Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?

Elektronika, ať už jde o spotřební produkty, nebo bílé zboží, má jednu pozoruhodnou vlastnost – často se porouchá krátce po vypršení záruky. O tom, jestli jde o shodu náhod, nebo záměr výrobců, raději nebudeme spekulovat. Jisté ale je, že platit opravu z vlastní kapsy není nic veselého, protože její cena se mnohdy může vyšplhat do závratných částek. A v případě, že se zákazníkovi výrobek „podaří“ rozbít vlastní vinou, to platí dvojnásob.

https://www.youtube.com/watch?v=DtkUdDmpWaU

Pokud chcete, aby se vaši zákazníci podobným problémům vyhnuli, nabídněte jim k nákupu navíc i pojištění. To může mít podobu buď prodloužené záruky nad rámec zákonných 24 měsíců nebo pojištění, které kryje náhodná poškození. I když si zákazník za podobné pojištění připlatí okolo 12,5 % z ceny zboží, nebude se muset stresovat, že ho zaskočí náklady na opravu nebo nákup nového produktu. Co přesně oba produkty nabízejí?

Prodloužení záruky

Služba, která zákazníkům umožňuje prodloužit si standardní 24měsíční záruku na zboží o jeden, dva nebo tři roky. Vztahuje se na velké domácí spotřebiče (lednice, sporáky, pračky, sušičky a další vestavné spotřebiče), malé domácí spotřebiče, jako jsou vysavače nebo žehličky, spotřební elektroniku (televize, počítače a notebooky, tablety a mobilní telefony nebo fotoaparáty), hodinky nebo zahradní techniku.

Pojištění nevyžaduje finanční spoluúčast a zahrnuje úhradu opravy nebo poměrné hodnoty zboží. Zákazníci navíc mohou případnou škodu nahlásit online z pohodlí domova.

Ochrana při rozbití a krádeži

Tento produkt si zájemci mohou sjednat na jeden nebo dva roky, a to k nákupu velkých domácích spotřebičů i spotřební elektroniky nebo audiotechniky. Pojistka kryje nahodilé poškození zboží a platí nejen v Česku, ale kdekoliv na světě, tedy třeba i během dovolené. V případě, že dojde k rozbití pojištěného produktu, může zákazník počítat s jeho opravou nebo vyplacením jeho poměrné hodnoty.

Rozvitý telefon pojištění zboží
Prodloužená záruka vašim zákazníkům ušetří mnoho nepříjemností.

Nabízejte pojištění s nulovými náklady

Zatímco některým zákazníkům nevadí jít do rizika, jiní si pojištění ke svému nákupu rádi přikoupí. Zvlášť, pokud se jedná o dražší produkty. Proto tato nadstavbová služba někdy může rozhodnout o tom, zda zákazník nakoupí právě u vás, nebo si raději vybere u konkurence. Rádi byste pojištění zboží nabízeli i na svém e-shopu, ale odrazuje vás představa papírování navíc? 

Řešením pro vás může být implementace služby Skip Pay, která kromě odložené platby nabízí i pojištění zboží. Sjednání pojištění vyřešíme ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou za vás, a navíc vám za každou sjednanou pojistku vyplatíme finanční odměnu. Nebudete tedy potřebovat licenci České národní banky a ani nebudete muset dokládat minimální obrat. 

Jak pojištění se Skip Pay funguje?

  • O nabídku pojištění produktů na vašem e-shopu se postará náš systém ve spolupráci se serverem Heureka.cz. Stačí, když nám přes API pošlete názvy všech produktů, u kterých byste pojištění chtěli nabízet, a pro ty, které budou pojistitelné, vám zašleme možné varianty pojištění.

  • Zákazník si vybere pojištění, které mu nejlépe vyhovuje, a uhradí objednávku včetně pojistného. My mu následně e-mailem pošleme veškeré potřebné dokumenty.

  • Kvartálně vám pošleme finanční odměnu za všechna pojištění sjednaná v daném období.

Myslíte si, že pojištění zboží je služba, kterou by vaši zákazníci mohli ocenit? Stačí, když vyplníte nezávazný formulář na webu Skip Pay. Naši obchodníci vás poté budou kontaktovat s konkrétním návrhem spolupráce.

Hodnocení článku:

(3 hlasů, průměrné hodnocení: 5.00 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x