MALL Pay umožní v listopadu přeskočit platbu za nákupy až do 20. ledna

05.11.2020

Zhruba pětina lidí nakupujících online očekává, že jim e-shop umožní zaplatit za dárky až v lednu. Platební služba MALL Pay proto pro své zákazníky a partnery nově přichází s možností přeskočit platbu za vánoční nákupy až do 20. ledna příštího roku. Zákazníci tak dostanou o měsíc delší splatnost než obvykle, malé a střední e-shopy zase další z benefitů, kterým jim pomůže vyrovnat se velkým hráčům. MALL Pay je zároveň připraven aktivovat u nich svou platební metodu do 24 hodin

Zhruba pětina lidí nakupujících online očekává, že jim e-shop umožní zaplatit za dárky až v lednu. Platební služba MALL Pay proto pro své zákazníky a partnery nově přichází s možností přeskočit platbu za vánoční nákupy až do 20. ledna příštího roku. Zákazníci tak dostanou o měsíc delší splatnost než obvykle, malé a střední e-shopy zase další z benefitů, kterým jim pomůže vyrovnat se velkým hráčům. MALL Pay je zároveň připraven aktivovat u nich svou platební metodu do 24 hodin

Možnost posunout platbu až na 20. leden – tedy v maximálním případě až o 80 dní – získají všichni uživatelé skipovacích účtů s ověřením, tedy Start, Plus nebo Komplet. Prodloužení splatnosti je zdarma a vztahuje se na všechny nákupy, ať už pomocí skipovacího tlačítka pro odložení platby nebo prostřednictvím skipovací platební karty. Vůbec poprvé tak budou moci tuto možnost čerpat klienti MALL Pay i při nákupech v kamenných obchodech.

 

Odložení nemusí sloužit pouze k posunutí splatnosti. Uživatelé mohou díky MALL Pay lépe sledovat průběžnou útratu za dárky, nemusí se trápit výběrem platebních metod při nákupech na různých e-shopech nebo čekáním na peníze u vráceného či nedoručeného zboží. Celý vánoční účet mohou navíc po svátcích vyrovnat naráz jimi zvolenou platební metodou. Pro odložení platby až do 20. ledna stačí odložit běžným způsobem listopadové vyúčtování v zákaznické zóně MALL Pay. Pokud by klient chtěl posunout platbu ještě o další měsíc – tedy do 20. února – může tak učinit za poplatek tří korun za každou odloženou stokorunu.

 

CEO MALL Pay Adam Kolesa předpokládá, že posunutí splatnosti na leden využije asi pětkrát více zákazníků než loni.

„Už loni byl o splatnost dárků po Vánocích velký zájem, možnost využila skoro třetina ze všech uživatelů MALL Pay. Kromě pohodlí je láká především větší kontrola rodinného rozpočtu při vánočních nákupech a možnost platit za dárky až ve chvíli, kdy je jasné, že se s jejich výběrem u příbuzných a přátel trefili,“ vysvětluje Kolesa.

 

Na spot ke kampani je možné se podívat tady: https://www.youtube.com/watch?v=U63__MgQD8o

 

Z průzkumu MALL Pay vyplynulo, že možnost platit za dárky až ve chvíli, kdy si je obdarovaný ponechá, považují za důležité při výběru e-shopu asi tři čtvrtiny zákazníků. Skoro pětina zákazníků navíc platbu za dárky až po Vánocích považuje za samozřejmost. I proto se z této možnosti stal důležitý benefit u velkých e-shopů, které ji ve vánočních kampaních používají jako jedno z hlavních zákaznických lákadel. MALL Pay je nově schopen stejnou výhodu přinést i malým a středním provozovatelům, kteří by ji vlastními možnostmi neměli šanci zajistit.

 

„Snažíme se, aby i malé a střední e-shopy měly stejné šance a možnosti nabídnout zákaznické benefity jako velcí hráči s nesrovnatelnými rozpočty na inovaci i marketing. Chceme zkrátka, aby se i díky nám v očích zákazníka při nakupování setřel rozdíl mezi velkým a malým e-shopem,“ zmiňuje Kolesa. „Pokud pětina lidí bere za samozřejmost odložení platby za dárky až na leden, klesá šance, že nakoupí tam, kde tuto možnost nedostanou. A to chceme změnit.“

 

Podle Kolesy o letošních Vánocích využije odloženou platbu asi čtyřikrát více zákazníků než loni. O nejrychleji odloženou platební metodu se ostatně nejedná pouze v Česku, ale i v celé Evropě. MALL Pay je stále připraven onboardovat nové e-shopy už do 24 hodin od zaslání žádosti s možností digitálního podpisu smluv. Veškeré jeho benefity mohou přes moduly využívat e-shopy na naprosté většině majoritních e-shopových platforem v čele se Shoptetem nebo WooCommerce.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží a uložení všech účtenek z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 100 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je DATART, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy