Skip Pay

Skip Pay Talks #3 – Tomáš Krásný

V tomto dílu Skip Pay Talks je hostem Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. Dozvíte se to, jak řešíme marketing v rámci B2C a B2B, jaké kampaně děláme s e-shopy pro navýšení jejich obratů, co se povedlo a co naopak ne a na závěr také několik rad pro e-shopy.

Skip Pay Talks #2 – Michal Varga

V tomto dílu Skip Pay Talks se zaměříme na propagaci partnerských e-shopů na našem webu. Dozvíte se, jak s nimi pracujeme po integraci, jaké používáme nástroje a proč se vyplatí mít Skip Pay v košíku. Hostem bude Michal Varga z oddělení marketingu.

Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají

Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?