Netrefil se Ježíšek do vkusu? Poradíme vám, co udělat s nevhodnými dárky

Vánoce jsou za námi a společně s nimi i rozdávání dárků. Věříme, že jste si vánoční pohodu užili do sytosti a bohatá nadílka byla přesně podle vašich představ. Co ale dělat v případě, že se vám Ježíšek do vkusu netrefil? Nevhodný dárek nemusí nutně zapadat prachem na půdě a čekat na příští rok, až ho v rámci putování nepotřebných prezentů pošlete o dům dál. Máme pro vás pár tipů, jak můžete nehodící se dárky pohodlně vrátit nebo zužitkovat klidně hned.

Půjčka na Vánoce: Kdy se vám (ne)vyplatí? 

Blížící se vánoční svátky často znamenají velký zásah do rodinného rozpočtu. Spoustě lidí tak zní v hlavě otázka: „Půjčit si na vánoční dárky, nebo raději ne?”. Patříte mezi ně? Potom pečlivě zvažte všechny výhody a rizika vánočních půjček. Jaké to jsou a co když to jde i jinak?

Housewarming se Skip Pay: Jak jsme propojili fintech, bankovnictví a e-commerce 

Konec října 2023 přinesl českému finančnímu a e-commerce sektoru výjimečný okamžik – Housewarming se Skip Pay. Tato událost nebyla pouze oslavou přestěhování Skip Pay do nových prostor ČSOB, ale také platformou pro hlubokou diskusi o průsečících mezi bankovnictvím, fintechem a e-commerce. Jak to probíhalo a co je nového ve světě e-shopů?

Odložená platba: Skvělé výhody pro neklidnou dobu, které ale užívejte s mírou

Odložená platba je dnes už běžný nástroj. Vznikla jako moderní alternativa dobírky – aby si zákazníci mohli zboží z e-shopů nejdřív vyzkoušet a až pak ho pohodlně zaplatit. V Česku ji každý rok pravidelně využívají stovky tisíc domácností a my ve Skip Pay měsíčně odložíme platby za desítky milionů korun. Aby ale nevedlo ke zbytečným problémům, má i odkládání svá pravidla. Jaká to jsou?

BNPL platby: Revoluční způsob, jak malé e-shopy zvyšují konverzi a prodeje 

Flexibilita a pohodlí při placení jsou hlavními nákupními trendy dneška. Ke spokojenosti zákazníků a zvýšení konverzí i malých e-shopů přispívá odložená a rozložená platba – tedy „nakup nyní, zaplať později“ (Buy Now, Pay Later aneb BNPL). Tato metoda je žhavým tématem v e-commerce a nabízí mnoho výhod pro zákazníky i prodejce. Jaké to jsou?