MALL Pay slaví rok na trhu, vyrostl o 500 %
11.11.2019
Platební služba MALL Pay ze skupiny MALL Group slaví první rok na trhu. V jeho průběhu zaznamenala prudký růst – celkově oslovila více než 70 000 zákazníků a za posledních dvanáct měsíců narostla v počtu transakcí o 500 %. Podařilo se jí dokončit vstup strategického partnera v podobě ČSOB a chystá se na představení celé řady novinek včetně vlastní platební karty. V příštím roce cílí až na 100 000 aktivních zákazníků a stovku partnerů.
<div class="Text Text--lg Text--strong">Platební služba <a class="Link" href="/" data-test-id="linkMallpay">MALL Pay</a> ze skupiny <a class="Link" href="https://mallgroup.com/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" data-test-id="linkMallgroup">MALL Group</a> slaví první rok na trhu. V jeho průběhu zaznamenala prudký růst – celkově oslovila více než 70 000 zákazníků a za posledních dvanáct měsíců narostla v počtu transakcí o 500 %. Podařilo se jí dokončit vstup strategického partnera v podobě ČSOB a chystá se na představení celé řady novinek včetně vlastní platební karty. V příštím roce cílí až na 100 000 aktivních zákazníků a stovku partnerů.</div> <div class="Step Step--lg Step--v"></div> <div class="Text Text--lg">MALL Pay startoval v listopadu 2018. Jeho historie však sahá až do roku 2014, kdy vznikla služba Kup Najisto, která jako jedna z prvních začala nabízet českým zákazníkům odloženou platbu. Na přelomu let 2017 a 2018 fungovala služba pod názvem Lymet, po začlenění do skupiny MALL Group pak došlo ke konečnému rebrandingu, obměně týmu i strategie a vznikl tak současný MALL Pay. Jeho cílem je dnes nabízet nejlepší platební řešení s doplňkovými službami se zaměřením na běžné zákazníky českých e-shopů.</div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg">Po prvním roce fungování se MALL Pay dostal k 70 000 zákazníků, asi pětina z nich v současnosti nakupuje pravidelně, více než pět tisíc z nich se pak řadí mezi časté zákazníky, kteří nakupují pomocí odložené platby několikrát za měsíc. V počtu transakcí dokázal MALL Pay meziročně vyrůst o 500 %. Průměrná hodnota transakce je nyní 1200 korun, přičemž před Vánoci vzroste až na 1700 korun. Zákazníci kupující zboží přes MALL Pay jsou zároveň v průměru aktivnější než běžní zákazníci e-shopů.</div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg">Kromě toho se MALL Pay v prvním roce své existence podařilo kompletně dokončit vstup strategického partnera v podobě ČSOB. Právě na konci letošního října Evropská komise potvrdila, že může být zahájen proces spolupráce nastartovaný v dubnu tohoto roku. MALL Pay tak čeká integrace do platební brány ČSOB nebo rozšíření doplňkových služeb. Samotná odložená platba, která mu umožnila vyrůst, se tak v rámci celé platební služby stane jedním z mnoha dalších benefitů.</div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg"><i>„Chystáme velké množství novinek, například platební kartu nebo další rozvoj našeho doplňkového pojištění. Zároveň už nyní sestavujeme celý ekosystém partnerských benefitů, které budou moci zákazníci pravidelně využívající MALL Pay čerpat. Ať už se jedná o dopravu zdarma u jednotlivých e-shopů, výrazně delší dobu splatnosti nebo automatické slevy na nákupy,“</i> zmiňuje <strong>Adam Kolesa, CEO MALL Pay</strong>.</div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg">Kolesa očekává, že celý MALL Pay bude v příštím roce růst spolu se zájmem o odloženou platbu. Ta je dnes považována za nejrychleji rostoucí platební metodu současné e-commerce. Kolesa odhaduje, že do dvou let by mohla být pomocí odložené platby zajištěno kolem 5 % všech nákupů v české e-commerce. Zároveň výrazným způsobem vzroste počet transakcí, realizovaných přes platební služby třetích stran – a to i díky rozvoji m-commerce, v rámci které jsou platby online výrazně komfortnější i kvůli možnosti ověřování zákazníka přes biometrické údaje.</div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg"><i>„Ideální podmínky pro službu našeho typu vytváří jak rostoucí počet lidí nakupujících zboží online, zákazníci z nových cílových skupin, nebo změny v doručování a platbách zboží, tak stále větší tlak na kontrolu a zabezpečení nákupu ze strany zákazníka spolu s rostoucím zájmem o nové platební metody ze strany e-shopů. I proto se příští rok se nebojíme cílit na 100 000 aktivních zákazníků a stovku zapojených partnerů,“</i> zakončuje <strong>Kolesa</strong>.</div>
O Skip Pay
Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s nákupem bezplatně získat tříletou prodlouženou záruku a roční pojištění proti rozbití a krádeži na kupované zboží. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží, uložení všech účtenek a nahlášení pojistné události na pár kliknutí – vše z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 60 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je MALL.cz, DATART, CZC.cz, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.
Ke stažení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy