B2B

Housewarming se Skip Pay: Jak jsme propojili fintech, bankovnictví a e-commerce 

Konec října 2023 přinesl českému finančnímu a e-commerce sektoru výjimečný okamžik – Housewarming se Skip Pay. Tato událost nebyla pouze oslavou přestěhování Skip Pay do nových prostor ČSOB, ale také platformou pro hlubokou diskusi o průsečících mezi bankovnictvím, fintechem a e-commerce. Jak to probíhalo a co je nového ve světě e-shopů?

BNPL platby: Revoluční způsob, jak malé e-shopy zvyšují konverzi a prodeje 

Flexibilita a pohodlí při placení jsou hlavními nákupními trendy dneška. Ke spokojenosti zákazníků a zvýšení konverzí i malých e-shopů přispívá odložená a rozložená platba – tedy „nakup nyní, zaplať později“ (Buy Now, Pay Later aneb BNPL). Tato metoda je žhavým tématem v e-commerce a nabízí mnoho výhod pro zákazníky i prodejce. Jaké to jsou?

Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají

Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?

Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?

Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?

Technologie mění platby v lokální e-commerce

Svět e-commerce se rychle mění a tyto změny mají svůj dopad i na platby za online nákupy. Podobně jako v ostatních oborech, i zde má zásadní vliv rozvoj moderních technologií. Pro úspěšné provozování e-shopu a jeho růst, je nezbytné sledovat aktuální trendy doma i ve světě a dokázat na ně reagovat. Kam retail ve své online formě směřuje a na co je potřeba si v souvislosti s platbami dávat pozor, aby váš e-shop držel krok s potřebami zákazníků?