Před několika týdny to začalo zbrusu novým logem a vizuální identitou. Vlak ale nezastavuje a další změny v mallpay jsou na cestě. Na podzim chystáme obměnit benefity účtů, zjednodušit je a hlavně, vše bude ZDARMA, ZA NULA, prostě GRATIS. 🎉

Čas letí jako splašený. Bude to skoro rok, co jsme vám s velkým nadšením představili nové účty a jejich benefity. Za tu dobu jsme od vás získali cennou zpětnou vazbu, která neskončila v koši, ale pomohla nám se zaměřit na ta nejdůležitější vylepšení.  

Účet 3v1 nabitý benefity

Ze současných tří ověřených účtů vznikne jeden jediný ověřený účet Plus, který bude přetékat benefity. Vzali jsme to nejlepší z účtů Start a Komplet a přidali jsme úplně nové výhody, které dosud v mallpay chyběly.

Jediný ověřený účet PLUS
Jediný ověřený účet PLUS

A na co přesně se můžete těšit?  

  • Na vylepšený účet Plus, který bude zdarma
  • Téměř u každého nákupu mallpay kartou nad 1 500 Kč vám prodloužíme záruku na 3 roky. 
  • Většinu nákupů mall kartou nad 1 500 Kč pojistíme proti krádeži a poškození na 1 rok. 
  • Každý dostane zdarma naši mallpay kartu a využije tak limit kdekoliv, kde lze zaplatit kartou
Máte nový telefon teprve chvíli a už přestal fungovat? Nevzkřísil ho ani všemi známý restart? S mallpay už si trhat vzteky vlasy nemusíte! Díky pojištění vám nákladnou opravu nebo výměnu telefonu za nový proplatíme. S pevnou spoluúčastí 500 Kč. :iphone:

S několika výhodami, které vás podle zpětné vazby tolik nenadchly, se naopak rozloučíme. V novém účtu Plus nenajdete řemeslníka do domu zdarma, dopravu z vybraných e-shopů zdarma, předplatné časopisu dTest ani prioritní odbavení na zákaznické lince. Rychlejší sbírání bodů do Odměn zůstává, ale nově za každou utracenou stokorunu získáte 2 body.  

Jak změna účtu proběhne? 

Mám účet Start 

V nastavení svého účtu můžete přejít na účet Plus, který je už nyní zdarma! Během několika dnů vám zašleme mallpay kartu. A než řeknete švec, můžete využívat limit kdekoliv, třeba v e-shopech Zalando a Bonami, ale také v kamenné sámošce. Pokud na účet Plus nepřejdete sami, změna proběhne automaticky s přidáním nových benefitů ve druhé polovině října. 

Mám účet Plus 

Máte-li účet Plus, nic se pro vás nemění, zůstane vám i nadále. Samozřejmě vás ale neošidíme o nové výhody. Ve druhé polovině října vám benefity automaticky vylepšíme a už vám nikdy nebude účtován žádný poplatek.

Mám účet Komplet 

Dříve, než listopad zaklepe na dveře, se váš účet automaticky změní na Plus a společně s ním získáte nové výhody. Zároveň po vás už nikdy nebudeme chtít žádný poplatek za to, že účet využíváte.

Nové Všeobecné obchodní podmínky stáhnete zde
Nové Podmínky pro používání mallpay karty stáhnete zde
Nový Ceník stáhnete zde

Náš cíl? Ještě příjemnější nakupování 

Věříme, že vám vylepšený mallpay přinese ještě pohodlnější a lepší zážitek z nakupování. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo vám v novém účtu něco chybí, budeme rádi, když nám napíšete na info@skippay.cz  
 
Jak jistě víte, účet mallpay je bez závazků a můžete ho kdykoliv zrušit. Znamenalo by to ale, že přijdete o své benefity a navždy ztratíte možnost mallpay využívat. A to by nás moc mrzelo. 

