Jak moc je pro Skip Pay důležitá zákaznická spokojenost a jakým způsobem ji měříme? To a mnohem víc nám prozradí vedoucí našeho klientského centra Tereza Léblová.

V tomto dílu zjistíte vše o zákaznické spokojenosti ve Skip Pay. Jak funguje naše kontaktní centrum a které týmy ho tvoří? Jak u nás vypadá spokojený zákazník a pomocí kterých metrik spokojenost měříme? A proč je pro nás zákaznická zkušenost a spokojenost tak zásadní? To vše nám prozradí Tereza Léblová.

Hodnocení článku:

(16 hlasů, průměrné hodnocení: 4.44 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře

V tomto dílu zjistíte vše o zákaznické spokojenosti ve Skip Pay. Jak funguje naše kontaktní centrum a které týmy ho tvoří? Jak u nás vypadá spokojený zákazník a pomocí kterých metrik spokojenost měříme? A proč je pro nás zákaznická zkušenost a spokojenost tak zásadní? To vše nám prozradí Tereza Léblová.

Hodnocení článku:

(2 hlasů, průměrné hodnocení: 3.00 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x