Naším cílem je, aby pro vás naše služby byly co nejpříjemnější. I proto se maximálně snažíme, abyste o svých závazcích měli neustálý přehled a nikdy vám žádná důležitá informace neunikla. Přečtěte si, co se stane, pokud k nám vaše platba i navzdory upozorněním nedorazí.
O nás
MALL Pay v novém. Měníme logo a chystáme další inovace
Na podzim oslavíme třetí narozeniny a jako předčasný dárek jsme si nadělili zbrusu nové logo i vizuální identitu. Naše hlavní mise ale zůstává stejná – chceme vám přinášet nové a sofistikovanější možnosti, jak na internetu nakupovat opravdu chytře.
Data jsou budoucnost. Jak s nimi pracujeme v Skip Pay?
Počet zákazníků, kteří využívají naši odloženou platbu a rádi s námi skipují, tedy přeskakují starosti při nakupování, roste. To znamená, že se neustále zvětšuje i objem dat a osobních údajů, s nimiž pracujeme. Přečtěte si, k čemu zákaznická data a údaje využíváme a jak je chráníme, aby byly v naprostém bezpečí.
Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?
Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?
Češi už se odložené platby nebojí. Rosteme i díky skipování
Čechů, kteří při online nákupech využívají odloženou platbu MALL Pay, přibývá. Díky licenci na poskytování platebních služeb, kterou jsme získali na podzim, teď lidem nabízíme i další produkty včetně platební karty. V roce 2020 jsme zprostředkovali platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrostli zhruba na dvojnásobek. Přidejte se k nám i vy.
Zodpovědnost na prvním místě. Jak bráníme zadlužování našich klientů?
Odložená platba a skipování jsou služby, kterými chceme lidem zpříjemnit online nákupy. Jejich využívání ale vyžaduje určitou zodpovědnost, a to nejen od našich klientů, ale především z naší strany. Přečtěte si, jaké postupy využíváme k tomu, abychom naše klienty nedostávali do finančních těžkostí.