Naším cílem je, aby pro vás naše služby byly co nejpříjemnější. I proto se maximálně snažíme, abyste o svých závazcích měli neustálý přehled a nikdy vám žádná důležitá informace neunikla. Přečtěte si, co se stane, pokud k nám vaše platba i navzdory upozorněním nedorazí.
Informace o vyčerpané částce, datu splatnosti nebo způsobech, jakými vyúčtování můžete uhradit, naleznete ve své Zákaznické zóně. Zároveň vás každý měsíc v dostatečném předstihu informujeme e-mailem a SMS zprávou.
Stát se ale může cokoliv, a proto je dobré vědět, že i pouhých pár dní v prodlení může způsobit nepříjemné komplikace. Jak standardně postupujeme, když se opozdíte s platbou?
Pozastavíme vám naše služby
Dokud nám dlužnou částku z vyúčtování neuhradíte, budete mít svůj účet zablokovaný. Nebude tak možné čerpat váš limit ani využívat dalších služeb. Dlouhodobé nesplácení závazků pro nás může být také důvodem k úplnému ukončení smlouvy.
Dlužnou částku budeme muset vymáhat
Když nám platba za vyúčtování nedorazí v požadovaném termínu, budeme se připomínat. Obvykle to děláme do pěti dnů od data splatnosti a dále pak po každých dalších pěti dnech. Znamená to pro nás bohužel spoustu administrativní práce a nákladů, proto upomínky něco stojí. Pokud máte účet Na zkoušku, za každé připomenutí si účtujeme 100 Kč.
V případě ověřených účtů, kdy pracujeme s vyššími částkami, to vždy dělá 200 Kč. Neobdržíme-li peníze do 30 dnů po splatnosti, přičítáme u ověřených účtů k pohledávce navíc 10 % z dlužné částky. Jaká je konkrétní výše poplatků?
Riskujete negativní zápis v úvěrových registrech
Včasné nesplacení závazku musíme sdílet s dalšími uživateli Nebankovního registru klientských informací a Bankovního registru klientských informací. Tyto informace využívá velká většina bankovních a nebankovních poskytovatelů finančních služeb, a proto tak mohou mít nepříznivý vliv na vaši bonitu při žádostech o finanční produkty od různých společností.
Všechno se dá řešit. Každému se může stát, že mu na konci měsíce v rozpočtu něco chybí. Vždycky ale existuje řešení, jak nastalou situaci zvládnout.Myslete na to, jakou částku musíte uhradit.
Všechny informace od nás najdete přehledně v Zákaznické zóně a posíláme vám je také e-mailem a SMS zprávou. Když si částku potřebnou k úhradě započítáte do svého měsíčního rozpočtu, vyúčtování zaplatíte raz dva.
Vyvarujte se zpoždění
Stačí jen pár dní a zpoždění s platbou může nadělat řadu komplikací. Vyznačte si proto do kalendáře, který den je potřeba vyúčtování uhradit, aby k nám částka dorazila na čas.
Komunikujte s námi, abychom mohli problémy společně řešit
Máte nečekané výdaje, snížili vám plat nebo jste na neschopence, takže vám peníze nevyjdou? Nebojte se na nás obrátit a dejte nám o všem co nejdříve vědět. Čím dříve se ozvete, tím snáz všechno zvládneme. A pokud je už po splatnosti, určitě reagujte na naše zprávy. Nejdůležitější je, abychom věděli, že se situaci snažíte řešit.
Odložte si část vyúčtování o měsíc
S ověřeným účtem se nemusíte trápit, že nezaplatíte včas. Můžete si totiž kdykoliv část vyúčtování odložit o měsíc. Stačí zaplatit 10 % z útraty a spočítat si cenu za odložení. Nemáte ještě ověřený účet? Pořiďte si ho online za pár minut.
Nemám bankovní účet mohu i tak využívat služeb SkipPay?
Dobrý den, bohužel ne, objednávky/vyúčtování je potřeba zaplatit z účtu vedeného na vaše jméno. Daniela ze Skip Pay