Naším cílem jsou maximálně efektivní a uživatelsky přívětivé služby. Děláme tedy vše pro to, abyste měli o svých závazcích neustálý přehled a nikdy vám žádná důležitá informace neunikla. Přečtěte si, co se stane, pokud k nám vaše platba i navzdory upozorněním nedorazí.
Veškeré informace o vašich objednávkách, částce k zaplacení i datu splatnosti naleznete ve své Zákaznické zóně i mobilní apce. O blížícím se datu splatnosti vás zároveň v předstihu informujeme prostřednictvím e-mailu, SMS nebo PUSH notifikace. Víme, že se může přihodit ledacos, a proto vám první čtyři dny zpoždění neúčtujeme žádný poplatek. Pokud byste ale ani po této době potřebnou částku neuhradili, bohužel bychom vám zpětně dopočítali upomínku a sankční poplatky.
Jaký je postup v případě, že s námi nekomunikujete a dlužná částka narůstá?
- Pozastavíme vám naše služby. Dokud nám dlužnou částku neuhradíte, nebudete mít možnost s námi nakupovat ani využívat dalších služeb. Dlouhodobé nesplácení závazků pro nás může být také důvodem k úplnému ukončení smlouvy.
- Dlužnou částku budeme vymáhat. Pokud nám platba nedorazí v požadovaném termínu, budeme vás upomínat. Každá upomínka je zpoplatněna a její aktuální výši naleznete v našem Ceníku. Kromě toho vám účtujeme také zákonný úrok z prodlení a smluvní pokutu.
- Riskujete negativní zápis v úvěrových registrech. Včasné nesplacení závazku musíme sdílet do Nebankovního registru klientských informací a Bankovního registru klientských informací, které využívá většina bankovních a nebankovních poskytovatelů finančních služeb. Negativní zápis tak může mít nepříznivý vliv na vaši bonitu při žádostech o finanční produkty od dalších společností.

Co dělat, když se dostanete do problému se splácením?
Pokud už se to stane, tak:
- Včas nás informujte. Máte nečekané výdaje, snížili vám plat nebo jste na neschopence a peníze vám na konci měsíce nevyjdou? Nebojte se na nás obrátit a dejte nám o všem co nejdříve vědět na e-mail posplatnosti@skippay.cz. Čím dříve se ozvete, tím snáz najdeme společné řešení.
- Nestrkejte hlavu do písku. Řešte situaci aktivně. Pokud už jste po splatnosti, reagujte na naše zprávy. Nejdůležitější je, abychom věděli, že máte snahu své závazky postupně vyrovnat.
- Posuňte si splatnost svého vyúčtování. Jestli máte náš balíček MAXI, splatnost až 95 % svého vyúčtování si můžete jednoduše posunout na další měsíc za poplatek 3,50 Kč za každou započatou odloženou stokorunu.
Nemám bankovní účet mohu i tak využívat služeb SkipPay?
Dobrý den, bohužel ne, objednávky/vyúčtování je potřeba zaplatit z účtu vedeného na vaše jméno. Daniela ze Skip Pay