Každá generace má svá specifika, která se promítají i do jejího nákupního chování, platebních zvyklostí a celkového přístupu k financím. Ve Skip Pay jsme na to připraveni a snažíme se jim přizpůsobit nabídku služeb a výhod, ale i komunikační formáty nebo podobu zákaznického servisu. Čím tedy zaujmeme právě vaši generaci?

Generační rozdíly nejsou klišé 

V dnešní době jsou ekonomicky aktivní čtyři generace – baby boomers, generace X, mileniálové a generace Z. Jejich zástupce poměrně výrazně ovlivnila doba, ve které přišli na svět a až doteď předurčuje jejich odlišné hodnoty, postoje i chování, včetně stylu nakupování nebo preferovaných způsobů placení. U Skip Pay si ale každý najde to svoje, a to jak s ohledem na jednotlivé produkty, tak možnosti placení nebo využívání odměn. 

Baby boomers (1946–1964)

Do nadějného období ekonomického růstu po 2. světové válce se narodili baby boomers, kteří vyrostli offline a k digitálním technologiím se dostali až v dospělosti. Většina z nich s nimi umí pracovat a aktivně využívá také sociální sítě. Přesto před online komunikací dávají přednost osobním schůzkám a objednávky z internetu rádi platí až po doručení.  

Díky Skip Pay platíte za zboží až 50 dní od doručení – nedáte za to ani korunu navíc a ušetříte za nákladnou dobírku. Při platbě Skip Pay kartou navíc máte jistotu maximální bezpečnosti, protože není propojená s běžným účtem, a tak se přes ni nikdo nedostane k vašim úsporám. Potřebujete poradit s potvrzováním nákupů, aplikací nebo platbou objednávky? Naše zákaznická podpora funguje na chatu i na telefonu každý všední den od 9.00 do 17.00 hodin. 

TIP!
Buďte v online prostoru v bezpečí s pojištěním internetových rizik od ČSOB pojišťovny. Ochrání vás třeba v případě, že objednané zboží dorazí poškozené, někdo se vám nabourá do elektronického bankovnictví nebo využije vaše osobní data pro závazky, se kterými nesouhlasíte. Sjednejte si ho s 20% slevou.

Generace X (1965–1976)

Na generaci X se často zapomíná, protože je nejmenší. My na ni ale myslíme, třeba při psaní článků na náš blog. Pokud tedy i vy dáváte přednost čtení před sledováním videí, už víte, kam pro hodnotné informace ze světa financí

A správně jste u nás i v případě, že rádi dostáváte odměny za své nákupy, stačí sbírat body a pak je proměnit za slevy do vybraných e-shopů. Věrnost se v tomto případě zkrátka vyplácí a pro generaci X je typická, ale jen u důvěryhodných značek. Pokud vás zajímá, jestli Skip Pay za to stojí, mrkněte třeba na recenze ve vyhledávači Google, kde se můžeme pochlubit hodnocením 4,8 z 5. 

Generace Y — mileniálové (1977-1995)

Mileniálové jsou v online světě jako doma. Nakupují tu častěji než v kamenných obchodech a přitom vyhledávají etiku a autenticitu. Kromě osobních doporučení dají i na kvalitu profilů na sociálních sítích a mají své oblíbené influencery.  

Poznáváte se? Pak si nejspíš budete libovat v naší appce, kde nákupy potvrdíte mžikem pomocí biometrie. Vyhovovat vám bude i Skip Pay karta, kterou můžete platit jak telefonem, tak hodinkami a větší nákupy si jednoduše rozdělíte na Třetinu nebo zvolíte Odloženou platbu

Novinky, soutěže i různé zajímavosti sdílíme i na sociálních sítích. Stačí nás sledovat na Instagramu nebo Facebooku a nic vám neunikne. 

Generace Z (1996–2010) 

Nejmladší generace je od narození obklopena digitálními technologiemi, které jsou pro ni přirozenou součástí života. Patříte k ní, pokud jste se narodili na přelomu milénia nebo ještě o pár let později a jde vám především o jednoduchost, transparentnost, pohodlí a šetrnost k planetě

Snadné a intuitivní ovládání naší aplikace je samozřejmostí a stejně „easy” je i nákup se Skip Pay kartou, Odloženou platbou nebo na Třetinu, což se obzvlášť hodí ve chvílích, kdy vyčerpáte měsíční rozpočet nebo máte nějaký větší výdaj. V případě Odložené platby můžete zaplatit až 50 dní po doručení zboží a pokud nakoupíte na Třetinu, částka se vám rozdělí na tři splátky. Skryté poplatky ani poznámky pod čarou u nás nenajdete, u všech akcí, produktů i služeb zřetelně uvádíme podmínky i další potřebné informace. 

Zároveň myslíme i na přírodu, kterou se snažíme digitalizací a online fungováním maximálně šetřit — stohy zbytečně vytištěných papírů u nás nenajdete. A na cesty do kanceláře spousta našich kolegů využívá MHD nebo kolo, ať už z vlastní iniciativy nebo v rámci výzvy Do práce na kole.  

Nevíte, zda vám zboží sedne? Plaťte až 50 dní po jeho vyzkoušení.
Nevíte, zda vám zboží sedne? Plaťte až 50 dní po jeho vyzkoušení.

Hodnocení článku:

(2 hlasů, průměrné hodnocení: 5.00 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x