Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají

Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?

9 tipů, jak ušetřit za nákup potravin

Vyraší vám pot na čele pokaždé, když u pokladny zjistíte, kolik máte zaplatit za nákup potravin? Ceny jídla se za poslední měsíce razantně zvýšily a lidé se snaží najít cesty, jak ušetřit. Šetření ale nemusí být na úkor kvality a nákup kvalitních potravin vás nemusí stát celé jmění. Přinášíme vám 9 tipů, jak za jídlo neutrácet víc, než je nutné.