NEJVĚTŠÍ KAMPAŇ SKIP PAY: Sekačka namísto kočárku pro panenky projede obýváky českých televizních diváků
20.11.2024
Platit předem, to není normální. S tímto sloganem pracují Mozek a Srdce, maskoti Skip Pay, fintechu ČSOB, v nové kampani. KUK produkce vytvořila sérii spotů, vizuálů a audiostop, ve kterých s nadsázkou prezentuje situace, kdy odložená platba ochrání zákazníka před zklamáním i komplikacemi spojenými s nevhodným výběrem zboží nebo chybným doručením. Sekačka, kterou malá holčička najde pod stromečkem místo vytouženého kočárku, tak přijede i na televizní obrazovky. Jde o zatím největší kampaň Skip Pay, celkový zásah překročí 6 milionů lidí.
Platit předem na e-shopech už není normální – ne v době, kdy to jde jinak. Trampoty s chybou v objednávce nebo nevhodně zvoleným zbožím vykreslila KUK produkce v sérii humorných spotů, statických vizuálů a audio upoutávek. Kampaň má za cíl upozornit české zákazníky na možnost platit prostřednictvím odložené platby. Ta narozdíl od dobírky nebo platby předem poskytuje zákazníkům větší míru bezpečí a benefity k nákupu.
V dosud největší kampani Skip Pay „pošle“ jednu z hrdinek spotů, holčičku, která dostala místo kočárku sekačku na trávu, prostřednictvím kanálů TV Nova do českých obývacích pokojů – reklama poběží až do konce listopadu a alespoň jednou by spot mělo vidět 58 % dospělé populace. Tento zásah podpoří další dva online spoty – cyklista, který si místo jízdního kola rozbalil houpacího koně, a slečna, které místo kabelky přišel kbelík se šminkami. Spoty a vizuály se zobrazí v síti Googlu, Seznamu, Mety, TikToku a X, kde bude téměř do Vánoc probíhat online kampaň. Tu doplní interní kanály – push notifikace, mailingy, web nebo zákaznická zóna. Statická reklama bude k vidění na digitálních obrazovkách v nákupních centrech a před nimi, a to až do konce listopadu.
Brandový přesah kampaně podpoří rozvážný Mozek a impulsivní Srdce – maskoti Skip Pay, kteří se už od rebrandingu v roce 2022 zasloužili o vizuální identitu značky. Zatímco první z maskotů symbolizuje zdravé nákupní nadšení, Mozek vnáší do odložené platby rozum – jednak prozíravost a ochranu proti podvodu, jednak vlastní zodpovědnost. S tou Skip Pay zákazníkům pomáhá i svým unikátním skóringovým modelem, díky kterému umožní zákazníkům čerpat jen takový limit odložené platby, který dokážou bez problémů splatit.
„Sekačka místo kočárku je zjevná nadsázka, ale třeba špatná barva kočárku nebo model jízdního kola už ne a výsledek je stejný – máte zboží, které nechcete. Poukazujeme na to, že při platbě předem online zákazník riskuje, že když se netrefí s výběrem, zbytečně mu na e-shopu budou ‚viset‘ jeho peníze,“ říká Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. „V kamenné prodejně by se to nestalo. Kampaní chceme podpořit náš brand a provokativní formou zákazníky upozornit, že stejně jako v kamenné prodejně mohou platit i online a že se o tuto možnost sami ochuzují. Letos o Vánocích mají příležitost to změnit a zaplatit za dárky klidně až v lednu – samozřejmě ale zodpovědně.“
Kampaň má za cíl upozornit na nedostatečnou penetraci odložené platby – ta kromě zjevných výhod pro zákazníky zároveň pomáhá obchodníkům ušetřit i zlepšit cashflow, a to v době, kdy oproti minulému pololetí o 7 % vzrostla šance, že zákazníci nakonec opustí košík, protože nákup více zvažují, a jsou i o 21 % citlivější na bezpečnost a nedůvěřivější vůči neznámým e-shopům. E-shopy tak mají možnost nabídnout zákazníkům i jiný benefit než ekonomicky nesmyslnou slevovou spirálu, která sama o sobě zákazníka stejně nepřesvědčí.
Spoty Skip Pay
Spot 20 s, varianta 1 „Sekačka“: https://youtu.be/v5HCphS5YZY?si=KyBV1oOeLzVllPWg Spot 20 s, varianta 2 „Kabelka“: https://youtu.be/Uv02-8EyygE Spot 20 s, varianta 3 „Houpací kůň“: https://youtu.be/gs34YKNl8Ow
Nezapomeňte
Produkční agentura KUK produkce
Značka Skip Pay
Klient Skip Pay
Nasazení 07. 11. 2024 – 20. 12. 2024
Obor E-commerce, FinTech
Mediamix Televize, Outdoor, Online, Social
Skript Pavlína Štochlová
Režie Marek Vohryzka
Kamera Rastislav Bača
Střih Marek Vohryzka, Tomáš Krauz
Line producer Pavlína Štochlová
Fotografie Marek Hart
Voiceover Oldřich Hajlich
Creative director Marek Vohryzka
Account director Pavlína Štochlová
O Skip Pay
Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží a uložení všech účtenek z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 100 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je DATART, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.
Ke stažení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy
