Skip Pay má za sebou další úspěšný rok, který se nesl ve znamení inovací a velkých změn. Upevnili jsme naši pozici v oblasti BNPL plateb a zároveň efektivně reagovali na potřeby našich klientů i obchodních partnerů. Které hlavní milníky nás provázely rokem 2023?
Nové obchodní spolupráce
Navázali jsme spolupráci s novými obchodními partnery, jako je Niceboy, Be Lenka, Invia nebo Gorenje. Díky této expanzi do různých odvětví jsme zvýšili dostupnost našich služeb a posílili tak své postavení na trhu.
V loňském roce jsme se zároveň stali součástí dalších e-commerce platforem a platebních bran. Prostřednictvím Shoptet Premium a Fastcentriku teď dopřáváme zákazníkům větší flexibilitu při nakupování. Spuštění nové platební brány TrustPay zase klade důraz na co největší bezpečnost při online platbách. Žhavou novinkou je i možnost nákupu na Třetinu v kamenných prodejnách vybraných obchodníků a s tím související podpora jejich podnikání.
Ještě silnější obchodní partnerství
V minulém roce jsme se stali členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a ještě aktivněji se začlenili do e-commerce komunity. Zároveň jsme slavili úspěchy s našimi stávajícími obchodními partnery. Společným TV spotem s Trenýrkárnou jsme posílili povědomí o naší značce a ukázali, jak spojení dvou odlišných brandů může skvěle fungovat.
Pro naše klienty jsme ve spolupráci s Mastercard vyjednali exkluzivní soutěž o zájezd do Disneylandu® v Paříži. Společné předvánoční kampaně s předními partnery, jako je Mall.cz, Vivantis, Slevomat, Gorenje, Niceboy, Super Zoo nebo Sportovna.cz, demonstrovaly náš cíl poskytnout lidem lákavý moneyback tam, kde rádi nakupují, a v období, které může být pro jejich peněženky zátěžové. S e-shopem Be Lenka jsme se odhodlaně vrhli na reklamu v metru, která poukázala na benefity nákupu Skip Pay kartou na tomto e-shopu a rozšířila povědomí o naší značce.
Zajímavé eventy a kolaudace
V roce 2023 jsme oslavili páté narozeniny a přestěhovali se na novou adresu — sdílíme kanceláře s mateřskou ČSOB. Náš tým stále roste a aktuálně čítá 80 členů, jejichž průměrný věk je 33 let. Věková i osobnostní různorodost přináší do naší práce energii a nové nápady, které se zápalem sobě vlastním probouzíme k životu.
V loňském roce jsme se také stali součástí významných událostí, jako je International E-commerce Summit, Reshoper a ShopCamp, kde jsme navázali nová (a upevnili stávající) obchodní přátelství s e-commerce komunitou a svezli se na vlně nových trendů.
Zákazník je u nás až na prvním místě
A jakými inovacemi jsme v roce 2023 potěšili naše klienty?
- Zavedli jsme možnost ukládat si účtenky k jednotlivým nákupům do Zákaznické zóny, takže klient získá skvělý přehled o tom, co, kde a za kolik nakoupil. A už nikdy neztratí účtenku.
- Usnadnili jsme nahlašování pojistných událostí, teď to jde přímo přes Skip Pay aplikaci.
- Přizpůsobili jsme Zákaznickou zónu tak, aby ji mohli využívat i zrakově hendikepovaní.
- Zjednodušili jsme proces ověření identity klientů, což výrazně zefektivnilo registraci.
- Zvedli jsme limit odložené platby u neověřených zákazníků na 10 000 Kč, a tím jim umožnili posunout si úhradu i u dražších nákupů.
A co na to naši klienti? NPS (Net Promoter Score) s hodnotou 84 značí jejich spokojenost a silnou loajalitu, za kterou moc děkujeme!
Suma sumárum
Rok 2023 byl pro Skip Pay plný úspěchů a významných kroků vpřed. Naše inovace, spolupráce s partnery i vstřícnost k potřebám klientů ženou Skip Pay plnou parou vpřed. Máme radost, že jste na této cestě s námi, a těšíme se, co nám společně přinese rok 2024.