Marketing Skip Pay. Na co se v rámci marketingu zaměřujeme v B2C a v B2B? Jaký je rozdíl mezi akviziční a retenční kampaní a jaké jsou cíle?

V tomto dílu Skip Pay Talks je hostem Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. Dozvíte se to, jak řešíme marketing v rámci B2C a B2B, jaké kampaně děláme s e-shopy pro navýšení jejich obratů, co se povedlo a co naopak ne a na závěr také několik rad pro e-shopy.

Hodnocení článku:

(10 hlasů, průměrné hodnocení: 4.20 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře

V tomto dílu Skip Pay Talks je hostem Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. Dozvíte se to, jak řešíme marketing v rámci B2C a B2B, jaké kampaně děláme s e-shopy pro navýšení jejich obratů, co se povedlo a co naopak ne a na závěr také několik rad pro e-shopy.

Hodnocení článku:

(1 hlasů, průměrné hodnocení: 1.00 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x