Skip Pay v předvánoční kampani odmění nové i stávající zákazníky, ti soutěží o pohádkový zájezd do Disneylandu
02.11.2023
Zatímco se ostatní značky předhánějí v akvizici, fintech Skip Pay od ČSOB se v předvánoční kampani zaměřil nejen na nové, ale i stávající klienty. Ve své interaktivní kampani jim totiž nabízí možnost soutěžit o dva letecké VIP zájezdy do pařížského Disneylandu. Novým klientům pak přibližuje odloženou platbu jako nástroj, se kterým mohou zvládnout konec roku a koncentrované výdaje s trochu větším klidem. Celá in-house kampaň je postavená na disneyovské grafice, pro níž získal Skip Pay grafickou licenci na využití ochranných známek.
S blížícím se vrcholem nákupní sezóny jak v e-commerce, tak i v kamenných obchodech spustil Skip Pay akvizičně-retenční kampaň, která právě vrcholí. Kampaň je interaktivní, tvůrci se rozhodli zapojit cílovou skupinu prostřednictvím soutěže. Noví i stávající uživatelé účtu Plus od Skip Pay, jehož součástí je Mastercard Skip Pay karta, kteří jejím prostřednictvím od 16. 10. do 11. 11. nakoupí alespoň 5× za 200 Kč, budou zařazeni do slosování o dva letecké zájezdy pro čtyři osoby do pařížského Disneylandu včetně ubytování, stravy, VIP programu a předplacené karty.
„Kampaň jsme vytvořili celou in-house. V rámci spolupráce se nám podařilo získat práva k užití grafických ochranných známek od studia Disney, díky čemuž je kampaň na současném trhu poskytovatelů platebních služeb unikátní – žádný jiný finanční subjekt v Česku letos tato práva nezískal. Na takové pracovní nástroje si zkrátka chcete sáhnout sami,“ říká Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay.
Akviziční složka kampaně je podpořena v online marketingových kanálech. Základ tvoří PPC (search, display) na Google, Seznamu a sociálních sítích (Facebook, Instagram), kde je podpořena vizibilita kampaně sponzorovanými příspěvky. Retenční složku zajišťuje propagace na webu Skip Pay, v zákaznické zóně, a také prostřednictvím e-mailingu, stories a push notifikacemi přímo v mobilní aplikaci Skip Pay.
Stejná pravidla pro všechny
Skip Pay si od kampaně slibuje rozšíření povědomí o BNPL i utužení vztahu s těmi, kteří již metodu využívají. V kampani umožňuje novým zákazníkům naučit se využívat možnosti bezpečného placení a výhody regulace cash flow. Zároveň investuje do stávajících zákazníků a dává jim tak o důvod víc zodpovědně využívat svůj účet Plus. I ti, kteří nevyhrají, totiž budou mít nadále možnost využívat benefity, které služba nabízí, výlet do Disneylandu tak v kampani funguje pouze jako bonus ke stávající službě.
„Plus účet nabízí zákazníkům lepší regulaci cash flow a bezpečí při placení u neznámých obchodníků. Zároveň poskytuje benefity v podobě prodloužení záruky o rok déle, než stanoví zákon, nebo třeba pojištění proti krádeži a rozbití zdarma, a to u většiny zboží nad 1 500 korun,“ dodává Tomáš Krásný. „Vlastně takovou akvizičně-retenční kampaň ‚jedeme‘ pořád – přinášíme klientům něco navíc při každém nákupu. Spolu s našimi dalšími BNPL službami tak posilujeme postavení spotřebitelů a přinášíme odpověď na výzvy ve světě online i offline placení.“
Jak služba funguje?
Získáte až 50 000 Kč na nákupy i nečekané výdaje.
Platíte až 50 dní po nákupu, takže máte spoustu času na vyzkoušení zboží.
Prodloužená záruka zdarma na 3 roky u většiny produktů nad 1 500 Kč.
Pojištění proti rozbití a krádeži zdarma téměř u všech nákupů nad 1 500 Kč.
Platíte bezpečněji, karta není propojená s vaším bankovním účtem.
Výběry z bankomatů ČSOB a z bankomatů v zahraničí zdarma.
Archivace účtenek, vrácení zboží i nahlášení pojistné události – vše na jednom místě a na pár kliknutí.
Více informací o kampani zde: Vyhrajte zájezd do Disneylandu® v Paříži (skippay.cz)
O Skip Pay
Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením. S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají tisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s nákupem bezplatně získat tříletou prodlouženou záruku a roční pojištění proti rozbití a krádeži na kupované zboží. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží, uložení všech účtenek a nahlášení pojistné události na pár kliknutí – vše z jednoho místa online v pohodlí zákaznické zóny. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 60 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je MALL.cz, DATART, CZC.cz, Košík.cz, Vivantis, Invia, Můjkoberec.cz, Qerko, Belenka, Niceboy, Kulina.cz, Luxor.cz nebo Slevomat.
Ke stažení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.
Časté dotazy