Jan Bruder se stal novým obchodním ředitelem fintechu MALL Pay

11.02.2020

Na pozici obchodního ředitele fintechu MALL Pay, spadajícího do skupiny MALL Group, nastoupil Jan Bruder. MALL Pay by měl připravit na výraznou expanzi, která službu čeká v letošním roce. Jeho úkolem je významně posílit obchodní tým a připravit a řídit kompletní obchodn

<div class="Text Text--lg Text--strong">Na pozici obchodního ředitele fintechu MALL Pay, spadajícího do skupiny MALL Group, nastoupil Jan Bruder. MALL Pay by měl připravit na výraznou expanzi, která službu čeká v letošním roce. Jeho úkolem je významně posílit obchodní tým a připravit a řídit kompletní obchodní strategii, která v letošním roce službě MALL Pay přinese desítky nových e-shopů.</div> <div class="Step Step--lg Step--v"></div> <div class="Text Text--lg">Bruder působil jako byznysový analytik v ČSOB a posléze zde povýšil na roli odborného konzultanta managementu. V loňském roce přešel do MALL Pay jako Program Manager zodpovědný za řízení integračních projektů s poskytovatelem bankovních služeb. Na pozici obchodního ředitele přešel v letošním roce. Jeho cílem je provést reorganizaci celého obchodního oddělení, doplnit nové obchodníky, připravit strategii pro jednání s e-commerce subjekty včetně jejich prioritizace a výrazně zjednodušit a tím i zrychlit integraci nových partnerů. Jeho letošním cílem je integrovat MALL Pay ve spolupráci s partnery do vyšších desítek nových e-shopů.</div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg"><i>"Jednoznačně věřím, že budoucnost e-commerce je v plně proklientském přístupu. Myslím si, že MALL Pay je díky svému positioningu ‚hlavního partnera pro běžné online nákupy‘ předurčen k tomu stát se jednou z důležitých služeb pro všechny e-shopy. Ekosystém, který budujeme, se v principu osvědčil v zahraničí a není důvod, proč by nepomohl k růstu také českým hráčům. Navázat letos spolupráci s vyššími desítkami nových e-shopů je tedy reálný cíl."</i> věří <strong>Jan Bruder, obchodní ředitel MALL Pay.</strong></div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg"><i>"Dlouhá vánoční sezona je skvělou zprávou pro celou e-commerce. Je důkazem, že se e-shopy dokázaly dobře připravit na všechny typy zákazníků – od zkušených po ty, co nakupují vůbec poprvé. Skvělý servis se navíc podařilo zajistit zákazníkům ve městech i regionech. Oceňuji také pečlivý přístup k logistickému mixu a zavádění nových metod plateb, jako je například zmiňovaná odloženka, které výrazně zvedají pohodlí při nákupu a odstraňují bariéry. Rostoucí zájem o ni a způsob využití jasně indikuje, že diverzifikace platebních metod má smysl,"</i> zmiňuje <strong>Adam Kolesa, CEO MALL Pay.</strong></div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg">Bruder zároveň zmiňuje, že v rámci akvizice chce stavět na schopnosti MALL Pay rychle a efektivně reagovat na potřeby e-shopů.<i>"Česká e-commerce dozrála do fáze, kdy růst přestal být pro každého. Zároveň se na ní objevují další příležitosti – především v nových zákaznických skupinách. Rozšiřováním portfolia platebních metod pomáháme zatraktivňovat nákupní proces, snižovat retenci a posilovat e-shopům udržitelný růst,"</i> zmiňuje <strong>Bruder.</strong></div> <div class="Step Step--md Step--smaller Step--v"></div> <div class="Text Text--lg">Pro MALL Pay bude letošní rok zlomový – v nedávné době se plně integroval do platební brány ČSOB, která ho přiblíží stovkám nových partnerů, na uvedení čeká také VIP účet s platební kartou a další služby. Odloženka, kterou momentálně nabízí jako svou hlavní službu, je zároveň na vzestupu a je považována za nejrychleji rostoucí platební metodu současnosti.</div>

O Skip Pay

Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s nákupem bezplatně získat tříletou prodlouženou záruku a roční pojištění proti rozbití a krádeži na kupované zboží. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží, uložení všech účtenek a nahlášení pojistné události na pár kliknutí – vše z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 60 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je MALL.cz, DATART, CZC.cz, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy