Odložená platba a skipování jsou služby, kterými chceme lidem zpříjemnit online nákupy. Jejich využívání ale vyžaduje určitou zodpovědnost, a to nejen od našich klientů, ale především z naší strany. Přečtěte si, jaké postupy využíváme k tomu, abychom naše klienty nedostávali do finančních těžkostí.

Naše služby –⁠ odložená platba a skipování –⁠ vznikly proto, aby vaše online nákupy byly příjemné a mohli jste nakupovat bez rizika a zbytečného stresu. Právě proto si odložená platba získala svou popularitu v zahraničí. Navíc umožňuje bezkontaktní nakupování, což se v dnešní době hodí. 

Díky tomu, že za nákup můžete zaplatit do 14 dnů, a s ověřeným účtem dokonce až do 50 dnů, nic neriskujete. Produkty si v klidu prohlédnete a vyzkoušíte, aniž by vám blokovaly peníze. A provedené nákupy můžete průběžně sledovat v Zákaznické zóně, kam si také můžete uložit své platební údaje, abyste je nemuseli znovu a znovu opisovat z platební karty. 

Je pro nás důležité, abychom klienty nezadlužovali.
Naším cílem je klientům usnadnit online nákupy.

Pokud vás překvapí nečekané výdaje, které nemůžete odsunout, pomůže vám odložená platba vytrhnout trn z paty. To ale neznamená, že byste tímto způsobem měli nakupovat věci, které ve skutečnosti nepotřebujete. Pokud se vám dlouhodobě nedaří vyjít s penězi, měli byste odloženou platbu využívat pouze ve výjimečných případech, nikoliv jako pravidelné řešení. Naším cílem je, aby se odložená platba a skipování staly především nástrojem pro příjemnější nakupování, ne dalším závazkem, který bude naše klienty zatěžovat.

TIP!
Pohodlné nákupy bez rizika. Mrkněte se, jak zabezpečujeme data našich klientů.

Klienty zodpovědně prověřujeme

Služby, které nabízíme, nemůže využívat každý. Ať už naši potenciální klienti chtějí využívat klasickou odloženou platbu, nebo skipovat starosti při nakupování s některým z ověřených účtů, vždy si je důkladně prověříme. V případě skipování nahlížíme i do úvěrových registrů a na základě kombinace různých údajů vyhodnocujeme bonitu klientů. A jsme při tom docela přísní. 

Pokud tedy někomu nákup s odloženou platbou nebo ověřený účet neschválíme, nechráníme tím jen sebe, ale především klienta. Nechceme ho totiž zatížit dalšími finančními závazky, které by mu mohly zkomplikovat život. Jsme tu proto, abychom lidem zpříjemňovali nákupy, ne je dostávali do dluhové spirály. 

MALL Pay je členem Nebankovního registru klientských informací (NRKI). Ten slouží k vzájemnému informování úvěrových a leasingových společností o bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce jejich klientů. Máte-li v registru NRKI pozitivní záznam, znamená to, že své závazky zodpovědně splácíte, a proto vás můžeme považovat za spolehlivého klienta. Překážkou ale může být negativní záznam, který naznačuje, že při splácení nastal nějaký zádrhel. Informace z NRKI posuzujeme spolu s dalšími skutečnostmi, které se dozvíme přímo od zájemce o náš produkt nebo z dalších zdrojů, abychom rozhodli v nejlepším zájmu klienta.

Až 50 000 Kč na nečekané výdaje
Až 50 000 Kč na nečekané výdaje

Rozvíjíme finanční gramotnost

Dobře si uvědomujeme, že vytloukat půjčku půjčkou je dlouhodobě neudržitelné. A my rozhodně nechceme vytvářet nové dlužníky. I proto se na našem blogu věnujeme tématům spojeným s finanční gramotností, optimalizováním domácího rozpočtu nebo výdajů. Razíme jednoduché pravidlo, že by si člověk neměl pořizovat věci, na které nemá dostatek peněz. Pokud už po půjčce sáhne, měl by k tomu mít rozumný důvod a měl by být jistý, že pro něj splácení nebude představovat problém. V ostatních případech je lepší úvěr odložit. 

K dlužníkům se chováme férově 

I když odložená platba není klasický úvěr, vyžaduje od klientů zaplacení nákupů v předem stanoveném termínu. S ověřeným skipovacím účtem si také mohou platbu za rozumný poplatek posunout na další měsíc. Aby klienti na platbu nezapomněli, upozorňujeme je e-mailem a SMS zprávou, že se termín splatnosti blíží. Zkrátka chceme naše klienty podporovat v tom, aby nám poskytnuté peníze vraceli včas a bez dalších nákladů.

Pokud i přesto včas nezaplatí, snažíme se společně s nimi situaci rozumně řešit. Důležité je, aby s námi klient komunikoval a měl snahu problém řešit, třeba formou splátkového kalendáře. V případě pozdního zaplacení jej nezahrnujeme vysokými pokutami, ale účtujeme si pouze upomínky, které kryjí naše náklady na vymáhání. Ty nejsou závislé na výši dlužné částky, všem klientům účtujeme stejné penále –⁠ v případě neověřeného účtu jde o 100 Kč za každých 5 dní po splatnosti, u ověřených účtů jde o částku 200 Kč za každých 5 dnů prodlení. Než abychom navyšovali celkový dluh, raději spolu s klientem hledáme východisko, které bude vyhovovat oběma stranám.

Chcete o našich zásadách vědět více? Přečtěte si náš Etický kodex, kterým se řídíme při práci i přístupu ke klientům.

Hodnocení článku:

(3 hlasů, průměrné hodnocení: 3.67 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x