Cvičenci Mallpay promují před otevřením obchodů skipovací platební karty s Košíkem nebo Slevomatem

29.04.2021

Objednej, vyzkoušej, až pak zaplať. V nové kampani fintechu MALL Pay "Šetřete, kudy brouzdáte", která má být největší před nadcházející sezonou, tentokrát cvičenci promují skipovací platební karty. Sází na cashback se silnými partnery a setkáte se s nimi především v digitálních formátech.

<strong>Objednej, vyzkoušej, až pak zaplať. V nové kampani fintechu MALL Pay "</strong><a href="https://promo.mallpay.cz/?promo=cashback"><strong>Šetřete, kudy brouzdáte</strong></a><strong>", která má být největší před nadcházející sezonou, tentokrát cvičenci promují skipovací platební karty. Sází na cashback se silnými partnery a setkáte se s nimi především v digitálních formátech.</strong>

Kampaň MALL Pay bude probíhat do poloviny května. Hlavní lákadlem je cashback až 500 korun, který mohou při prvním nákupu uplatnit noví majitelé skipovací platební karty. Pro partnerství MALL Pay získal silné hráče jako Slevomat, e-shop Košík.cz nebo Patro.cz. S kampaní se budou Češi setkávat především v digitálních formátech, kde budou sjednocujícím prvkem takzvaní cvičenci Matěj a Pavlína, kteří současné i budoucí klienty MALL Pay seznamují s přeskakováním starostí při nakupování. Za jejich konceptem stojí agentura Brainz Disruptive.

<em>"Protože se skipovací kartou zaplatíte úplně všude – tedy na internetu i v běžných obchodech – zvolili jsme pro načasování kampaně dobu před opětovným otevřením kamenných prodejen. Moc dobře víme, jak se na něj Češi těší a právě naše skipovací karta jim pomůže nakoupit nejvýhodněji a zároveň nejbezpečněji,”</em> zmiňuje za <strong>marketing MALL Pay</strong> <strong>Adam Bílek</strong>. <em>“Cvičenci a kampaň ‘Šetřete, kudy brouzdáte’ by nám měla přivést tisícovky nových zájemců o skipovací kartu,"</em> zakončuje.

První skipovací kartu vydal MALL Pay v říjnu loňského roku. Jedná se o platební karty propojené s chytrou aplikací, které umožní prodloužit čas na zaplacení všech nákupů z internetu i kamenných obchodů až o 50 dní do výše až 50 tisíc. Pořízení karty i díky využití ověření totožnosti pomocí bankovní identity výrazně jednodušší. V současnosti platí skipovací kartou první tisícovky klientů.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s nákupem bezplatně získat tříletou prodlouženou záruku a roční pojištění proti rozbití a krádeži na kupované zboží. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží, uložení všech účtenek a nahlášení pojistné události na pár kliknutí – vše z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 60 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je MALL.cz, DATART, CZC.cz, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy