Každá generace má svá specifika, která se promítají i do jejího nákupního chování, platebních zvyklostí a celkového přístupu k financím. Ve Skip Pay jsme na to připraveni a snažíme se jim přizpůsobit nabídku služeb a výhod, ale i komunikační formáty nebo podobu zákaznického servisu. Čím tedy zaujmeme právě vaši generaci?
Generační rozdíly nejsou klišé
V dnešní době jsou ekonomicky aktivní čtyři generace – baby boomers, generace X, mileniálové a generace Z. Jejich zástupce poměrně výrazně ovlivnila doba, ve které přišli na svět a až doteď předurčuje jejich odlišné hodnoty, postoje i chování, včetně stylu nakupování nebo preferovaných způsobů placení. U Skip Pay si ale každý najde to svoje, a to jak s ohledem na jednotlivé produkty, tak možnosti placení nebo využívání odměn.
Baby boomers (1946–1964)
Do nadějného období ekonomického růstu po 2. světové válce se narodili baby boomers, kteří vyrostli offline a k digitálním technologiím se dostali až v dospělosti. Většina z nich s nimi umí pracovat a aktivně využívá také sociální sítě. Přesto před online komunikací dávají přednost osobním schůzkám a objednávky z internetu rádi platí až po doručení.
Díky Skip Pay platíte za zboží až 50 dní od doručení – nedáte za to ani korunu navíc a ušetříte za nákladnou dobírku. Při platbě Skip Pay kartou navíc máte jistotu maximální bezpečnosti, protože není propojená s běžným účtem, a tak se přes ni nikdo nedostane k vašim úsporám. Potřebujete poradit s potvrzováním nákupů, aplikací nebo platbou objednávky? Naše zákaznická podpora funguje na chatu i na telefonu každý všední den od 9.00 do 17.00 hodin.
Generace X (1965–1976)
Na generaci X se často zapomíná, protože je nejmenší. My na ni ale myslíme, třeba při psaní článků na náš blog. Pokud tedy i vy dáváte přednost čtení před sledováním videí, už víte, kam pro hodnotné informace ze světa financí.
A správně jste u nás i v případě, že rádi dostáváte odměny za své nákupy, stačí sbírat body a pak je proměnit za slevy do vybraných e-shopů. Věrnost se v tomto případě zkrátka vyplácí a pro generaci X je typická, ale jen u důvěryhodných značek. Pokud vás zajímá, jestli Skip Pay za to stojí, mrkněte třeba na recenze ve vyhledávači Google, kde se můžeme pochlubit hodnocením 4,8 z 5.
Generace Y — mileniálové (1977-1995)
Mileniálové jsou v online světě jako doma. Nakupují tu častěji než v kamenných obchodech a přitom vyhledávají etiku a autenticitu. Kromě osobních doporučení dají i na kvalitu profilů na sociálních sítích a mají své oblíbené influencery.
Poznáváte se? Pak si nejspíš budete libovat v naší appce, kde nákupy potvrdíte mžikem pomocí biometrie. Vyhovovat vám bude i Skip Pay karta, kterou můžete platit jak telefonem, tak hodinkami a větší nákupy si jednoduše rozdělíte na Třetinu nebo zvolíte Odloženou platbu.
Novinky, soutěže i různé zajímavosti sdílíme i na sociálních sítích. Stačí nás sledovat na Instagramu nebo Facebooku a nic vám neunikne.
Generace Z (1996–2010)
Nejmladší generace je od narození obklopena digitálními technologiemi, které jsou pro ni přirozenou součástí života. Patříte k ní, pokud jste se narodili na přelomu milénia nebo ještě o pár let později a jde vám především o jednoduchost, transparentnost, pohodlí a šetrnost k planetě.
Snadné a intuitivní ovládání naší aplikace je samozřejmostí a stejně „easy” je i nákup se Skip Pay kartou, Odloženou platbou nebo na Třetinu, což se obzvlášť hodí ve chvílích, kdy vyčerpáte měsíční rozpočet nebo máte nějaký větší výdaj. V případě Odložené platby můžete zaplatit až 50 dní po doručení zboží a pokud nakoupíte na Třetinu, částka se vám rozdělí na tři splátky. Skryté poplatky ani poznámky pod čarou u nás nenajdete, u všech akcí, produktů i služeb zřetelně uvádíme podmínky i další potřebné informace.
Zároveň myslíme i na přírodu, kterou se snažíme digitalizací a online fungováním maximálně šetřit — stohy zbytečně vytištěných papírů u nás nenajdete. A na cesty do kanceláře spousta našich kolegů využívá MHD nebo kolo, ať už z vlastní iniciativy nebo v rámci výzvy Do práce na kole.

