MALL Pay za sebou má rekordní rok, vydal tisícovku skipovacích karet, zprostředkoval 130 tisíc plateb a dvojnásobně vyrostl
18.01.2021
Fintech MALL Pay má za sebou rekordní rok. I díky zisku licence na poskytování platebních služeb a úspěšnému uvedení nových produktů včetně platební karty se mu podařilo zprostředkovat platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrůst na zhruba dvojnásobek. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160. Tempo růstu si chce MALL Pay v příštím roce i díky celé řadě chystaných novinek uchovat.
<strong>Fintech MALL Pay má za sebou rekordní rok. I díky zisku licence na poskytování platebních služeb a úspěšnému uvedení nových produktů včetně platební karty se mu podařilo zprostředkovat platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrůst na zhruba dvojnásobek. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160. Tempo růstu si chce MALL Pay v příštím roce i díky celé řadě chystaných novinek uchovat.</strong>
Celkem MALL Pay zprostředkoval asi 130 tisíc plateb, tedy o 100% více než loni. Řádově se jejich hodnota pohybovala ve stovkách milionů korun. Počet všech uživatelů se přiblížil 250 tisícům, těch pravidelně aktivních je více než 60 tisíc. Průměrná výše nákupu s MALL Pay se pohybovala kolem 1200 korun, přičemž i letos byly nejaktivnějšími uživatelkami matky s malými dětmi. Oproti loňskému roku výrazně stoupl počet nákupů zboží denní potřeby včetně potravin nebo využívání odložené platby u online služeb.
Za nárůstem transakcí stojí především raketový start nových skipovacích účtů, které MALL Pay představil v říjnu. Účty s vlastní skipovací platební kartou – tedy Plus a Komplet – aktivovala více než tisícovka nových klientů. I díky tomu, že s kartami je možné platit jak online, tak v kamenných obchodech, uskuteční uživatel s kartou průměrně pětkrát více transakcí než s pomocí běžného skipovací tlačítka.
<em>„Zájem o skipovací karty se zatím blíží našim optimistickým odhadům. Karty jsme v průběhu posledních měsíců distribuovali v podstatě do celé republiky a naprostá většina z nich začala být okamžitě využívána. Zajímavé je také zjištění, že v kategorii účtů s ověřením volí celá polovina uživatelů MALL Pay právě variantu s kartou,“</em> uvádí <strong>Adam Kolesa, CEO MALL Pay</strong>.
Dařilo se také spolupráci s partnery, tedy e-shopy, kde je MALL Pay integrován přímo do platební brány a lze jej využít i bez skipovací karty. Těch má MALL Pay <a href="https://mallpay.cz/kde-nakupovat">momentálně zhruba 160</a> – tedy pětkrát více než před rokem. Kromě kompletní implementace do všech e-shopů skupiny MALL Group, jako je MALL.cz, Košík.cz, CZC.cz nebo Vivantis.cz, je možné pomocí skipovacího tlačítka nově platit také u dalších zvučných jmen, jako je například rozvozová služba Ugo.cz, e-trafika iKiosek.cz, e-shop eKolo.cz nebo Žufánkovic palírna Lepsinalada.cz. Souhrnný obrat všech partnerů, se kterými MALL Pay spolupracuje, se blíží 20 miliardám korun.
MALL Pay v roce plánuje celou řadu novinek a vylepšení. Ještě více by se měl zjednodušit onboarding při zřizování účtů, k fyzickým kartám přibudou i virtuální a zároveň se výrazně rozšíří nabídka letošním doplňkových služeb pro klienty. Představí i nové produkty - například investice propojené se skipovací kartou. Počet partnerských e-shopů by měl podle plánu přesáhnout tři stovky, u desítek partnerů je MALL Pay připraven zdarma aktivovat pojištění produktů nebo prodlouženou záruku, <a href="https://mallpay.cz/pro-eshop/pojisteni/">které představil na konci loňského roku</a>. To vše by mělo projektu udržet aktuální tempo růstu.
<em>„Už nyní máme line-up velmi silných e-commerce partnerů, kteří budou naši platební službu aktivovat ještě v prvním kvartálu. I to je jeden z důkazů, že jsme v loňském roce nejen obstáli, ale dokázali pro naši myšlenku strhnout celou řadu významných hráčů a zapojit je do celého nabízeného ekosystému. Naším cílem je být i nadále tou nejrelevantnější platební metodou, která reaguje na všechny výzvy dneška, a přinášet maximum jak pro naše partnery, tak jejich zákazníky,“ </em>vysvětluje <strong>Kolesa. </strong><em>„I proto se letos budeme soustředit nejen na růst, ale také první zásadnější validaci naší produktové nabídky.“
</em>
O Skip Pay
Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží a uložení všech účtenek z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 100 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je DATART, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.
Ke stažení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy
