Skip Pay ve vánoční kampani nabídne možnost platit až po Vánocích a pomůže se zodpovědným nakupováním
28.11.2023
Čeští zákazníci budou letos šetřit – v průměru hodlají utratit o 30 % méně, což dělá těžkou hlavu obchodníkům. Proto jde Skip Pay, fintech zaměřující se na odložené platby neboli BNPL (z anglického buy-now-pay-later), naproti oběma skupinám. V rámci vánoční kampaně přidá zákazníkům 1 000 korun na první nákup s jejich Plus účtem a následně dalších 1 200 korun v průběhu roku, vždy po stovce za měsíc. Letos navíc klade důraz na osvětu o zodpovědném využívání BNPL – aby platební metoda budoucnosti rizika eliminovala, nikoli vytvářela.
Skip Pay pomůže zákazníkům, aby letos nekupovali zbytečnosti a vánoční nákupy zvládli v klidu a beze stresu z čekání na výplatu. S Plus účtem mohou jeho uživatelé zaplatit za dárky hned a odložit si platbu až do 20. ledna – a to dokonce i u dárků, které koupili už v listopadu. Novým uživatelům Plus účtu nabídne Skip Pay 1 000 korun na první nákup. V rámci retence pak všichni zákazníci, kteří v roce 2024 uhradí svou Skip Pay kartou, která je součástí Plus účtu, alespoň 10 000 korun měsíčně v nejméně pěti transakcích, dostanou dalších 100 korun cashback každý měsíc po dobu 12 měsíců, celkem tedy 1 200 korun. Akce probíhá od 1. 11. do 22. 12. 2023.
„Chceme zákazníky naučit maximálně čerpat potenciál účtu Plus – tím nemyslím maximálně utrácet, ale nakupovat zodpovědně a chytře,“ říká Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. „Zároveň stojíme o to, aby si zákazníci zvykli s námi platit za zboží, u kterého jim zdarma prodloužíme životnost. Jedná se o většinu zboží nad 1 500 Kč, ke kterému automaticky poskytujeme prodloužení záruky na tři roky a pojištění proti krádeži a rozbití na jeden rok.“
Vánoční kampaň poběží jak v externích kanálech, tak interních. V rámci externích ploch bude kampaň vidět primárně v online prostředí v rámci PPC – display a video na Google Ads a Sklik síti, stejně jako ve vyhledávání na Google a Seznamu. Na Facebooku a Instagramu budou probíhat soutěže a vizibilitu zvýší sponzorované posty, které se objeví i na Pinterestu. Na dosahu se budou podílet i desítky affiliate partnerů. Partnerské promo zajistí na svých portálech také čtveřice velkých hráčů Slevomat, Vivantis, Super zoo a Sportovna.
Z interních kanálů kampaň využije domovský web Skip Pay, speciální landing page, mailing na cca 300 tisíc klientů stávající klientské báze a push notifikace v aplikaci, které má aktivováno přes 70 000 klientů. Standardní kampaňové metody doplní webová notifikace, pop-up na vybraných stránkách a stories v mobilní aplikaci spolu s SMS notifikací pro cca 30 tisíc adresátů.
Spolupráce s partnery pomáhá lidem objevovat platební metodu budoucnosti
„Na našem portálu najdete tisíce nabídek – vybere si každý. Proto nám dává smysl, aby si mohli všichni naši zákazníci vybrat platební metodu, která je jim nejpohodlnější. Řada zákazníků před Vánoci využívá speciálních akcí. Aby zákazníci mohli nakupovat hned a nepromeškali třeba výhodnou last minute nabídku, implementovali jsme do našeho portálu i odloženou platbu Skip Pay – i díky tomu nás mají zákazníci rádi a nakoupili u nás už přes 32 milionů zážitků,“ říká Ladislav Veselý, CEO Slevomat.
Kromě Skip Pay karty, jejímž prostřednictvím jde zaplatit s odloženou platbou kdekoli, mohou zákazníci využít odloženou platbu pro nákupy ve více než 13 tisících e-shopech, případné bezproblémové vrácení zboží, uložení účtenky a nahlášení pojistné události v případě krádeže nebo rozbití zboží – vše z klientské zóny a pohodlně na pár kliknutí.
„Vánoční sezóna je pro náš e-shop Sportovna, stejně jako pro celou e-commerce, klíčová. Naši zákazníci u nás můžou vyřešit vánoční dárky jednou objednávkou, ale může se stát, že se nestrefí velikostí nebo barvou. U sportovního oblečení a obuvi platí dvojnásob, že udělá radost, jen když opravdu sedí,“ říká Veronika Zapletalová, manažer e-shopu Sportovna. „Proto jsme neváhali zavést možnost odložené platby Skip Pay s pohodlným vrácením zboží, kterou jsme implementovali přímo do našeho e-shopu. Skip Pay je dalším krokem, jak našim zákazníkům zpříjemnit nakupování nejen v předvánočním čase.“
Skip Pay letos vyzve k zodpovědnému nakupování
Kampaň Skip Pay má i etický rozměr. Právě před Vánoci jsou zákazníci nejnáchylnější k impulsivním nákupům, které mohou vyústit v problémy s lednovým rozpočtem. Skip Pay proto nabádá zákazníky k tomu, aby nakupovali s rozumem. Na zvlášť vyčleněné landing page nabídne zákazníkům nejen rady, jak určit, jestli je konkrétní nákup vhodné zaplatit odloženou platbou nebo ne, ale i způsoby, jak řešit případné problémy. Lidi, kteří se dostali do problémů, propojuje s organizacemi, které pomáhají lidem zvládnut problémy s dluhy.
„Skip Pay hlídá, aby zákazníci nevyužívali odloženou platbu nad míru a nedostali se s ní do problémů. Vánoce jsou obdobím, na které e-commerce čeká a snaží se vydělat na celý příští rok. Skip Pay se stará o to, aby zákazníci měli chuť, a hlavně finanční kapacitu na to, nakupovat i v dalších měsících,“ říká Tomáš Krásný.
Letošní Vánoce budou do značné míry ovlivněny snahou zákazníků ušetřit – nutí je k tomu rostoucí životní náklady. Zároveň jsou zákazníci letos oslovováni mnohdy bezkonkurenčními cenovými nabídkami zahraničních obchodníků. Tyto nabídky jsou ovšem často vykoupeny rizikem – podle anonymní sondy mezi zákazníky e-shopů až v 10 % případů zboží, které očekávali, nemá buď požadované parametry nebo očekávanou kvalitu – na dražším zboží se jim tak paradoxně nevyplatí šetřit. Když se v lednu přidá třeba úhrada kurzovného za druhé pololetí kroužků, čeká nejen domácnosti s více dětmi napjatý rozpočet. Právě proto je pro stále více zákazníků zajímavá odložená platba.
O Skip Pay
Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s nákupem bezplatně získat tříletou prodlouženou záruku a roční pojištění proti rozbití a krádeži na kupované zboží. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží, uložení všech účtenek a nahlášení pojistné události na pár kliknutí – vše z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 60 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je MALL.cz, DATART, CZC.cz, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.
Ke stažení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy