V tomto dílu zjistíte vše o zákaznické spokojenosti ve Skip Pay. Jak funguje naše kontaktní centrum a které týmy ho tvoří? Jak u nás vypadá spokojený zákazník a pomocí kterých metrik spokojenost měříme? A proč je pro nás zákaznická zkušenost a spokojenost tak zásadní? To vše nám prozradí Tereza Léblová.
Skip Pay
Skip Pay Talks #4 – Jakub Wagner
Co je to developer experience a jak s ní pracujeme? Proč sbíráme informace o zákaznících a k čemu je pak využíváme? Jaké služby může kupující v aplikaci Skip Pay využívat? Nejen o tom se rozpovídal náš CTO Jakub Wagner.
Potvrzeno! Skip Pay je pro vývojáře nejjednodušší BNPL řešení na trhu
Tempo inovací se u českých e-shopů už několik let zpomaluje. Zatímco v druhém covidovém roce 2021 přiznalo 64 % provozovatelů českých e-shopů, že nestíhá inovovat tak rychle jako konkurence, letos se toto číslo blíží už k 70 %. Jedním z důvodů je strach z finanční a časové náročnosti zavádění inovací.
Skip Pay Talks #3 – Tomáš Krásný
V tomto dílu Skip Pay Talks je hostem Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. Dozvíte se to, jak řešíme marketing v rámci B2C a B2B, jaké kampaně děláme s e-shopy pro navýšení jejich obratů, co se povedlo a co naopak ne a na závěr také několik rad pro e-shopy.
Nejlepší e-commerce eventy letošního roku: 22 akcí, u kterých musíte být
Navštěvování marketingových akcí je skvělou příležitostí se dozvědět a naučit něco nového, poznat trendy, potkat lidi ze stejné oblasti a navázat úspěšné spolupráce. Proto jsme pro vás připravili přehled těch nejdůležitějších e-commerce akcí v roce 2023, které stojí za účast.
Skip Pay Talks #2 – Michal Varga
V tomto dílu Skip Pay Talks se zaměříme na propagaci partnerských e-shopů na našem webu. Dozvíte se, jak s nimi pracujeme po integraci, jaké používáme nástroje a proč se vyplatí mít Skip Pay v košíku. Hostem bude Michal Varga z oddělení marketingu.
Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají
Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?
Nemáte na e-shopu odloženou platbu? Zbytečně tak přicházíte o peníze
Nakup teď a zaplať později. To je heslo odložené platby Skip Pay, díky které mají zákazníci až 50 dní na zaplacení svých internetových nákupů. Odložená platba ulehčuje lidem nákupy a prodejcům zvyšuje tržby. Proč by ji měl nabízet i váš e-shop?
Skip Pay Talks #1 – Richard Kotrlík
A jak se podle Richarda bude vyvíjet situace v českém e-commerce v roce 2023? Na tyto otázky dostanete odpověď v novém dílu podcastu Skip Pay Talks.
Nakup teď a zaplať později. Jaké jsou výhody odložené platby?
Při nakupování na internetu se může stát, že obsah doručeného balíku nesplňuje vaše představy. Zboží pak musíte složitě reklamovat a čekat na vrácení peněz. To se vám s odloženou platbou nestane. Proč byste ji měli při nákupech využívat?