Flexibilita a pohodlí při placení jsou hlavními nákupními trendy dneška. Ke spokojenosti zákazníků a zvýšení konverzí i malých e-shopů přispívá odložená a rozložená platba – tedy „nakup nyní, zaplať později“ (Buy Now, Pay Later aneb BNPL). Tato metoda je žhavým tématem v e-commerce a nabízí mnoho výhod pro zákazníky i prodejce. Jaké to jsou?
B2B
Jak na vydařenou vánoční sezónu: 6 trendů v e-commerce, se kterými byste měli počítat
Letní teploty ještě neřekly své poslední slovo, ale e-shopy se už pilně připravují na vánoční sezónu. S čím je potřeba počítat a jaké trendy následovat, abyste závěr letošního roku mohli považovat za vydařený?
Potvrzeno! Skip Pay je pro vývojáře nejjednodušší BNPL řešení na trhu
Tempo inovací se u českých e-shopů už několik let zpomaluje. Zatímco v druhém covidovém roce 2021 přiznalo 64 % provozovatelů českých e-shopů, že nestíhá inovovat tak rychle jako konkurence, letos se toto číslo blíží už k 70 %. Jedním z důvodů je strach z finanční a časové náročnosti zavádění inovací.
Jak vytvořit úspěšný e-shop: 8 tipů pro začínající podnikatele
V digitálním světě se e-shopy stávají nedílnou součástí obchodování a pro začínající podnikatele představují velký potenciál. Sen o vlastním úspěšném e-shopu můžete proměnit v realitu. Máme pro vás 8 klíčových tipů pro váš atraktivní a funkční e-shop.
Nejlepší e-commerce eventy letošního roku: 22 akcí, u kterých musíte být
Navštěvování marketingových akcí je skvělou příležitostí se dozvědět a naučit něco nového, poznat trendy, potkat lidi ze stejné oblasti a navázat úspěšné spolupráce. Proto jsme pro vás připravili přehled těch nejdůležitějších e-commerce akcí v roce 2023, které stojí za účast.
Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají
Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?
Nemáte na e-shopu odloženou platbu? Zbytečně tak přicházíte o peníze
Nakup teď a zaplať později. To je heslo odložené platby Skip Pay, díky které mají zákazníci až 50 dní na zaplacení svých internetových nákupů. Odložená platba ulehčuje lidem nákupy a prodejcům zvyšuje tržby. Proč by ji měl nabízet i váš e-shop?
Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?
Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?
Technologie mění platby v lokální e-commerce
Svět e-commerce se rychle mění a tyto změny mají svůj dopad i na platby za online nákupy. Podobně jako v ostatních oborech, i zde má zásadní vliv rozvoj moderních technologií. Pro úspěšné provozování e-shopu a jeho růst, je nezbytné sledovat aktuální trendy doma i ve světě a dokázat na ně reagovat. Kam retail ve své online formě směřuje a na co je potřeba si v souvislosti s platbami dávat pozor, aby váš e-shop držel krok s potřebami zákazníků?
Slavíme 50 e-shopů. A rosteme dál!
S příchodem června jsme překonali velký milník – s odloženou platbou MALL Pay nyní nakoupíte na více než 50 e-shopech. To ale určitě neznamená, že bychom se chystali usnout na vavřínech, naopak. I nadále se budeme snažit, aby počet obchodníků, se kterými spolupracujeme, rostl. A stejně tak připravujeme další velké novinky, které zpříjemní vaše nakupování.