Pojištění proti krádeži a rozbití poskytuje krytí při znehodnocení zakoupeného produktu. Využít jej může zákazník přímo při nákupu v konkrétním obchodě nebo jako nezávislý produkt. Za pravidelný poplatek pak pojištění kryje škody, které způsobí například pád telefonu na zem nebo odcizení elektronického vybavení.
Co by mělo pojištění proti krádeži a rozbití zahrnovat?
- Širokou škálu pojistných situací
- Nízkou spoluúčast
- Platnost i mimo ČR
- Jednoduché sjednání (nejlépe rovnou při koupi produktu)
- Rychlé vyřízení
Jak probíhá uplatnění pojištění?
- Nahlásíte škodu u poskytovatele pojištění
- Ten předá zařízení servisu, který zhodnotí poškození a najde adekvátní řešení
- Produkt vám buď opraví, vymění nebo vám poskytovatel vrátí peníze
- V případě opravy vás obchodník informuje, jakmile je zboží opravené a vy si jej můžete vyzvednout
Pojištění proti krádeži a rozbití nabízí například Skip Pay při objednávce v internetové nákupní galerii Mall a dalších partnerských e-shopech.