B2B

Vánoce 2025: maturita českých e-shopů

Česká e-commerce se nadechuje. Po letech krize přinesl druhý kvartál 2025 meziroční růst o 8 %. Optimismus se vrací, ale až letošní Vánoce ukážou, kdo zvládl dospět a kdo zůstane na místě. S kartami zamíchají volby, marketplaces i kamenný retail.

Implementace BNPL: Jak na to se Skip Pay 

Možnost nakoupit hned a zaplatit později (Buy Now, Pay Later) se stala běžnou součástí online nakupování, dnes ji najdete na přibližně 40 z TOP 100 českých e-shopů. Zákazníci ji očekávají a obchody, které ji nenabízí, často zbytečně přicházejí o peníze. Pokud chcete zvýšit konverze a průměrnou hodnotu objednávky, je na čase implementovat BNPL i do vašeho e-shopu. Se Skip Pay, lídrem v oblasti DX (Developer Experience), je to jednodušší, než si myslíte.

E-commerce Best Practice: 5 způsobů, jak vylepšit checkout proces

Efektivní platební proces má zásadní vliv na tržby e-shopu. Téměř 70 % online nakupujících z různých důvodů opouští svůj košík. Rychlý průběh nákupu a jednoduchá, pohodlná platba však dokáže 27 % těchto lidí přesvědčit, aby objednávku dokončili. Jak tedy zpříjemnit zákazníkovi proces platby? Na příkladech špičkových českých e-shopů vám ukážeme 5 osvědčených postupů.

Jak ušetřit 20 % na Google Nákupech

Chcete snížit náklady na reklamu a zároveň zvýšit viditelnost svých produktů? Inzerujte chytře. Skip Pay CSS program ušetří e-shopům až 20 % nákladů v Google Nákupech, vylepší jejich šance na výhru v aukcích a může jim pomoci i s další propagací.

Nakoupí častěji, utratí více: Nabídněte svým zákazníkům výhody BNPL

Co je to BNPL? Buy Now, Pay Later (Nakup teď, zaplať později) jsou moderní platební metody, které zákazníkům umožňují odložit část nebo celou platbu za zboží. V ČR je aktuálně nabízí přibližně 30 % e-shopů a jejich popularita rychle roste. BNPL můžou přinést vašemu e-shopu zajímavé konkurenční výhody, zvyšují spokojenost zákazníků a podporují prodej.

Kup teď, zaplať později: Vyberte to správné BNPL řešení pro váš e-shop 

Platební metoda „Kup teď, zaplať později“ je populární zejména mezi mladšími spotřebiteli. Odložené platby (BNPL) využívá více než polovina zákazníků do 40 let a třetina lidí nad 40 let. 85 % zákazníků, kteří BNPL už využili, plánuje takto nakupovat opakovaně. Dá se tedy očekávat, že odložené platby budou čím dál důležitější součástí e-commerce. Jak vybrat to správné BNPL řešení, které splní očekávání zákazníků a zároveň podpoří vaše obchodní cíle?