Uvažujete o tom, že byste využili odloženou platbu, ale býváte opatrní, s kým na internetu sdílíte své údaje? To chápeme. A proto s vašimi osobními údaji a informacemi o nákupech jednáme tak, jako by byly naše vlastní. Pečlivě je chráníme, aby se k nim nedostal nikdo nepovolaný. Přečtěte si, jak zajišťujeme, aby naše služba byla co nejbezpečnější.
1. Šifrujeme, prověřujeme a testujeme zabezpečení
Veškerá data, která nám poskytujete, máme v zašifrovaných databázích, do kterých se nikdo „zvenčí“ nedostane. Informace o zákaznících a jejich transakcích zálohujeme do geograficky oddělených lokalit, abychom a žádná data nepřišli. Zabezpečení IT systémů také průběžně testujeme, abychom měli jistotu, že vše běží, jak má. Jak? Platíme externím firmám za to, aby se pokoušely nabourat do našeho systému. Prozatím se to žádné z nich nepodařilo.
2. Na software rozhodně nešetříme
Dobře víme, že na bezpečnosti se nevyplácí šetřit. A proto veškeré softwarové zázemí, programy a další IT produkty pořizujeme pouze u prověřených a důvěryhodných dodavatelů. To platí i pro antivirové programy – používáme ty nejspolehlivější a samozřejmě je pravidelně aktualizujeme. Aby důvěrná zákaznická data nikam neunikla, používáme na internetu zašifrované bezpečnostní protokoly, jako jsou HTTPS, SMTPS nebo SFTP.
3. Nepodceňujeme výběr kolegů
Snažíme, aby náš tým tvořili pouze lidé, kterým můžeme důvěřovat. Tím snižujeme riziko, že by zabezpečení selhalo vlivem lidského faktoru. Zaměstnance pravidelně školíme a snažíme se, aby do těch nejcitlivějších zákoutí našich systémů mělo přístup minimum lidí. Zároveň ale myslíme na zastupitelnost – k dispozici vždy musí být specialista, který si s problémem poradí. A kdyby do našeho systému navzdory mnoha opatření někdo přece jen pronikl, máme připravený krizový scénář, který by zabránil těm největším škodám.
4. Spolupracujeme s ČSOB
Jsme součástí e-commerce skupiny MALL Group a už více než rok trvá naše spolupráce s ČSOB, která je zárukou stability a garantem bezpečného online placení. Proto věříme, že by nikdy nespojila své jméno se subjektem, u kterého by klientům hrozilo nějaké nebezpečí. Spolupráce s bankou zatím probíhá na úrovni odložené platby, ale do budoucna máme řadu dalších plánů. Chystáme se společně nabízet lidem další služby ušité na míru online prostředí, aby pro ně nakupování na internetu bylo ještě příjemnější a pohodlnější.
5. Myslíme na naše klienty
Naše odložená platba vznikla proto, abychom lidem pomáhali, ne jim komplikovali život. Proto jsme celou službu vytvořili tak, aby byla srozumitelná, snadno se používala a nepřinášela těm, kteří se rozhodnou ji využít, zbytečná rizika. Díky naší Skip Pay zákaznické zóně nebo mobilní aplikaci mají klienti dokonalý přehled o svých nákupech. Když se přiblíží datum, do kterého mají objednávku zaplatit, připomeneme se jim e-mailem i SMS zprávou, aby jim nevznikalo prodlení v platbě. A když z nějakého důvodu zaplatit nemohou, snažíme se situaci řešit konstruktivně namísto vysokých sankcí.