Fintech MALL Pay se integruje do Shoptetu, boduje výsledky a turboonboardingem za 120 minut

08.06.2020

Český fintech MALL Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany MALL Pay využívat celou řadu marketingových subvencí. Jen za první tři dny od spuštění doplňku zažádalo o jeho aktivaci přes 150 e-shopů. Zapojením do Shoptetu nyní MALL Pay pokrývá 90 % všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb.

Český fintech MALL Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany MALL Pay využívat celou řadu marketingových subvencí. Jen za první tři dny od spuštění doplňku zažádalo o jeho aktivaci přes 150 e-shopů. Zapojením do Shoptetu nyní MALL Pay pokrývá 90 % všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb.

E-shopy na Shoptetu chce <a href="http://www.mallpay.cz/pro-shop">MALL Pay zaujmout hned několika benefity</a>. V první řadě se díky nízkému transakčnímu poplatku jedná o jeden z nejdostupnějších nástrojů pro odloženou platbu, který Shoptet nabízí. Druhou zásadní novinkou je turboonboarding, který slibuje zprovoznění doplňku už za 120 minut, a to například díky elektronickému podepisování smluv. Třetím lákadlem je spoluúčast MALL Pay na akcích pro podporu prodeje v podobě marketingových subvencí, například na dopravu zdarma pro zákazníky využívající MALL Pay.

&nbsp;

E-shopům MALL Pay navíc slibuje loajálnější a častěji nakupující zákazníky. Podle dosavadních čísel zákazníci s MALL Pay nakupují o třetinu častěji a díky „platbě na klik“ mají až o polovinu vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám.

<em>„Díky Shoptetu se nyní ve velkém zaměříme také na malé a střední e-shopy, které si mohou okamžitě aktivovat jednu z prokazatelně nejefektivnějších platebních metod s ohledem na úspěšnost nákupu,“ </em><strong>zmiňuje Adam Kolesa, CEO MALL Pay</strong><em>. „Odložená platba má v současnosti potenciál obsloužit asi desetinu všech zákazníků – to může být pro e-shop ohromná ekonomická a procesní vzpruha.“</em>

&nbsp;

I díky tomu za první tři dny o aktivaci zažádalo více než 150 e-shopů a číslo stále roste. Podle MALL Pay by se do konce měsíce mělo dostat ještě minimálně na dvojnásobek. <em>„90 % českých e-shopů bude muset výrazným způsobem přehodnotit svůj přístup k zákazníkovi, investovat do snižování bariér nákupu, otevřít se co nejvíce pro nové nakupující. U těch stávajících pak posilovat loajalitu. Pro všechny zmiňované body je MALL Pay se svým platebním ekosystémem jedním z nejdůležitějších partnerů,“ </em>zakončuje <strong>Kolesa. </strong><em>„Naší misí na Shoptetu je pomoci vyrůst všem e-shopům, kteří mají potenciál. Jsme připraveni podílet se například na zajištění marketingových kampaní ze strany MALL Pay poskytnutím vlastního loajalitního programu nebo úhradou dopravy zdarma s využitím systému našich marketingových subvencí.“</em>

&nbsp;

MALL Pay díky integraci do Shoptetu pokrývá již 90 % všech e-shopových platforem, jako je například Fastcentrik, Magento, PrestaShop nebo wordpressový WooCommerce. Na začátku roku navíc došlo k plné integraci s platební bránou ČSOB, která patří mezi dominantní hráče na českém online trhu a jen za loňský rok proběhlo přes její platební brány cca 36,8 milionů e-commerce transakcí v celkové hodnotě 32,4 miliard Kč. Na rychlou aktivaci MALL Pay tak v současnosti dosáhne každý druhý e-commerce subjekt v Česku.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s nákupem bezplatně získat tříletou prodlouženou záruku a roční pojištění proti rozbití a krádeži na kupované zboží. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží, uložení všech účtenek a nahlášení pojistné události na pár kliknutí – vše z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 60 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je MALL.cz, DATART, CZC.cz, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy