Skip Pay

Odložená platba: Skvělé výhody pro neklidnou dobu, které ale užívejte s mírou

Odložená platba je dnes už běžný nástroj. Vznikla jako moderní alternativa dobírky – aby si zákazníci mohli zboží z e-shopů nejdřív vyzkoušet a až pak ho pohodlně zaplatit. V Česku ji každý rok pravidelně využívají stovky tisíc domácností a my ve Skip Pay měsíčně odložíme platby za desítky milionů korun. Aby ale nevedlo ke zbytečným problémům, má i odkládání svá pravidla. Jaká to jsou?

Skip Pay Talks #5 – Tereza Léblová

V tomto dílu zjistíte vše o zákaznické spokojenosti ve Skip Pay. Jak funguje naše kontaktní centrum a které týmy ho tvoří? Jak u nás vypadá spokojený zákazník a pomocí kterých metrik spokojenost měříme? A proč je pro nás zákaznická zkušenost a spokojenost tak zásadní? To vše nám prozradí Tereza Léblová.

Skip Pay Talks #4 – Jakub Wagner

Co je to developer experience a jak s ní pracujeme? Proč sbíráme informace o zákaznících a k čemu je pak využíváme? Jaké služby může kupující v aplikaci Skip Pay využívat? Nejen o tom se rozpovídal náš  CTO Jakub Wagner.

Skip Pay Talks #3 – Tomáš Krásný

V tomto dílu Skip Pay Talks je hostem Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. Dozvíte se to, jak řešíme marketing v rámci B2C a B2B, jaké kampaně děláme s e-shopy pro navýšení jejich obratů, co se povedlo a co naopak ne a na závěr také několik rad pro e-shopy.

Skip Pay Talks #2 – Michal Varga

V tomto dílu Skip Pay Talks se zaměříme na propagaci partnerských e-shopů na našem webu. Dozvíte se, jak s nimi pracujeme po integraci, jaké používáme nástroje a proč se vyplatí mít Skip Pay v košíku. Hostem bude Michal Varga z oddělení marketingu.

Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají

Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?