Průměrná hodnota objednávky (Average Order Value) je klíčovým ukazatelem úspěšnosti každého internetového obchodu, protože její nárust jde ruku v ruce se zvýšením tržeb. Jak vypočítat průměrnou hodnotu objednávky, jaký význam má pro fungování e-shopu a jak AOV zvětšit?
B2B
Porovnali jsme 6 největších marketplaces: Která online tržiště jsou nej?
Online tržiště poskytují e-shopům skvělou příležitost oslovit nové zákazníky, prodat jim více různého zboží a významně tak navýšit svůj obrat. Ve světě e-commerce se tyto prostory těší stále větší oblibě obchodníků i zákazníků a jsou čím dál tím důležitější. Váháte, který marketplace vybrat pro svůj e-shop? Porovnali jsme pro vás Allegro, Mall.cz, Alzu, Heureku, Trendyol, Kaufland a Shein, a to hned v osmi kategoriích. Díky přehlednému srovnání si snadno vyberete marketplace přesně na míru.
Rok 2023 ve Skip Pay: Inovace, spolupráce a nové příležitosti
Skip Pay má za sebou další úspěšný rok, který se nesl ve znamení inovací a velkých změn. Upevnili jsme naši pozici v oblasti BNPL plateb a zároveň efektivně reagovali na potřeby našich klientů i obchodních partnerů. Které hlavní milníky nás provázely rokem 2023?
Housewarming se Skip Pay: Jak jsme propojili fintech, bankovnictví a e-commerce
Konec října 2023 přinesl českému finančnímu a e-commerce sektoru výjimečný okamžik – Housewarming se Skip Pay. Tato událost nebyla pouze oslavou přestěhování Skip Pay do nových prostor ČSOB, ale také platformou pro hlubokou diskusi o průsečících mezi bankovnictvím, fintechem a e-commerce. Jak to probíhalo a co je nového ve světě e-shopů?
BNPL platby: Revoluční způsob, jak malé e-shopy zvyšují konverzi a prodeje
Flexibilita a pohodlí při placení jsou hlavními nákupními trendy dneška. Ke spokojenosti zákazníků a zvýšení konverzí i malých e-shopů přispívá odložená a rozložená platba – tedy „nakup nyní, zaplať později“ (Buy Now, Pay Later aneb BNPL). Tato metoda je žhavým tématem v e-commerce a nabízí mnoho výhod pro zákazníky i prodejce. Jaké to jsou?
Jak na vydařenou vánoční sezónu: 6 trendů v e-commerce, se kterými byste měli počítat
Letní teploty ještě neřekly své poslední slovo, ale e-shopy se už pilně připravují na vánoční sezónu. S čím je potřeba počítat a jaké trendy následovat, abyste závěr letošního roku mohli považovat za vydařený?
Potvrzeno! Skip Pay je pro vývojáře nejjednodušší BNPL řešení na trhu
Tempo inovací se u českých e-shopů už několik let zpomaluje. Zatímco v druhém covidovém roce 2021 přiznalo 64 % provozovatelů českých e-shopů, že nestíhá inovovat tak rychle jako konkurence, letos se toto číslo blíží už k 70 %. Jedním z důvodů je strach z finanční a časové náročnosti zavádění inovací.
Jak vytvořit úspěšný e-shop: 8 tipů pro začínající podnikatele
V digitálním světě se e-shopy stávají nedílnou součástí obchodování a pro začínající podnikatele představují velký potenciál. Sen o vlastním úspěšném e-shopu můžete proměnit v realitu. Máme pro vás 8 klíčových tipů pro váš atraktivní a funkční e-shop.
Nejlepší e-commerce eventy letošního roku: 22 akcí, u kterých musíte být
Navštěvování marketingových akcí je skvělou příležitostí se dozvědět a naučit něco nového, poznat trendy, potkat lidi ze stejné oblasti a navázat úspěšné spolupráce. Proto jsme pro vás připravili přehled těch nejdůležitějších e-commerce akcí v roce 2023, které stojí za účast.
Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají
Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?