Revoluce v pojištění nákupů. Se Skip Pay ho nyní uplatníte na pár kliknutí, i nadále bude automaticky zdarma

24.02.2023

Záruka delší, než je zákon. Automatické pojištění proti krádeži a rozbití jeden rok od nákupu. A to vše zdarma. Tak vypadá podle fintechu Skip Pay od ČSOB budoucnost chytrého placení, které kromě bezpečnosti a jednoduchosti přináší také nebývalý komfort. A ten Skip Pay ještě výrazně prohlubuje. Nově je možné nahlásit pojistnou událost na pár kliknutí přímo v klientské zóně.

Platí to jak pro nákupy v e-shopech, tak kamenných obchodech. Papírové účtenky je možné jednoduchým způsobem vyfotit pomocí fotoaparátu mobilního telefonu a přiřadit k provedenému nákupu, elektronické vložit jako běžnou přílohu a propojit s realizovaným nákupem. Výrazně to urychlí následovné hlášení pojistné události.

Prodlouženou záruku zdarma nebo bezplatné pojištění proti krádeži či rozbití je možné u nákupů většiny běžného zboží nad 1500 korun realizovaných v rámci platebního ekosystému Skip Pay. Tedy při platbě Skip kartou, tlačítkem Skip Pay, platebním příkazem a do budoucna i při nákupu pomocí Třetiny. Jakmile bude chtít zákazník pojištění uplatnit, nahlásí ho pojišťovně přímo z aplikace doslova za pár sekund. Skip Pay a ČSOB Pojišťovna si totiž předají veškeré informace o nákupu i zákazníkovi automaticky.

„Kdo má zkušenosti s uplatňováním prodloužené záruky nebo připojištěním, ten ví, jak složité to dnes je. V podstatě vyplňujete standardní pojistnou událost, zapisujete znovu celou řadu informací a celkový zážitek není zrovna dvakrát příjemný,“ uvádí Richard Kotrlík, CEO Skip Pay. „A je to mimo jiné jeden z důvodů, proč tyto služby zatím nejsou v Česku využívané masově, a i zákazníci, kteří si je mnohdy draho pořídí, je nakonec nevyužijí.”

Podle Richarda Kotrlíka to platí nejen o prodloužené záruce nebo dodatečném pojištění, které je možné zajistit při nákupu na větších e-shopech, ale i o produktech, které poskytují kreditní karty. Vůči oběma produktům se chce Skip Pay svou jednoduchostí a přívětivostí vymezovat.

„Opět chceme dokázat, že jsme nejjednodušší cesta pro pohodlné nakupování. Dáváme k většině nákupů nad 1500 korun zdarma produkt, který má hodnotu několika stovek nebo dokonce tisícikorun. Pokrýváme nejen rizika spojená s nákupem, ale i užíváním produktu. Myslíme si, že právě takto by měl vypadat nový standard českého nakupování,“ domnívá se Richard Kotrlík.

Skip Pay ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou ochránil zboží za stovky milionů

Za první rok fungování služby zajistil připojištění více než 46 tisíc produktům v celkové hodnotě více než 220 milionů korun. Samotná hodnota zprostředkovaných prodloužených záruk by v případě separátního zajišťování přímo přes e-shop byla téměř 23 milionů korun, v případě pojištění proti rozbití a krádeži 22 milionů korun. Dohromady tedy Skip Pay zákazníkům ušetřil na pojistném takřka 45 milionů korun.

Přestože na vyhodnocení celého produktu je ještě brzy (první prodloužené záruky začnou být uplatňovány až na konci letošního roku, kdy doběhne zákonná záruka prvních nakoupených produktů), čísla ukazují, že jednoduché pojištění nebo automatické poskytnutí záruky delší než zákon zákazníky zajímá. Jako jeden z hlavních důvodů pro pořízení Skip karty ho dlouhodobě uvádí asi třetina nových zákazníků.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy