Flexibilita a pohodlí při placení jsou hlavními nákupními trendy dneška. Ke spokojenosti zákazníků a zvýšení konverzí i malých e-shopů přispívá odložená a rozložená platba – tedy „nakup nyní, zaplať později“ (Buy Now, Pay Later aneb BNPL). Tato metoda je žhavým tématem v e-commerce a nabízí mnoho výhod pro zákazníky i prodejce. Jaké to jsou?

Co je to BNPL 

BNPL je platební metoda, která umožňuje zákazníkům nakupovat ihned a platit až za několik týdnů nebo měsíců. E-shopy ale na peníze čekat nemusejí. Obchodníkům s integrací BNPL řešení od Skip Pay je pošleme obratem. 

TIP!
TIP: Díky odložené platbě od Skip Pay získají zákazníci až 50 dní na zaplacení svých nákupů. Rozložená platba jim zase umožní zboží zaplatit na Třetinu — třetinu ceny zaplatí hned a zbývající dvě za 30 a 60 dní.

Výhody BNPL platby pro zákazníky 

Využívání BNPL plateb nestojí zákazníky ani korunu – a naopak mnohé získají.  

  • Zboží zaplatí až po jeho prohlédnutí stejně jako v kamenném obchodě. 
  • Mohou nakoupit více a dražší zboží bez nutnosti zaplatit ho celé najednou. 
  • Získají záchranné lano v případě nenadálých událostí, kdy nechtějí zatížit rozpočet velkým jednorázovým výdajem nebo si sjednávat nevýhodný úvěr. 
  • Rozložení platby jim pomůže s plánováním dalších výdajů
TIP!
TIP: Dopřejte zákazníkům zážitek z nakupování. Při platbě se Skip Pay automaticky obdrží prodlouženou záruku a pojištění proti rozbití a krádeži zdarma. A když zboží nesedne? Můžou ho jednoduše vrátit na pár ťuknutí do telefonu.

Výhody integrace BNPL pro malé e-shopy 

Přemýšlíte, jestli bude mít váš e-shop z integrace BNPL plateb užitek? Odložené a rozložené platby vám pomůžou zvyšovat konverze třeba takto:  

1. Cenová dostupnost zboží. Díky rozložení platby vzroste zájem o dražší zboží a zvýší se i celková průměrná výše objednávky. 

2. Méně opouštěných košíků. Stává se vám často, že si zákazníci vyberou produkt, ale nákup nedokončí? Dopřejte jim volnost při placení a dokončí ho mnohem častěji. 

Na stránkách fundera.com uvádí, že: „80 % online nákupních košíků je opuštěno. Mezi hlavní důvody patří nemožnost platit pomocí preferované platební metody a pomalé nebo složité procesy placení.“. 

3. Více nových zákazníků. Lidé zvyklí nakupovat s odloženou nebo rozloženou platbou sami vyhledávají obchody, kde takto zaplatí. Malé e-shopy se tak integrací BNPL mohou odlišit od konkurence i z řad větších hráčů. 

4. Zvýšená loajalita zákazníků. Lidé, kteří jsou s nákupem i způsobem placení spokojeni, se k vám rádi vrátí a budou vás doporučovat dál.  

5. Zrychlení nákupního procesu. Rychlejší a pohodlnější nákupní proces je přímou úměrou k vyššímu objemu objednávek a větší spokojenosti zákazníků s daným e-shopem.  

Nad zavedením platby Skip Pay na náš e-shop jsme nejdříve váhali, ale nakonec to bylo správné rozhodnutí. Ukázalo se, že zákazníci tuto platební metodu uvítali, nebojí se jí a začali ji hojně využívat. Díky tomu se i výrazně zvýšila průměrná hodnota objednávky. Zákazníci ví, že se Skip Pay nakupují bez rizika, produkt si doma prohlédnou a kdyby jim nevyhovoval, vrátí jej a nemusí čekat na vrácení zaslaných peněz. Potěšilo nás, že k vrácení ve 14denní lhůtě dochází minimálně. Celkově tedy Skip Pay doporučujeme.” (Darovanek.cz)

TIP!
TIP: Obliba BNPL plateb stále roste a ty se tak brzy stanou pro e-commerce sektor stěžejní. Chopte se proto příležitosti a umožněte svým zákazníkům platit se Skip Pay. Nakoupí u vás častěji, utratí víc, a ještě přilákáte nové díky propagaci zdarma.

Hodnocení článku:

(3 hlasů, průměrné hodnocení: 3.67 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x