Technologie mění platby v lokální e-commerce

Svět e-commerce se rychle mění a tyto změny mají svůj dopad i na platby za online nákupy. Podobně jako v ostatních oborech, i zde má zásadní vliv rozvoj moderních technologií. Pro úspěšné provozování e-shopu a jeho růst, je nezbytné sledovat aktuální trendy doma i ve světě a dokázat na ně reagovat. Kam retail ve své online formě směřuje a na co je potřeba si v souvislosti s platbami dávat pozor, aby váš e-shop držel krok s potřebami zákazníků?

7 varovných signálů, díky kterým odhalíte pochybný e-shop

Ne každý obchodník na internetu má se svými zákazníky čisté úmysly. Proto můžete (nejen) na českém internetu narazit na podvodné e-shopy, jejichž cíl je jediný –⁠ vylákat z důvěřivých lidí peníze nebo osobní údaje a pak nasadit taktiku mrtvého brouka. Pokud se nechcete přidat k napáleným spotřebitelům, řiďte se našimi tipy, které vám pomohou pochybný internetový obchod včas odhalit.

Máme 100 e-shopů! A nechybí mezi nimi ani velcí hráči

Nedávno jsme vás informovali, že počet e-shopů, které s námi spolupracují, překročil padesátku. Proto máme velkou radost, že se s vámi můžeme podělit o další úspěch – číslo se nám rychle podařilo zdvojnásobit, a tak odloženou platbu MALL Pay nabízí už 100 internetových obchodů. Pojďte se s námi podívat, které z nich to jsou, a zjistit, jak se zapojit do soutěže o 5 000 Kč.

Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou práva zákazníka?

Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?