Ne každý nákup proběhne ideálně. Ať už nakupujete v kamenném obchodě, nebo online, může se stát, že vám produkt nesedne nebo nesplní vaše očekávání. Jaká máte práva, pokud jde o vrácení peněz za zboží? Zjistili jsme to za vás.
Vrácení zboží
Světový den spotřebitelských práv: Víte, co si k vám obchodník (ne)smí dovolit?
Světový den spotřebitelských práv se každoročně slaví 15. března jako připomínka myšlenky amerického prezidenta J. F. Kennedyho. Ten v roce 1962 definoval základní práva kupujících a zahájil tak novodobou éru ochrany spotřebitelů. Cílem Světového dne spotřebitelských práv je rozšíření povědomí o těchto právech. Znáte je?
Když se nákup nezdaří: Reklamace nebo vrácení zboží
Objednali jste si zboží z e-shopu, ale nesplňuje vaše představy, nebo se vám porouchalo ještě v záruce? Zřejmě ho budete chtít vrátit. Některé e-shopy mají tak složitý způsob vrácení zboží, že to mnohé odradí. Jde to ale i jinak. Rychle a bez zbytečných poplatků za drahou dopravu.
Vrácení zboží nebylo nikdy jednodušší. Zvládnete to na pár kliknutí
Aby byly vaše nákupy se Skip Pay ještě příjemnější, zapracovali jsme na nové funkci pro vrácení nevyhovujícího zboží z e-shopů. Službu jsme vyladili ve spolupráci se společností Retino, která v tomto oboru patří ke špičce. Jak naše superjednoduché vracení, které šetří vaše starosti i čas, probíhá?
Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou práva zákazníka?
Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?