Na pozici obchodního ředitele fintechu MALL Pay, spadajícího do skupiny MALL Group, nastoupil Jan Bruder. MALL Pay by měl připravit na výraznou expanzi, která službu čeká v letošním roce. Jeho úkolem je významně posílit obchodní tým a připravit a řídit kompletní obchodn
Na pozici obchodního ředitele fintechu MALL Pay, spadajícího do skupiny MALL Group, nastoupil Jan Bruder. MALL Pay by měl připravit na výraznou expanzi, která službu čeká v letošním roce. Jeho úkolem je významně posílit obchodní tým a připravit a řídit kompletní obchodní strategii, která v letošním roce službě MALL Pay přinese desítky nových e-shopů.
Bruder působil jako byznysový analytik v ČSOB a posléze zde povýšil na roli odborného konzultanta managementu. V loňském roce přešel do MALL Pay jako Program Manager zodpovědný za řízení integračních projektů s poskytovatelem bankovních služeb. Na pozici obchodního ředitele přešel v letošním roce. Jeho cílem je provést reorganizaci celého obchodního oddělení, doplnit nové obchodníky, připravit strategii pro jednání s e-commerce subjekty včetně jejich prioritizace a výrazně zjednodušit a tím i zrychlit integraci nových partnerů. Jeho letošním cílem je integrovat MALL Pay ve spolupráci s partnery do vyšších desítek nových e-shopů.
"Jednoznačně věřím, že budoucnost e-commerce je v plně proklientském přístupu. Myslím si, že MALL Pay je díky svému positioningu ‚hlavního partnera pro běžné online nákupy‘ předurčen k tomu stát se jednou z důležitých služeb pro všechny e-shopy. Ekosystém, který budujeme, se v principu osvědčil v zahraničí a není důvod, proč by nepomohl k růstu také českým hráčům. Navázat letos spolupráci s vyššími desítkami nových e-shopů je tedy reálný cíl." věří Jan Bruder, obchodní ředitel MALL Pay.
"Dlouhá vánoční sezona je skvělou zprávou pro celou e-commerce. Je důkazem, že se e-shopy dokázaly dobře připravit na všechny typy zákazníků – od zkušených po ty, co nakupují vůbec poprvé. Skvělý servis se navíc podařilo zajistit zákazníkům ve městech i regionech. Oceňuji také pečlivý přístup k logistickému mixu a zavádění nových metod plateb, jako je například zmiňovaná odloženka, které výrazně zvedají pohodlí při nákupu a odstraňují bariéry. Rostoucí zájem o ni a způsob využití jasně indikuje, že diverzifikace platebních metod má smysl," zmiňuje Adam Kolesa, CEO MALL Pay.
Bruder zároveň zmiňuje, že v rámci akvizice chce stavět na schopnosti MALL Pay rychle a efektivně reagovat na potřeby e-shopů."Česká e-commerce dozrála do fáze, kdy růst přestal být pro každého. Zároveň se na ní objevují další příležitosti – především v nových zákaznických skupinách. Rozšiřováním portfolia platebních metod pomáháme zatraktivňovat nákupní proces, snižovat retenci a posilovat e-shopům udržitelný růst," zmiňuje Bruder.
Pro MALL Pay bude letošní rok zlomový – v nedávné době se plně integroval do platební brány ČSOB, která ho přiblíží stovkám nových partnerů, na uvedení čeká také VIP účet s platební kartou a další služby. Odloženka, kterou momentálně nabízí jako svou hlavní službu, je zároveň na vzestupu a je považována za nejrychleji rostoucí platební metodu současnosti.
O Skip Pay
Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží a uložení všech účtenek z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 100 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je DATART, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.