Herní konzoli, kterou jste si dlouho přáli, mají nyní v akci. Vy ale máte před výplatou a váš účet zeje prázdnotou. Smiřujete se s tím, že o vytouženou věc přijdete? Nemusíte. Odložená platba vám pomůže překlenout dobu, kdy zrovna máte hluboko do kapsy a přinese vám i další výhody.
Prodloužená záruka
6 typů pojištění, která se opravdu vyplatí
Možná vám jde ze všech doplňkových pojištění hlava kolem a přemýšlíte, jestli to nejsou jen vyhozené peníze. Abyste se snáze zorientovali, připravili jsme pro vás přehled pojištění, která stojí za to mít.
Jak reklamovat zboží?
Přestal produkt, který jste si nedávno pořídili, fungovat jak má? Pokud od nákupu ještě neuplynuly dva roky, můžete výrobek reklamovat u prodejce. Abychom vám ušetřili čas, podívali jsme se na proces reklamace trochu podrobněji. A máme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.
Pojištění elektroniky i prodloužená záruka zdarma. Buďte v klidu s balíčkem MAXI
Že se Skip pay můžete pohodlně a bez obav nakupovat na internetu i v kamenných obchodech, už asi víte. Ale možná ještě neznáte všechny benefity balíčku MAXI, se kterým získáte prodlouženou záruku na 3 roky a pojištění produktů proti rozbití a krádeži úplně ZDARMA. Takže díky němu můžete ušetřit spoustu peněz.
Vybírejte srdcem, plaťte hlavou, naznačují naši noví maskoti
Série našich podzimních novinek ještě zdaleka nekončí. Abychom co nejlépe podtrhli benefity balíčku MAXI a Skip Pay karty, loučíme se s cvičenci, kteří vás v uplynulém roce naučili přeskakovat starosti při nakupování, a nahrazujeme je novými postavičkami srdce a mozku. Chceme totiž, abyste při nákupech se Skip Pay vybírali právě srdcem, ale platili vždy chytře – hlavou.
Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?
Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?
Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou práva zákazníka?
Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?
Prodloužená záruka
Prodloužená záruka je nadstandardní služba, kterou si může zákazník dokoupit ke svému produktu a mít tak jistotu, že mu zařízení opraví nebo vymění i po zákonných dvou letech záruky. Sjednat si ji zákazník může přímo při nákupu zboží – například v internetové galerii Mall.cz, kde službu zprostředkovává Skip Pay. Výhodou prodloužené záruky, kterou zákazník sjedná přímo […]
Časová cena u zboží
Při určování aktuální hodnoty zboží se setkáte s termíny jako nová nebo časová cena. Nová cena vyjadřuje aktuální cenu nového ekvivalentu produktu zakoupeného v současné době v dané lokalitě. Ta se obvykle s postupem času snižuje, neboť produkt stárne a předcházejí ho technologické novinky. Výjimkou mohou být umělecké či starožitné předměty, jejichž hodnota se naopak s přibývajícím časem zvyšuje. Časová […]
Amortizace
Amortizace označuje snížení hodnoty zboží v průběhu jeho života. Ta se snižuje nejen fyzickým opotřebením, tím, že produkt aktivně využíváte, ale zahrnuje i tzv. morální amortizaci, která vyjadřuje snížení hodnoty jen tím, že model či typ zboží stárne. Pomocí této techniky se vyjadřuje aktuální hodnota zboží, která se vyhodnocuje v případě reklamace, náhrady, prodejte zboží nebo v dalších […]