Jak vznikl e-shop mujkoberec.cz a proč jeho majitelé vyznávají prozákaznický přístup? To se dozvíte v dnešním psaném díle podcastu.
Podzimní dovolená: Proč na ni vyrazit právě teď?
Nepatříte mezi milovníky podzimních plískanic a rádi byste si prodloužili léto v teplých krajinách, nebo chcete tuto část roku využít k prozkoumávání malebných koutů České republiky? Podzimní dovolená má spoustu výhod. Jaké to jsou?
Jak budovat finanční gramotnost u dětí
Umět hospodařit, je klíčová dovednost, která vašim dětem usnadní život. Už odmala by proto měly znát hodnotu peněz, proč se vyplatí šetřit a investovat nebo vědět, co se stane, když nezvládnou splatit půjčku. Jak tedy vybudovat finanční gramotnost u svých potomků?
5 trendů v digitálním platebním prostoru: Jak budou vypadat platby budoucnosti?
Svět se mění a s ním se proměňují i platební metody tak, aby byly bezpečné, snadné, rychlé a pro zákazníky pohodlné. Hotovosti v oběhu ubývá, většina lidí upřednostňuje bezkontaktní platby a na popularitě získává placení mobilními peněženkami nebo třeba bitcoinem. S jakými dalšími trendy je dobré v následujících letech počítat?
Vydejte se na cestu k finanční nezávislosti: Jak na to?
Získání finanční nezávislosti je snem většiny lidí. Její dosažení ale není nemožné. Stačí jenom vědomě nakládat se svými financemi a mít před sebou jasný cíl. Jak tedy na to?
Jak na vydařenou vánoční sezónu: 6 trendů v e-commerce, se kterými byste měli počítat
Letní teploty ještě neřekly své poslední slovo, ale e-shopy se už pilně připravují na vánoční sezónu. S čím je potřeba počítat a jaké trendy následovat, abyste závěr letošního roku mohli považovat za vydařený?
Boříme mýty o odložené platbě: 7 domněnek, které vám vyvrátíme
Odložená platba je způsob nákupu na internetu, kdy zboží platíte až po prohlédnutí a vyzkoušení. Na rozdíl od dobírky vás ale nic nestojí. Jaké mýty kolem odložené platby kolují? Uvedeme je na pravou míru.
Skip Pay Talks #5 – Tereza Léblová
V tomto dílu zjistíte vše o zákaznické spokojenosti ve Skip Pay. Jak funguje naše kontaktní centrum a které týmy ho tvoří? Jak u nás vypadá spokojený zákazník a pomocí kterých metrik spokojenost měříme? A proč je pro nás zákaznická zkušenost a spokojenost tak zásadní? To vše nám prozradí Tereza Léblová.
Jak najít ty nejlepší slevy a ušetřit?
Chcete nakupovat za ty nejlepší ceny? Nemusíte denně trávit hodiny surfováním na internetu a prohlížet jeden e-shop za druhým. Prozradíme vám fígle, díky kterým si pořídíte vyhlédnuté zboží za hubičku.
Vyzrajte na podvodníky. Účinné tipy pro bezpečnost na internetu
Phishing, vishing nebo smishing. To jsou nejčastější praktiky, kterými se podvodníci na internetu snaží z lidí vylákat peníze. Jejich podvodné metody jsou bohužel stále vychytralejší, a tím pádem i nebezpečnější. Jak se v online prostoru nenechat okrást?