Komunikujte (nejen) s úřady online. S čím vám pomůže Bankovní identita?

Bankovní identita nebo také Bank ID je služba, která vám umožní pomocí údajů, jež běžně používáte pro přihlašování do internetového bankovnictví, vstoupit do aplikací státní správy i soukromých firem. Díky tomu můžete některé záležitosti, které by se dříve neobešly bez osobní návštěvy úřadů, vyřešit online. Jak vzdálené ověření totožnosti funguje?

Data jsou budoucnost. Jak s nimi pracujeme v Skip Pay?

Počet zákazníků, kteří využívají naši odloženou platbu a rádi s námi skipují, tedy přeskakují starosti při nakupování, roste. To znamená, že se neustále zvětšuje i objem dat a osobních údajů, s nimiž pracujeme. Přečtěte si, k čemu zákaznická data a údaje využíváme a jak je chráníme, aby byly v naprostém bezpečí.

Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?

Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?

Češi už se odložené platby nebojí. Rosteme i díky skipování

Čechů, kteří při online nákupech využívají odloženou platbu MALL Pay, přibývá. Díky licenci na poskytování platebních služeb, kterou jsme získali na podzim, teď lidem nabízíme i další produkty včetně platební karty. V roce 2020 jsme zprostředkovali platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrostli zhruba na dvojnásobek. Přidejte se k nám i vy.

Pozitivní vs. negativní záznam v registru dlužníků. V čem se liší?

To, že vaše jméno v podobné databázi figuruje v registru dlužníků, samo o sobě nic neznamená. Důležité je, jestli je váš záznam pozitivní, nebo negativní. Zatímco první možnost znamená, že zodpovědně splácíte své závazky, druhá varianta vám může zkomplikovat život. Nebo minimálně žádost o další půjčku či hypotéku. Jaké úvěrové registry v Česku existují?