Pokud se tak přesto rozhodnete, napište nám do druhé poloviny října na e-mailovou adresu info@skippay.cz, že o vylepšený účet Plus nemáte zájem. Následující pracovní den bude účet zrušen. Zrušením účtu nezanikají závazky vůči mallpay. Pro vás to znamená, že budete muset uhradit vyčerpanou částku ze svého limitu. 

Hodnocení článku:

(21 hlasů, průměrné hodnocení: 4.43 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

13 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
Vladimír Šergovič

Můžu si prosím znova zřídit mallpay,před časem asi 29.4.2021 jsem účet zrušil?

Milan Postránecký

V určitých případech to možné je, záleží především na tom, o jaký typ našeho účtu šlo a z jakého důvodu byl ukončen. Pokud v tom není žádný problém, systém vám novou žádost umožní. Potřebujete-li bližší informace přímo pro vás, neváhejte se obrátit na naši podporu na info@mallpay.cz nebo +420 234 703 291, kde vám kolegové rádi pomohou.

Petr

Osobně mi u karty chybí možnost platit hodinkami Fitbit pomocí Fitbit Pay. Mateřská ČSOB v Česku to nejspíš nepodporuje, ale na Slovenku ano už minimálně rok.

Milan Postránecký

Zatím pro vás Petře bohužel nemáme dobrou zprávu, podporu Fitbit Pay v tuto chvíli neplánujeme. Do mobilu či chytrých hodinek je možné kartu aktuálně dostat přes Google Pay, Apple Pay nebo Garmin Pay. Zpětnou vazbu od vás ale vnímáme, a proto do budoucna zařazení Fitbitu určitě nevylučujeme.

Petr Kotík

Bude konečně možnost nějakým způsobem navýšit limit? Nebo ne?

Milan Postránecký

S možností navýšení limitu počítáme a pracujeme na tom. Procesně je to trochu větší oříšek, než se může na první pohled zdát, a proto zavedení ještě nějaký čas potrvá. Jakmile bude vše připravené, budeme o této možnosti klienty informovat.

Ing. Miroslav Fučík

Bezva, jako byste mi četli myšlenky. Hlavně zachovejte odměnu za útratu kartou (teď to bylo 300 Kč za útratu 3.000 Kč. Už jsem Vám psal, že to je hodně motivující a pokud ponecháte tento benefit, zapojím k využívání MALLPay i své dcery a vnuky.

Milan Postránecký

Děkujeme Miroslave za doporučení mallpay mezi vaše nejbližší 🙂 Jsme rádi, že se vám benefity líbí a určitě v nich budeme pokračovat. Aktuálně můžete za nákupy kartou vyhrát 20 000 Kč na zájezd dle vlastního výběru od Invia.cz nebo ušetřit do konce září až 1 500 Kč za benzín a naftu po celém světě.

Vlastimil

B👍

Roman

Zrušení řemeslníka do domu zdarma. Byla to jedna z mála věcí, která vás odlišovala od konkurence…

Milan Postránecký

Mrzí nás Romane, že vás o tento benefit ochudíme, bohužel převážná většina klientů ho příliš nevyužívala, proto jsme se rozhodli nabídku benefitů obměnit. V našich průzkumech pak u vás, našich zákazníků, jednoznačně zvítězila právě prodloužená záruka a pojištění zboží. A můžu vám slíbit, že pár trumfů z rukávu ještě vytáhneme.

Miroslav Lukovský

Dobrý večer.mam ještě dluch, který splacím..Karta je bloknuta a navíc mi byla odcizena.co mám dělat. Děkuji

Milan Postránecký

Dobrý den, Miroslave, pokud byla vaše karta zablokovaná už před odcizením, máte o starost méně a velkou šanci, že se k penězům nikdo nepovolaný nedostane. I tak nám ale prosím urychleně zavolejte na číslo 234 703 291 a kolegům ze zákaznické péče odcizení karty oznamte. Kolegové pak s vámi domluví další postup.

13
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x