištění proti rozbití a krádeži na kupované zboží. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží, uložení všech účtenek a nahlášení pojistné události na pár kliknutí – vše z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 60 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je MALL.cz, DATART, CZC.cz, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.
Ke stažení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy