Skip Pay

Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají

Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?

Skip Pay Talks

#1 Richard Kotrlík – Konečně normální způsob placení

Jak vidí budoucnost on-line nakupování náš CEO Richard Kotrlík? Byl rok 2022 pro Skip Pay úspěšný?

Odložená platba: Skvělé výhody pro neklidnou dobu, které ale užívejte s mírou

Odložená platba je dnes už běžný nástroj. Vznikla jako moderní alternativa dobírky – aby si zákazníci mohli zboží z e-shopů nejdřív vyzkoušet a až pak ho pohodlně zaplatit. V Česku ji každý rok pravidelně využívají stovky tisíc domácností a my ve Skip Pay měsíčně odložíme platby za desítky milionů korun. Aby ale nevedlo ke zbytečným problémům, má i odkládání svá pravidla. Jaká to jsou?

Nákupy na Třetinu jsou tu. Rozdělte si platbu na tři části, bez navýšení a bez poplatků

Kazí vám inflace rozpočtové plány? Větší nákupy teď můžete zaplatit po třetinách. Naše nová služba Třetina vám uvolní ruce při plánování náročnějších výdajů, které si raději rozložíte do víc měsíců. Ověření je jednoduché a rychlé a doplacení proběhne automaticky, takže na to nemusíte myslet. Vše je samozřejmě zdarma, bez poplatků a bez navýšení.